Visa fullständig version : Berätta en konstig sak om dig själv!
Det är bra om det du berättar är något om andra inte vet om, men det är inte tvunget. Givetvis skall det vara sant. (Lika sant som genomsnittet av dina inlägg i alla fall...) Man får återkomma så många gånger man vill, men aldrig berätta mer än 1 st konstig sak per inlägg. Det kan t ex vara någon egenhet man har, eller något konstigt man har gjort.
Nå? Hur konstig är du?
När jag var ~14 år så filade jag mina framtänder jämna med en nagelfil. Den typen av saker har alltid varit lätta för mig. Jag antar att jag är bra på att koncentrera mig. Om jag hade varit läkare så hade jag högst troligen utfört enklare kirurgi på mig själv.
_Robbie_
2006-02-20, 13:10
Det är bra om det du berättar är något om andra inte vet om, men det är inte tvunget. Givetvis skall det vara sant. (Lika sant som genomsnittet av dina inlägg i alla fall...) Man får återkomma så många gånger man vill, men aldrig berätta mer än 1 st konstig sak per inlägg. Det kan t ex vara någon egenhet man har, eller något konstigt man har gjort.
Nå? Hur konstig är du?
När jag var ~14 år så filade jag mina framtänder jämna med en nagelfil. Den typen av saker har alltid varit lätta för mig. Jag antar att jag är bra på att koncentrera mig. Om jag hade varit läkare så hade jag högst troligen utfört enklare kirurgi på mig själv.
Funka det att fila med nagelfil??? blev det jämnt? :D
Jag återkommer lite senare med mina egna konstigheter..;)
När jag dricker läsk så gillar jag inte att dricka läsken som är nedanför etiketten på flaskan. Den känns ofräsh.
Funka det att fila med nagelfil??? blev det jämnt? :D
Jag återkommer lite senare med mina egna konstigheter..;)Det blev jämnt och fint, fast jag har väldigt trubbiga framtänder. De är inte så bra på att bita av en sytråd längre. Kan du inte komma på något riktigt konstigt på rak arm så är du en i den grå massan.
:laugh:
<--- Snyyyyggt jobbat
Jag har spar alla mina tomma funlight flaskor i en hylla, va ett tag sen ja räknade dom nu.. men vet me säkerhet att de är över 100st vid de här laget.
don't ask... :D
...Dock får min kära mor ryck med jämna mellanrum och går oxh tvångs pantar sammlingen, vilket håller nere biståndet :D
En konstig sak som jag har gjort är att när jag var ca 12 år så tog jag en disktrasa och kramade den ovanför min brors tallrik som var fullastad med mat. Jag var själv vid matbordet när jag begick det dådet och jag berättade det först 2-3 år efter *spy* :D
Varför jag gjorde det minns jag inte, men jag var antagligen förbannad på han och ville hämnas. :em:
Vet inte om det var så konstigt egentligen, mest äckligt nu när jag tänker efter.
Om tvångstankar inräknas så kan jag bidra med något :)
När jag går över en bro så måste jag stoppa ner handen i den fickan där jag har mina nycklar och krama dem jättehårt, Vet inte varför men det är lika irriterande att upptäcka det varje gång...
Slartibartfast
2006-02-20, 13:30
Det gjorde jag också! jag hade oerhörda komplex för mina gaddar förut. Nu är de jämna och fina.
TrasMannen
2006-02-20, 13:36
Jag hatar ojämnheter. Har jag en ojämnhet på kroppen så tas den bort med fingrarna. Funkar inte det så tar jag till värre saker som skalpell/nålar/diverse. Detta har gjort så att jag skalar bort huden på mina tummar helt och hållet praktiskt taget. När jag är mycket koncentrerad så skrapar jag med pekfingrarna på nagelbandet. Sen blir det en ojämnhet där, så då 'måste' jag skala bort huden så det blir jämt och fint. Jag måste tejpa med tejp för att låta bli (för då pillar jag på tejpen, som jag får byta). Jag har jävligt fula tummar helt enkelt.
Nina, det där var riktigt tufft. Det respekterar jag dig för. :)
Jag har ett överbett som kommer att åtgärdas efter tandställningen men fram tills dess brukar jag jämt trycka fram nedre käken nån halv cm, så det jämnar ut sig. Det blir ingen märkbar skillnad och den enda som märker bettet är jag. Men jag gör det ändå.
Jag reagerar helt sjukt mycket på kaffe. Jag blir helt hög. Alltså vi snackar onormalt pigg, jag blir inte ens hälften så pigg av t ex koffeintabletter. Jag pratar fortare och blir enormt hyperaktiv. Det är konstigt, och en slow start för alla mina konstigheter.
Slartibartfast
2006-02-20, 14:03
Min penis är sned.
Herkulez
2006-02-20, 14:11
Min penis är sned.
tips ifall du vill mäta den
http://62.88.132.23/zoom/804_1/GM_37916_bild1.jpg
tossefar
2006-02-20, 14:22
Min penis är sned.
