handdator

Visa fullständig version : Hur lång tid skall man vänta innan man ringer?

Sidor : 1 [2]

*Flash*
2006-06-16, 22:33
Det där lät ju inte speciellt onormalt utan bara jävligt förnuftigt (men dock inte särskilt kvinligt av sig, så det kanske inte var helt enligt normerna ändå....) Man ger väl bara ut nummer om det finns ett större intresse och förväntar sig kontakt inom en snar framtid?
Om det inte hör till nomen lär det väl vara "onormalt".

Hur stort intresse hinner man få av att bara prata lite med en person?

Big_Vik
2006-06-16, 22:37
Om det inte hör till nomen lär det väl vara "onormalt".

Hur stort intresse hinner man få av att bara prata lite med en person?

hehe, orka ändra det man skriver...:angel:

För att tala strikt för en själv, jag kan få ett väldigt stort intresse av att hoppa i säng med någon efter några minuters konversation, (men det är ju jag det)

*Flash*
2006-06-16, 22:48
För att tala strikt för en själv, jag kan få ett väldigt stort intresse av att hoppa i säng med någon efter några minuters konversation, (men det är ju jag det)
Jag kan få ett väldigt stort intresse av att hoppa i säng med någon bara av att titta på personen men jag antog att det hela gällde mer än att bara få ett kn*ll.

Big_Vik
2006-06-16, 23:07
Jag kan få ett väldigt stort intresse av att hoppa i säng med någon bara av att titta på personen men jag antog att det hela gällde mer än att bara få ett kn*ll.

Finns det något sånt? :angel:

Självklart förstår jag vad du menar så fort man söker något seriöst (om 15 år?) blir det väl helt andra bullar i ugnen

Modde
2006-06-16, 23:08
Märker du nu att du börjar bli desperat? VARFÖR HAR HON DEN AV?!!?!?

Sluta upp med det. Dom känner fan av det, även fast man inte ens snackar med dom så känner dom av det, på nåt konstigt jävla vis.

Vet inte riktigt hur desperat jag är. Jag kan gärna få vara lite desperat och grubbla lite kring varför hennes mobil är av.
Ju mer jag tänker på henne ju mindre tänker jag på mitt ex.

Men om hon avsiktligt håller på och drygar sig då skiter jag i henne, ska ändå ner till roskilde om en vecka. Så om hon nu var intresserad så är det kanske bäst hon visar det innan jag åker ner.

Metal_boy_
2006-06-16, 23:45
fast förresten sist ja visade mig intresserad av någon fick ja höra att ja va desperat...*skaka på huvudet*....

Va bra att han var ärlig då :)

Metal_boy_
2006-06-16, 23:45
Möjligt, i vilket fall är det för sent nu.

Det vet du väl inte?

Angel
2006-06-17, 09:33
Inatt så ringde han som "ja halvt hade på g med för ett tag sedan men aldrig blir nått,men han ringer nattetid" men ja struntade i att ringa upp hans, fick även ett sms där det stog typ "angel var e du?". Men jag tänkte att nu jävlar skall jag inte vara så lätttillgänglig, vill han nått så får han ringa imorrn, osv osv osv...kände mig nöjd. Iallafall ringde han för en stund sen och då frågade jag vad han ville mig inatt, "jo vi tänkte höra om du ville köra bilen till Emmaboda..". GAH. Jag ville VERKLIGEN åka till Emmaboda..!!! Jaja...

z_bumbi
2006-06-17, 09:45
Lika bra att ringa efter 5 minuter och säga "jag kunde inte få nog av dig" :)

:thumbup:

Pepparkakssmurfen
2006-06-17, 09:51
Inatt så ringde han som "ja halvt hade på g med för ett tag sedan men aldrig blir nått,men han ringer nattetid" men ja struntade i att ringa upp hans, fick även ett sms där det stog typ "angel var e du?"......

Haha,en klassiker att ringa upp tjejer på helgkvällar när "man känner sig ensam".

Angel
2006-06-17, 09:59
Haha,en klassiker att ringa upp tjejer på helgkvällar när "man känner sig ensam".

jo han gör ju det, men inte bara helger..men han är ändå inte ute efter sex utan vill ofta bara hänga, och nu ville han ja skulle köra ju...

Beecher
2006-06-17, 10:01
jo han gör ju det, men inte bara helger..men han är ändå inte ute efter sex utan vill ofta bara hänga, och nu ville han ja skulle köra ju...

det är inte jag heller, har aldrig varit, förstår mig inte på såna snubbar...
har inget att göra idag, kom hit så kan vi sola tillsammans i min trädgård! :thumbup:

Karl_alfred
2006-06-17, 10:01
Inatt så ringde han som "ja halvt hade på g med för ett tag sedan men aldrig blir nått,men han ringer nattetid" men ja struntade i att ringa upp hans, fick även ett sms där det stog typ "angel var e du?". Men jag tänkte att nu jävlar skall jag inte vara så lätttillgänglig, vill han nått så får han ringa imorrn, osv osv osv...kände mig nöjd. Iallafall ringde han för en stund sen och då frågade jag vad han ville mig inatt, "jo vi tänkte höra om du ville köra bilen till Emmaboda..". GAH. Jag ville VERKLIGEN åka till Emmaboda..!!! Jaja...
Ringer han på natten vill han bara ligga med dig. Förmodligen var han ute o slira.

