Logga in

Visa fullständig version : Philadelphia extra light, något att ha?

Zybeer
2006-06-16, 21:55
Är det ok som proteinrikt smörgåspålägg för efter träningkäk? Innehåller 5 % fett. Är säkert långt ifrån optimalt men är det ok? Något annat schysst man kan ha på mackan?

MVH

Melker
2006-06-16, 22:14
Minikeso

Beecher
2006-06-17, 03:36
Är det ok som proteinrikt smörgåspålägg för efter träningkäk? Innehåller 5 % fett. Är säkert långt ifrån optimalt men är det ok? Något annat schysst man kan ha på mackan?

MVH

Messmör :hbang:

dynamo
2006-06-17, 04:31
På mina mackor kör jag med kokt skinka eller rökt kalkon i större mängder, sen klickar jag på ordentligt med kesella light. Funkar bra för mig.

timoat
2006-06-17, 08:49
Lättmjukostarna. annars kan du testa smaksätta din egen philadelfia. I grund är det faktiskt kvarg.

CoKEmaN
2006-06-17, 15:20
andra pålägg än kvarg på mackan ? :o efter träning så käka bröd med kvarg, du får ju ändå kolhydraterna från brödet, o du behöver ju både protein och kolhydrater direkt efteråt..

mirrranda
2006-06-17, 15:36
andra pålägg än kvarg på mackan ? :o efter träning så käka bröd med kvarg, du får ju ändå kolhydraterna från brödet, o du behöver ju både protein och kolhydrater direkt efteråt..

Detta är ju inte protein..men lite lingonsylt? ;) Lågt på energi iaf.

Zybeer
2006-06-19, 21:10
Har haft himla svårt att hitta Kesella, letar säkert på fel ställe... Brukar käka skinka o liknande men blir ju en smula dyrt och det är ju kul att variera. Tänkte nu i första hand på proteinet, kolhydraterna har jag hyffsad koll på iallafall. Jag har an någon anledning alltid haft lite svårt för messmör och keso... Får pröva mig fram :) Fler tips?

MVH