Min penis är galen :(
Den ändrar storlek, vinkel, utseende och funktion från dag till dag. Spikrak en dag och böjd som en ostbåge nästa *screwy*
Slartibartfast
2006-02-20, 14:25
tips ifall du vill mäta den
jak har sådan:
http://images.mec.ca/media/Images/Products/Snowsports/4012342_v1_m56577569830499685.jpg
Slartibartfast
2006-02-20, 14:27
Min penis är galen :(
Den ändrar storlek, vinkel, utseende och funktion från dag till dag. Spikrak en dag och böjd som en ostbåge nästa *screwy*
Böjd penis är väldigt praktisk så länge böjen inte är för stor. Kommer åt att peta på vissa strategiska ställen om man säger så. Ser ju för jävligt ut, men det är inte hela världen.
Vic_1981
2006-02-20, 14:30
<--- Snyyyyggt jobbat
Jag har spar alla mina tomma funlight flaskor i en hylla, va ett tag sen ja räknade dom nu.. men vet me säkerhet att de är över 100st vid de här laget.
...Dock får min kära mor ryck med jämna mellanrum och går oxh tvångs pantar sammlingen, vilket håller nere biståndet :D
Är det pant på funlight flaskor?
Krokodil
2006-02-20, 14:30
Jag älskar duntäcken och dunkuddar! Det finns inget bättre än att knäcka dunen mellan fingrarna, kan bli lite meditativt efter en stund. Jag har faktiskt missat bussen till jobbet en gång bara för att jag skulle knäcka klart. :)
Min senaste dunjacka slängdes av frugan eftersom jag knäckt sönder alla dun på framsidan av jackan och den såg inte klok ut då. :em:
JackDaniels
2006-02-20, 14:38
Jag tar det som en komplimang då folk kallar mig elak och har fått en tjej att stämpla mig som psykopat
Jag tar det som en komplimang då folk kallar mig elak och har fått en tjej att stämpla mig som psykopat
Ja, du måste väl falla in i ramen när du ser dig själv som en arbetslös författare. Om din kompis är psykoanalytiker så är det värt något.
Är det pant på funlight flaskor?
Nope inte ett jävla öre *grr27* :D annars hade ja suttit på en förmögenhet(jaja allt är relativt :D ) nu..
Men de hade nån kampanj förrut 'lämna in 5(?) korkar- få en tröjja'
kunnde blivit en rejäl vårgarderob där :laugh:
JackDaniels
2006-02-20, 14:53
Ja, du måste väl falla in i ramen när du ser dig själv som en arbetslös författare. Om din kompis är psykoanalytiker så är det värt något.
Har aldrig påstått att jag ser mig som något. Enbart konstaterat att jag använder mig av min överflödiga fritid till at skriva en bok. Ganska omöjligt att vara författare om man inte skrivit klart boken än *screwy*
Och nej hon var varken analytiker eller min kompis..
Har aldrig påstått att jag ser mig som något. Enbart konstaterat att jag använder mig av min överflödiga fritid till at skriva en bok. Ganska omöjligt att vara författare om man inte skrivit klart boken än *screwy*
Och nej hon var varken analytiker eller min kompis..
Du är nog bara elak när du leker live.
JackDaniels
2006-02-20, 14:58
Du är nog bara elak när du leker live.
och du är en röst på internet..
och du är en röst på internet..
Ja, och utanför internet hade jag mobbat dig.
Perscitus
2006-02-20, 15:05
Jag uttrycker ofta inte min egen åsikt i debatter utan försöker hitta den åsikt som står emot vad majoriteten av de andra tycker, för att på så vis få tillfredsställelsen av att "leka med dem" istället för att bli känslomässigt engagerad. Ännu roligare är att under detbattens gång byta ställning, vilket skapar oerhörd förvirring då man förväntas ha en bestämd åsikt som man försvarar oavsett hur sågad den blir.
Jag uttrycker ofta inte min egen åsikt i debatter utan försöker hitta den åsikt som står emot vad majoriteten av de andra tycker, för att på så vis få tillfredsställelsen av att "leka med dem" istället för att bli känslomässigt engagerad. Ännu roligare är att under detbattens gång byta ställning, vilket skapar oerhörd förvirring då man förväntas ha en bestämd åsikt som man försvarar oavsett hur sågad den blir.
Du är med andra ord nästan precis som alla andra. Den enda skillnaden är att du tror att du gör det medvetet och att andra verkligen blir förvirrade.
Perscitus
2006-02-20, 15:12
Du är med andra ord nästan precis som alla andra. Den enda skillnaden är att du tror att du gör det medvetet och att andra verkligen blir förvirrade.
Okej, det visste jag faktiskt inte. Men jag är ju förvisso inte så gammal. :)
hangatyr
2006-02-20, 15:13
på tal om enklare kirurgi: jag hade fruktanvärt ont i munnen när en av mina visdomständer trängde igenom tandköttet. det var inflammerat och äckligt. som fattig student hade jag itne råd med att gå till tandis,så jag skar upp tandköttet med ett rakblad. gjorde vansinnigt ont medan jag höll på, men slutresultatet blev riktigt bra.
på tal om enklare kirurgi: jag hade fruktanvärt ont i munnen när en av mina visdomständer trängde igenom tandköttet. det var inflammerat och äckligt. som fattig student hade jag itne råd med att gå till tandis,så jag skar upp tandköttet med ett rakblad. gjorde vansinnigt ont medan jag höll på, men slutresultatet blev riktigt bra.Jag har gjort en liknande sak. Det funkade inte lika bra, dock. Man skall visst inte operera inflammerad vävnad. Vad kan jag säga? Jag var galen av smärta. Tandläkaren tappade hakan när jag bekände vad jag hade gjort. Jag fick antibiotika och starka värktabletter, sen var det bra igen efter en vecka. Men, fan vad ont det gjorde. Det var riktigt dumt.
hangatyr
2006-02-20, 15:24
Jag har gjort en liknande sak. Det funkade inte lika bra, dock. Man skall visst inte operera inflammerad vävnad. Vad kan jag säga? Jag var galen av smärta. Tandläkaren tappade hakan när jag bekände vad jag hade gjort. Jag fick antibiotika och starka värktabletter, sen var det bra igen efter en vecka. Men, fan vad ont det gjorde. Det var riktigt dumt.
vi är jävligt metal, du och jag!