Modde
2006-06-17, 10:03
Jag ringde mitt ex för bara en timme sen typ, inte för att jag vill ha henne tillbaka men... vet inte riktigt varför jag ringer. Ska nog sluta med det.
Skulle höra ifall hon ville vara med och spela brännboll på heden med alla ungarna från judoklubben. Men hon ville inte...

Nu känns allt skit igen...

Angel
2006-06-17, 10:10
Ringer han på natten vill han bara ligga med dig. Förmodligen var han ute o slira.

Men han vill ju för sjutton inte ligga!!!!

Modde: Vad har ni för kontakt? Ush vad sånt e jobbigt, värsta smärta ju

Pepparkakssmurfen
2006-06-17, 10:20
Men han vill ju för sjutton inte ligga!!!!

:laugh: :laugh:

Modde
2006-06-17, 10:46
Modde: Vad har ni för kontakt? Ush vad sånt e jobbigt, värsta smärta ju

Hon gjorde slut men vill fortfarande vara kompis, för hon är rädd att vi skall förlora kontakten. Jag vet inte om jag ens vill vara hennes vän, ivf inte just nu. Problemet är att vi tränar på samma klubb, jag är hennes tränare mer eller mindre...

Det jobbiga är att jag ringer henne fast jag inte vet riktigt varför, inte för att hon tycker att det är jobbigt men jag mår alltid skit efter.

Angel
2006-06-17, 10:56
Hon gjorde slut men vill fortfarande vara kompis, för hon är rädd att vi skall förlora kontakten. Jag vet inte om jag ens vill vara hennes vän, ivf inte just nu. Problemet är att vi tränar på samma klubb, jag är hennes tränare mer eller mindre...

Det jobbiga är att jag ringer henne fast jag inte vet riktigt varför, inte för att hon tycker att det är jobbigt men jag mår alltid skit efter.

Lägg ner kontakten, iallfall för ett tag. Ring inte, träna inte med henne, gå till gymmet på tider hon inte är där, och är hon där så säg bara hej och gå och träna sen. Det är INTE värt att du ska må dåligt bara för hon vill ha kvar dig fastän hon kasserat dig. Om ett tag när du är helt över henne kan ni kanske bli vänner igen..

Cilia
2006-06-17, 15:48
Modde - har du sökt numret på nätet? Kollat att det är rätt person som har abonnemanget eller om det finns? Det skulle jag göra.

Apropå ditt ex så gör man sådär i början när det har tagit slut men ju längre tid det går ju mindre behov får man att ringa. Jag tror mycket är en vanesak. När man är tillsammans hörs man ju ofta flera gånger per dag det är svårt att bara sluta. Inget du behöver analysera tyvärr mår man inte så bra av att ringa.

angel - han bara utnyttjar ju dig. För jag antar att han vet att du är intresserad? Nu ringer han dig och försöker använda sin charm till att använda dig som chafför.

Big_Vik
2006-06-17, 15:56
Usch för psykiska vampyrer! Ta Cilishs råd, Angel, hon är gammal och vis. Du kan nog ge dig fan på att bilfärden bara är ett svepskäl för att få stånka av sig lite. Det är faktiskt så att all mannens kontakt med kvinnan handlar om sex.

Modde
2006-07-05, 12:28
Nu tänker jag dra liv i det här gamla spöket igen, för nu har det hänt lite grejer sen sist. Jag lovade ju faktiskt att hålla er uppdaterade.

För er som inte läst tråden kan jag dra en liten kort resumé.
Tänker av respekt mot tjejen i fråga inte gå in på för mycket detaljer dock.
Det hela började med att jag märkte att en tjej som jobbar på ett ställe jag bruker äta verkade vara lite intresserad. Så jag frågade ifall hon ville träffas och det ville hon.
Jag fick dock aldrig tag på henne för jag hade fått fel telefonnummer.
Men jag pratade med henne efter helgen och då var det tydligen något som gjorde det omöjligt för oss att träffas. Fick senare reda på vad.

Hur som helst fick hon mitt nummer så hon kunde ringa mig om hon hade lust. Jag trodde inte hon skulle höra av sig men hon gjorde det.
Hon hörde av sig och berättade varför vi inte kunde träffas men att hon gärna ville ses när det var löst.

Efter ett tag hörde hon av sig igen. Då hade hon löst problemet och igår träffades vi för första gången. Det var faktiskt riktigt trevligt.

Kanske kommer jag skriva mer senare får se hur saker och ting tar sig.

sundvall
2006-07-05, 13:36
Ofan, good luck :D

Cilia
2006-07-05, 13:50
Efter ett tag hörde hon av sig igen. Då hade hon löst problemet och igår träffades vi för första gången. Det var faktiskt riktigt trevligt.
hon hade en annan dejt som hon var tvungen att avstyra först?

NiXPhoenix
2006-07-05, 14:00
Ojdå, nice! :)

snelhest
2006-07-05, 14:43
jag beklagar. du skulle inte gett ditt riktiga nummer!!!

Inzza
2006-07-05, 15:35
Modde: Vart käkar du lunch? :eating:

reinholdsson
2006-07-05, 15:52
jag beklagar. du skulle inte gett ditt riktiga nummer!!!

Är du och raggar på modde igen? ;)

:D