Visa fullständig version : 2komma0
Fick en samtal av dom häromveckan och dom erbjöd en kurs för 700 spänn och så skulle man höja sig med drygt 0.5 i högskoleprovet. Låter ju skita bra, fick något demopass å kollade sidan men det verkade inte så jävla bra den lilla titt jag fick. NÅgon som har kollat igenom sidan mer ingående?
Fick en samtal av dom häromveckan och dom erbjöd en kurs för 700 spänn och så skulle man höja sig med drygt 0.5 i högskoleprovet. Låter ju skita bra, fick något demopass å kollade sidan men det verkade inte så jävla bra den lilla titt jag fick. NÅgon som har kollat igenom sidan mer ingående?
Då skulle jag höja mig till 2.2, fett :D
sidan funkade för mig.. jag höjde inte 0.5 men jag lade inte heller ner speciellt många timmar på sidan heller, det räckte dock för att komma in på den utbildning jag ville.
villemannen
2006-02-24, 16:07
Fick också ett samtal från en trevlig tjej. Det var väl snarare så att deras kunder hade i snitt höjt sig med 0.5. Vad jag indirekt förstod från samtalet så låg de flesta runt i den nedre halvan av spektrumet, som utnyttjade tjänsten.
Sedan fick man väl tillbaka pengarna om man inte höjde sig. Jag är lite skeptisk till det hela, jag menar högskoleprovet är ju ganska omfattande. Läs en bok istället.
Sa själv nej därför att nästa prov är ju om en månad och det är sista gången jag kommer att göra det.
Nu har jag inte prövat den här tjänsten, men jag tror att man kan träna lika bra inför högskoleprovet på egen hand. Gamla finns ju på nätet, så det är ju bara att kolla på dom för att se vad man ska träna på, och sen är det bara att göra det.
Jag har faktiskt köpt det där men inte använt det ännu, hade tänkt börja med det snart, så jag vet inte så mycket om själva tjänsten. Det jag vet är att dom fular sig riktigt mycket med sina priser.
Först ringde dom och sa att dom hade ett erbjudande där det kostade 599, det var rätt långt innan provet så jag var inte intresserad då, bad honom återkomma och samma scenario utspelade sig några gånger.
Till slut så tänkte jag faktiskt köpa det, då hade dom självklart ett annat "erbjudande" där det kostade 499, och det tog slut den dagen han ringde. Jag sa att jag ville tänka ett tag till varpå han påpekade att erbjudandet tog slut idag. Då frågade jag vad det kostar i vanliga fall, när dom inte har erbjudande. Då slingrade han sig från att svara och påpekade igen att dom har ett erbjudande som tog slut idag. Frågade samma fråga igen och då var han tyst i säkert 5 sekunder innan han berättade att dom hade en annat erbjudande som faktiskt startade dagen efter. Där kostade det 299 kronor och eftersom jag fick reda på det fick jag det för det priset. Så fula :furious:
Jo dom är skumma med priser. Är bara en månad kvar nu också så vettifan. Dom sa först att det kostade 699 kr, fick idag ett erbjudande på 599kr. Sen måste man klara vissa delar annars får man inte pengarna tillbaka ifall man skulle tabba sig.
Dom garanterar pengarna tillbaka om man inte höjer sig med mer än 0.1 vilket nästan alla gör om dom har skrivit provet tidigare. Gilllar inte riktigt att delarna är låsta så att man inte kommer vidare. Man måste klara av en del innan man får gå vidare med pluggandet och om man faastnar så ere kört. Äh jag struntar i detta å pluggar på gamla prov.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.