JackDaniels
2006-02-20, 15:26
Ja, och utanför internet hade jag mobbat dig.
men oj, aj det där tog ont..
Dumleman
2006-02-20, 15:26
Oh jag har också en sån samling, vi kanske ska bilda en klubb? :laugh:
http://img495.imageshack.us/img495/328/funlightsamling9wk.jpg
I övrigt är jag helt okonstig *innocent*.
vi är jävligt metal, du och jag!
Japp. Det känns som att vi har kommit varandra närmare också.
Har du någonsin tagit bort ett födelsemärke med vårtmedel?
hangatyr
2006-02-20, 15:29
hmm, nej.
nu känns du plötsligt mycket längre bort igen.
Haha sjuka jävla människor!
hangatyr
2006-02-20, 15:31
men jag har låtit tatuera mig på fotsulan.
aj.
Har suttit häktad 22 timmar i england.
Det är inte jag som är konstig, det är alla andra.....
fast så konstigt tycker jag inte det är, får ibland lite konstiga kommentarer dock.
http://rosnix.net/~per/album/2005/06/eustaff/640x640/00160.jpeg
Oh jag har också en sån samling, vi kanske ska bilda en klubb? :laugh:
http://img495.imageshack.us/img495/328/funlightsamling9wk.jpg
I övrigt är jag helt okonstig. *innocent*
Underbart, en artfrände :laugh:
Ca 10%? av min stolta kollektion:
(har en fetish för jordgubbssmaken.. :D)
Kaboffastar
2006-02-20, 15:44
Jag tycker att Lars Winnerbäck är bra *screwy* *screwy* *screwy* *screwy* *screwy*
När jag var liten brukade jag tugga på mina kläder, vet inte varför. :D
Cerberus
2006-02-20, 15:49
jag har en äcklig ovana att bita av hud på fingrar och läpparna.
Antar att jag bara e hungrig :D
Jag tycker att Lars Winnerbäck är bra *screwy* *screwy* *screwy* *screwy* *screwy*
tror du att du är ensam?
Metal_boy_
2006-02-20, 15:50
jag har en ovana att jag måste sniffa på fingrarna när jag biter på naglarna *screwy*
Metal_boy_
2006-02-20, 15:51
tror du att du är ensam?
Det borde han vara.
_Robbie_
2006-02-20, 15:59
Jag har en tendens att vrida på min ring stup i kvart. En gång när min ring krossades i tusen bitar gick jag runt och pillade på stället där ringen varit. Nu har jag köpt en ring och är numera lycklig.
Jag dricker te 4-5 gånger per dag.
Jag pratar för mig själv.
Kan inte använda mp3-spelare eftersom jag måste höra vad andra säger på bussen, höra bilar, höra mina steg, höra mina andetag. Får panik med mp3-spelare helt enkelt.
Trots att jag har tandställning så biter jag fortfarande bort skinnbitar och nagelband på naglarna. Och eftersom man inte greppar så bra med tandställning så ser mina fingrar ut som färska sår.
Kan också skriva att jag brukar göra ett pipande ljud efter jag nösit. Det var en skum/kul grej i början men nu har det fastnat. :kinky:
Jag har en tendens att vrida på min ring stup i kvart. En gång när min ring krossades i tusen bitar gick jag runt och pillade på stället där ringen varit. Nu har jag köpt en ring och är numera lycklig.
Jag dricker te 4-5 gånger per dag.
Jag pratar för mig själv.
Kan inte använda mp3-spelare eftersom jag måste höra vad andra säger på bussen, höra bilar, höra mina steg, höra mina andetag. Får panik med mp3-spelare helt enkelt.
Trots att jag har tandställning så biter jag fortfarande bort skinnbitar och nagelband på naglarna. Och eftersom man inte greppar så bra med tandställning så ser mina fingrar ut som färska sår.Lägg till detta:
Jag läser inte första inlägget på trådar jag svarar i. :D
_Robbie_
2006-02-20, 16:04
Lägg till detta:
Jag läser inte första inlägget på trådar jag svarar i. :D
Oj sorry! :D Jag tänkte bara göra en sammanfattning över mina "problem"
Men varför skulle man bara nämna ett problem per inlägg? *screwy*
Jag är riktigt kass på att ta hand om mig. När jag behöver besöka läkare så drar jag ut på det som fan även om det kan vara riktigt jobbigt och jag kan ha svinont. Detta är inte för att jag är rädd för läkare, har bara haft bra erfarenheter av dem. Det är istället för det blir inte av och det är så omständligt.
Detta har gett mig ärr och plågor jag inte borde ha haft, idiot är vad man är.
Oj sorry! :D Jag tänkte bara göra en sammanfattning över mina "problem"
Men varför skulle man bara nämna ett problem per inlägg? *screwy*
Spam. :booty:
Kaboffastar
2006-02-20, 16:11
Det borde han vara.
Precis !
Jag dricker 1 liter vatten ur flaska på 40 sekunder.
Herkulez
2006-02-20, 16:23
Jag är riktigt kass på att ta hand om mig. När jag behöver besöka läkare så drar jag ut på det som fan även om det kan vara riktigt jobbigt och jag kan ha svinont. Detta är inte för att jag är rädd för läkare, har bara haft bra erfarenheter av dem. Det är istället för det blir inte av och det är så omständligt.
.
+1
Precis !
Jag dricker 1 liter vatten ur flaska på 40 sekunder.
Är det snabbt eller långsamt?
Jag har aldrig varit hos en frisör.
HAHA! :D
DET är oerhört praktiskt, billigt och smart faktiskt. 2 stycken har jag avlägsnat hittills! Skitbra resultat också. Fast iof, fan, det ena svider fortfarande lite två månader senare *screwy*
Ryska_raketen
2006-02-20, 16:40
jag har en ovana att jag måste sniffa på fingrarna när jag biter på naglarna *screwy*
Är det för att du vet att chansen är stor att dom varit nära ditt anus :confused:
christian
2006-02-20, 16:46
När jag dyker i vatten drar jag upp överläppen och täpper till näsan för att inte få in vatten. :laugh: *screwy*
Jag kan komma ihåg de mest obetydliga detaljer rätt länge. De bara fastnar ibland.
keffat_liv
2006-02-20, 16:47
Om tvångstankar inräknas så kan jag bidra med något :)
När jag går över en bro så måste jag stoppa ner handen i den fickan där jag har mina nycklar och krama dem jättehårt, Vet inte varför men det är lika irriterande att upptäcka det varje gång...
Vad händer om du inte har nycklar med dig?
HAHA! :D
DET är oerhört praktiskt, billigt och smart faktiskt. 2 stycken har jag avlägsnat hittills! Skitbra resultat också. Fast iof, fan, det ena svider fortfarande lite två månader senare *screwy*
HAHAHAHA! High Five!
Men varför skulle man bara nämna ett problem per inlägg? *screwy*Min tråd, mina regler. Jag behöver inte förklara mig. (Jag pallar inte läsa långa inlägg och vissa personer här är så j-a långrandiga att man får lust att slänga datorn. Ni vet vilka ni är. *mohahahahah*)
Jag får en kick av att inte svara i telefon. Ju fler signaler som går innan de lägger på, dessto mer "uppåt" och glad blir jag.
Scratch89
2006-02-20, 16:59
När jag väl har gått och lagt mig kan jag inte stoppa ner fötterna på golvet igen då jag tror att någonting ska grabba tag i dem och dra med mig under sängen.
När jag var ~5 år gammal var jag så Joakim von Anka-frälst att jag byggde en egen pengabinge att dyka i. Jag spridde ut några slantar i ändan av trappan ovanpå en liten kudde. I dessa pengar skulle jag dyka, som han brukar, ni vet.
Jag tog sats ända uppifrån och hoppade mot pengarna - och landade ungefär mitt i trappan.
Resultat: Fraktur på pannbenet och näsbenet avbrutet på två ställen - för att inte tala om alla blåmärken jag fick av att rulla ner för resten av trappan.
Hardcore?
Dumleman
2006-02-20, 17:09
Min tråd, mina regler. Jag behöver inte förklara mig. (Jag pallar inte läsa långa inlägg och vissa personer här är så j-a långrandiga att man får lust att slänga datorn. Ni vet vilka ni är. *mohahahahah*)
Jag pallar verkligen inte med vit text.
Kebab-Arne
2006-02-20, 17:16
När jag var ~5 år gammal var jag så Joakim von Anka-frälst att jag byggde en egen pengabinge att dyka i. Jag spridde ut några slantar i ändan av trappan ovanpå en liten kudde. I dessa pengar skulle jag dyka, som han brukar, ni vet.
Jag tog sats ända uppifrån och hoppade mot pengarna - och landade ungefär mitt i trappan.
Resultat: Fraktur på pannbenet och näsbenet avbrutet på två ställen - för att inte tala om alla blåmärken jag fick av att rulla ner för resten av trappan.
Hardcore?
Fy fan. Höll på att göra en liknande grej, att dyka på riktigt ner i ett badkar. Visserligen med vatten. Jag stod på kanten och skulle göra ett riktigt dyk, men farsan hindrade mig. Var väl inte så gammal...
Kan precis som christian komma ihåg en del små detaljer riktigt länge. Har alltid varit schemamannen. Då jag alltid har ett schema i bakfickan. Att jag sedan ideligen får kolla vad vi har nästa lektion då folk får för sig vi börjar andra tiden än vi gör. Schemat ligger såklart tillsammans med en agenda, som folk också gillar att kolla upp datum i.
Ibland när jag ser vassa föremål så föreställer jag mig hur de flyger in i mina ögon. Jag får lov att blunda och titta bort tills det går över. Jag tror det kommer ifrån när jag var mindre och blev skjuten i ögat av en slangbella gjort av ett bmx cykelstyre och cykelslang. Klarade mig ganska bra då dock.
Metal_boy_
2006-02-20, 17:36
Är det för att du vet att chansen är stor att dom varit nära ditt anus :confused:
Möjligt. Nån slags bajskontroll eller nått :confused:
det kliar ibland inne i mitt öra och då kliar jag genom att ha ett finger i örat och sen klia med tungan genom munnen samtidigt som jag har en oerhört koncentrerad blick.
Scratch89
2006-02-20, 18:02
det kliar ibland inne i mitt öra och då kliar jag genom att ha ett finger i örat och sen klia med tungan genom munnen samtidigt som jag har en oerhört koncentrerad blick.
Jag har nästan samma sak. Fast jag gör ett sånt där jättesexigt harkelljud som kan väcka de döda.
Metal_boy_
2006-02-20, 18:16
Haha, så sjukt egentligen. Samma sak brukar jag göra och kliar det för jävligt mycket, så kraxar jag och liksom fräser med svaljet.
Annars funkar ju bilnyckeln också :D
Rock'nRoll
2006-02-20, 18:18
Jag har extremt bra datum och långtids minne minne. Jag kan redogöra för saker i detalj som hände för över tio år sedan och kompletera med exakta datum och andra detaljer. Många tror inte på mig när jag berättar så detaljerat om vad och när det hände men jag har faktiskt aldrig ljugit om något sådant.
hahavaffan
2006-02-20, 18:20
När jag dyker i vatten drar jag upp överläppen och täpper till näsan för att inte få in vatten. :laugh: *screwy*
Jag kan komma ihåg de mest obetydliga detaljer rätt länge. De bara fastnar ibland.Hur fasen får du upp överläppen över näsan? :confused:
jag har en äcklig ovana att bita av hud på fingrar och läpparna.
Antar att jag bara e hungrig :D
Jag med.. kinderna också :(
gör ont när det börjar blöda och ha sig..
Jag pillar ALLTID med mina naglar med.. och nagelbanden.. hemskt...
Jag pratar med maten i ugnen när jag är hungrig :em:
Jag klämmer pormasker efter sex :em: :em:
Jag sparar mina läkerolaskar
Här är en liten del av min samling,
jag påbörjade mitt projekt i samband med
deffstarten i slutet av januari?
Jag kan ligga och fundera på styrketräningsövningar när jag ska sova och inser efter några minuter att jag spänner hela överkroppen samt nacken infernaliskt samt spänner magen för att leva mig in i lyften. Sen tar det jäkla tid att slappna av.
christian
2006-02-20, 18:29
Hur fasen får du upp överläppen över näsan? :confused:
Inte över näsan, men liksom suger fast den med vakuumtryck genom näsborrarna så de täpps till.
Jakobbus
2006-02-20, 18:37
Inte över näsan, men liksom suger fast den med vakuumtryck genom näsborrarna så de täpps till.
Jag vill vi se bild!
Så kan jag göra.. men när man dyker?
Då kommer jui nget vatten in i näsan? *screwy*
får för mig att kasta knivar i luften och fånga dom (köksknivar i princip), inte alltid men varje gång det händer blir det lite "komigen nu din djävla fegis".. inte hänt något illa men lite onödigt :)
Jag minns årtal och händelser väldigt lätt. De konstigaste händelser historiskt eller privat brukar jag kunna året på. Min familj brukar använda mig som hjälp när de är osäkra på vilket år vi gjorde något särskilt. Vissa saker fastnar bara utan att jag anstränger mig. Förut kunde jag alla Grand slam vinnare i tennis ända tillbaka till 1985 men nu har lite luckor. Antar att det är åldern. :D
hahavaffan
2006-02-20, 19:08
Jag vill vi se bild!Här har ni honom.
http://www.fotosearch.com/comp/PDS/PDS529/200111999-001.jpg
Kebab-Arne
2006-02-20, 19:10
Jag kan ligga och fundera på styrketräningsövningar när jag ska sova och inser efter några minuter att jag spänner hela överkroppen samt nacken infernaliskt samt spänner magen för att leva mig in i lyften. Sen tar det jäkla tid att slappna av.
:D
Själv kan jag helt plötsligt börja köra diverse övningar fast i luften då bara. Blir en del enarms sittande hantelextensions framför TV:n.
Själv kan jag helt plötsligt börja köra diverse övningar fast i luften då bara. Blir en del enarms sittande hantelextensions framför TV:n.
Erm.. erm, jag med :em:
Jag har ett stort behov av att trumma på mina Batman-kuddar. Inga andra kuddar är lika bra att trumma på! :)
True story.
shit, dåligt mkt läkerol meli :O
shit, dåligt mkt läkerol meli :O
dom är tomma :D
är på G med fler.. har typ 5 askar till sen bilden togs..
inte bra för magisen *cry*
Nej. Men med nagelsax modell avbitartång. Knips!
allan
Kom på en annan sak..
Jag VÄGRAR gå in i duschen om det ligger
tappat hår någonstans därinne som kan
tänkas komma på mina fötter.
DÄrför duschar jag alltid ur duschen innan
jag går in :confused:
Cerberus
2006-02-20, 19:39
Kom på en annan sak..
Jag VÄGRAR gå in i duschen om det ligger
tappat hår någonstans därinne som kan
tänkas komma på mina fötter.
DÄrför duschar jag alltid ur duschen innan
jag går in :confused:
Det e väl inget konstigt? Fan va äckligt me hår på golvet.
Jag spänner mig i spegeln varje gång jag går på toan(nästan jämt) :em: .
Don't we all?
MELAHH! damn, ja hade världens läkerol-ask-sammling när min karriär innom läkerol intag va som störst, du hade kunnat få ärva! :naughty: :D
Ja har lite utav en mental spärr(?) att trycka på siffran 2, på tangentbord, telefoner och när ja jobbade som kassörska, vetifan varför.. den känns ond
Samma händer mig ibland. Jag kan t.ex. tänka på en benböj och plötsligt så rycker benet till och pulsen går upp. Detsamma har hänt andra muskler. Tar alltid ett tag att slappna av sen.
Rädslan för plötsliga muskelryckningar kommer från att jag hade epilepsi när jag var yngre. Jag har hittills försökt intala mig själv att det är normalt med ryckningar när man ska sova...
Jag kan slicka mig på näsan.
bluelight
2006-02-20, 20:54
Jag kan skaka på ögonen.
Alexlindgren
2006-02-20, 21:33
Det e väl inget konstigt? Fan va äckligt me hår på golvet.
Haha, du är inte ensam pöjk ;)
Jag kan vifta på öronen....
allan
Jag kan slicka mig på näsan.jag med
christian
2006-02-20, 21:46
Så kan jag göra.. men när man dyker?
Då kommer jui nget vatten in i näsan? *screwy*
Vill du ha vatten i näsan? Det vill inte jag.
Och nej, ni får inga bilder. *kissass*
Vill du ha vatten i näsan? Det vill inte jag.
Och nej, ni får inga bilder. *kissass*
men när du dyker är näsborrarna
åt motsatt håll jämfört med åt
det hållet du färdas i vattnet..
om du hoppar i kan jag gå med på det.
jag blåser iofs ut luft genom näsan samtidigt som jag dyker :D
Jag pallar inte läsa långa inlägg och vissa personer här är så j-a långrandiga att man får lust att slänga datorn. Ni vet vilka ni är. *mohahahahah*
Jag är fysiologiskt förhindrad att fatta fina vinkar, det är någon transmittorsubstans i hjärnan som inte frisätts i tillräcklig mängd. Däremot har jag bra syn.
Slartibartfast
2006-02-20, 21:53
Ibland kan jag blåsa luft genom tårkanalen.
rememberence
2006-02-20, 21:56
Jag har hittills försökt intala mig själv att det är normalt med ryckningar när man ska sova...
något konstigt med mig? vorre väll att jag kan blås luft ur båda tårkanalerna kanske
MojjMojj
2006-02-20, 22:00
Tuggar på det mesta gjort av plast, har inga pennor kvar :( Sedan alla petflaskor ser fan ut som hundens 4år gamla tuggleksak efter ngn timma, om de står vid datorn.
Catstyle
2006-02-20, 22:12
Jag har sett mela irl.
Metal_boy_
2006-02-20, 22:32
Nej. Men med nagelsax modell avbitartång. Knips!
allan
Aj fan, är du galen gubbracka!?
jag har snedtränat mina bröst och som grädden på moset har jag struttuttar *grr*
obesogen
2006-02-20, 23:33
Jag har gråtit till Oprah
Jag har gråtit till Oprah
mee too :D
Jag har ett litet problem att jag inte kan hålla hemligheter inom mig som jag gjort. Som jag egentligen inte vill att någon ska veta men jag säger det iallafall *screwy*
Metal_boy_
2006-02-21, 00:32
Jag har ett litet problem att jag inte kan hålla hemligheter inom mig som jag gjort. Som jag egentligen inte vill att någon ska veta men jag säger det iallafall *screwy*
Jag lider också av den sjukdomen, fråga Kolozzeum. Ibland borde jag bara hålla truten, men det går inte. Som ofrivilligt stånd typ. Man tänker att man INTE kan få stånd nu och därför får man det.
Jag fryser mycket om fötterna och har därför alltid strumpor på mig
utom vid sex. Men dessa påtages direkt efteråt. Jag kan ingen dag
sova utan strumpor då jag vaknar och fryser om dom
Att det är 30 grader och sommar spelar ingen roll...
Jag fryser mycket om fötterna och har därför alltid strumpor på mig
utom vid sex. Men dessa påtages direkt efteråt. Jag kan ingen dag
sova utan strumpor då jag vaknar och fryser om dom
Att det är 30 grader och sommar spelar ingen roll...
Har samma problem men jag sover iofs inte med strumpor.
Mina fötter är alltid iskalla men jag fryser aldrig om dom, känner bara att dom är kalla.
Även i bastun så kan dom vara iskalla om man inte lyfter upp dom över aggregatet och eldar lite på dom :D
Vad händer om du inte har nycklar med dig?
Jag rullar ihop fickan och kramar den istället
Så fort jag ser en tändsticksask måste jag ta några och bita sönder dom.Absurd fetisch
Jag lider också av den sjukdomen, fråga Kolozzeum. Ibland borde jag bara hålla truten, men det går inte. Som ofrivilligt stånd typ. Man tänker att man INTE kan få stånd nu och därför får man det.
Bekännelselusta. Psykologiskt fenomen som Clash är fin på.
Standardbekännelsen är att en snubbe berätta hur många han legat med för hans tjej, fast han inte borde så måste det bara komma ut.
<--- Snyyyyggt jobbat
...Dock får min kära mor ryck med jämna mellanrum och går oxh tvångs pantar sammlingen, vilket håller nere biståndet :DDet är väl ingen pant på funlightflaskor?
Jag uttrycker ofta inte min egen åsikt i debatter utan försöker hitta den åsikt som står emot vad majoriteten av de andra tycker, för att på så vis få tillfredsställelsen av att "leka med dem" istället för att bli känslomässigt engagerad. Ännu roligare är att under detbattens gång byta ställning, vilket skapar oerhörd förvirring då man förväntas ha en bestämd åsikt som man försvarar oavsett hur sågad den blir.Så fruktansvärt störigt när personer gör så, dö! Och ändra inte åsikt nu ;D
Hardcore?Hah, nog har man varit sugen alltid, och klurat på om det verkligen går ;)
Nina: Jag hatar också mycket text, även om jag är en av de personerna.
Jag har två saker jag tycker skulle passa in här, men jag vet inte om jag vill tala om någon av dem.. .eller ja, finns säkert massor NI tycker är konstigt, men inte jag. Kanske som att jag inte äter ute/borta för att det har varit döda djur på tallrikar o bestik. Men det var inget av de konstiga sakerna.
Jag sparar mina läkerolaskar
Här är en liten del av min samling,
jag påbörjade mitt projekt i samband med
deffstarten i slutet av januari?Jag sparade godispåsar som barn, minns inte varför. Kanske utifall att det skulle vara någon form av tävling? Eller om man kunde återvinna dem. Kan fråga mor =P
Jag vill vi se bild!Jag provade o kunde =P, böj den uppåt och dra in luft i näsan så. Vettefan om jag skulle vilja försöka dra in luft så medans jag är under vatten dock =P
Jag minns årtal och händelser väldigt lätt. De konstigaste händelser historiskt eller privat brukar jag kunna året på. Min familj brukar använda mig som hjälp när de är osäkra på vilket år vi gjorde något särskilt. Vissa saker fastnar bara utan att jag anstränger mig. Förut kunde jag alla Grand slam vinnare i tennis ända tillbaka till 1985 men nu har lite luckor. Antar att det är åldern. :DJag visste och ville veta vilka jag hade fått kramar av och i vilken ordning i början när jag började gå ut (vilket inte var lika tidigt som er.), det sket sig dock med alkoholen.
Jävla surt att jag provade tillslut :(
Jag har ett litet problem att jag inte kan hålla hemligheter inom mig som jag gjort. Som jag egentligen inte vill att någon ska veta men jag säger det iallafall *screwy*Då har du kommit så j-a rätt!!
Var är clash, förresten?
TrasMannen
2006-02-21, 08:54
allan
Jag kan vifta på ett öra i taget
Sen så fort jag tittar på en poseringvideo kommer jag på mig själv att sitta å spänna mina egna muskler lite granna.
finns säkert massor NI tycker är konstigt, men inte jag. Kanske som att jag inte äter ute/borta för att det har varit döda djur på tallrikar o bestik. :thumbup: Cool!
Hur känner du för att tungkyssa en tjej som haft döda djur i munnen?
hahavaffan
2006-02-21, 09:22
:thumbup: Cool!
Hur känner du för att tungkyssa en tjej som haft döda djur i munnen?Hahah :D
Hahah :DMan gör vad man kan för att ge nojiga personer ännu fler nojor. Det är en slags sport.
hahavaffan
2006-02-21, 09:33
Man gör vad man kan för att ge nojiga personer ännu fler nojor. Det är en slags sport.Lämna in ett förslag till OS-kommitén. Blir det en riktig sport, har du stora chanser på guld! :thumbup:
Jag kan trycka på mina ögon så att det låter roliga ljud.
hobbitar
2006-02-21, 09:37
Jag har sk sjömanstummar, dvs mina tummar går att böja väldigt mycket, lite över 90 grader.
Jag hatar att sitta i rum där taklampan är släckt. Det kvittar om det är stålande solsken ute. Jag gillar inte det kalla skenet. Det gör mig deprimerad. Ljus är mycket viktigt för mig, det bör dessutom vara balanserat. Det får inte komma mycket ljus från ett håll och lite från ett annat, utan det skall fylla rummet. Jag har sju lampor tända här inne nu.
Tuggar på det mesta gjort av plast, har inga pennor kvar :( Sedan alla petflaskor ser fan ut som hundens 4år gamla tuggleksak efter ngn timma, om de står vid datorn.
+1
Jag kan knaka min kropp på över 100 olika sätt/ställen, däribland, nacken, olika delar av ryggen, svanskotan, ljumsken, käken och näsan (för att nämna ett urval)
Jag tycker det är väldigt obehagligt när någon tar på vissa delar av min kropp. Tex insidan av knät och lilla plutten som sticker ut i mitten av örat. Jag börjar nästan rysa bara jag tänker på det.
Jag ogillar skarpt att slå i gaffeln i tänderna när man äter. Får dessutom olustkänslor när någon biter i en gaffel eller bara pratar om att bita i gaffeln.
Jag ogillar skarpt att slå i gaffeln i tänderna när man äter. Får dessutom olustkänslor när någon biter i en gaffel eller bara pratar om att bita i gaffeln.
Jag får till och med olustkänslor av att folk skriver om att slå gaffeln i tänderna. ;)
Jag får till och med olustkänslor av att folk skriver om att slå gaffeln i tänderna. ;)
Åh är det sant? Jag som aldrig fått något gehör för att detta skulle vara obehagligt. Och ja, det var jobbigt att bara skriva om det. *screwy*
AFanatic
2006-02-21, 10:20
I början när jag tränade så kunde jag aldrig sluta på ett ojämnt reps, 3,5,7,9 osv. Träningsdagboken såg ut så som följer i ett par år:
Valfri övning
x kg x12x10x10x8x6
Nu bryr jag mig inte längre om jag hamnar på en 5a eller en 6a, men då! Jisses...Till exempel, om jag inte orkade en 8a ja då blev det ju att man slutade redan på 6an. Crazy.
Pepparkakssmurfen
2006-02-21, 10:28
Jag brukade alltid nysa 2 gånger,ända tills en kompis på min fritidsgård(länge sen..) sa att han alltid nyser 3 gånger,sen dess nyser även jag alltid 3 gånger.
*screwy*
Åh är det sant? Jag som aldrig fått något gehör för att detta skulle vara obehagligt. Och ja, det var jobbigt att bara skriva om det. *screwy*
Jag har av en tidigare sambo fått ständig kritik för att jag bet i gaffeln. Tydligen skall man förflytta maten från gaffeln med läpparna istället för med tänderna. Han hävdade att detta var dåligt bordsskick. Jag skällde på mamma som inte hade berättat det, och sen anpassade jag mig efter bästa förmåga. Nu biter jag nog på gaffel igen, tror jag. Det är gött.
På den tiden jag var målvakt i innebandy och fotboll stod jag alltid och sparkade tårna i marken bakom mig, varannan fot hela tiden tills domaren blåste i gång matchen.
Tänkte inte på det själv förrän delar av publiken under en cupfinal i innebandyn stod och gjorde likadant i takt före avblåsningen.
Metal_boy_
2006-02-21, 10:42
Jag har av en tidigare sambo fått ständig kritik för att jag bet i gaffeln. Tydligen skall man förflytta maten från gaffeln med läpparna istället för med tänderna. Han hävdade att detta var dåligt bordsskick. Jag skällde på mamma som inte hade berättat det, och sen anpassade jag mig efter bästa förmåga. Nu biter jag nog på gaffel igen, tror jag. Det är gött.
Haha, du menar att du drar ut gaffeln ur munnen sådär med tänderna på den? :)
Haha, du menar att du drar ut gaffeln ur munnen sådär med tänderna på den? :)Japp, lite försiktigt alltså. Med mina trubbiga framtänder du vet...
Haha, du menar att du drar ut gaffeln ur munnen sådär med tänderna på den? :)
Nu ryser jag här. :D
Jag har en icke sportrelaterad också:
När folk pratar utan substans blir min blick helt tom. Jag fortsätter alltså att titta dom i ögonen men "försvinner" liksom.
Det ser tydligen väldigt obehagligt ut och företaget jag jobbar på har bett mig försöka tänka på detta i min kontakt med leverantörer och andra anställda.Det enda jag själv märker är att jag inte hör dom.
Vid ett tillfälle upptäcker jag att personen ifråga som kallat till mötet viftar med händer framför mig varpå jag "vaknar" och hör honom säga:
"Daniel, do you follow?"
varpå jag svarar:
"What? I want softice from IKEA"
(Personen hade då suttit i ca 30 min och babblat om hur vårt OU till AD:t skulle se ut, vilket redan var beslutat sedan tidigare)
När folk pratar utan substans blir min blick helt tom. Jag fortsätter alltså att titta dom i ögonen men "försvinner" liksom.
Det ser tydligen väldigt obehagligt ut och företaget jag jobbar på har bett mig försöka tänka på detta i min kontakt med leverantörer och andra anställda.Det enda jag själv märker är att jag inte hör dom.
Vid ett tillfälle upptäcker jag att personen ifråga som kallat till mötet viftar med händer framför mig varpå jag "vaknar" och hör honom säga:
"Daniel, do you follow?"
varpå jag svarar:
(Personen hade då suttit i ca 30 min och babblat om hur vårt OU till AD:t skulle se ut, vilket redan var beslutat sedan tidigare)
Story of my life.
Jag har aldrig gjort och kommer aldrig göra ett marklyft. :em: *rolleyes*
Det är väl ingen pant på funlightflaskor?
nepp men hon tar dem till plaståtervinningen :thumbup:
Nu ryser jag här. :D
jag oxå!! klarar inte ens tänka på de jävla ljudet :D
:thumbup: Cool!
Hur känner du för att tungkyssa en tjej som haft döda djur i munnen?Varför tror du att jag är okysst?
Jag har väl fått frågan och funderat på det många ggr som barn, och då bestämde jag mig väl för att jag inte ville pussa på någon som åt kött, och sedan har jag hållit fast vid det. "Jag antar att det inte spelar någon roll egentligen" men jag gör det ändå. Dock så verkar ju inte alla andra veg* hålla fast vid det utan tar vem som helst ändå och då skiter det sig ju, eftersom jag aldrig får hångla med någon.
(En gång när vi var ute hade jag med lite alkohol som jga inte hade tänkt konsumera, men så var det en flicka där som de sade var vegan så då tyckte jag väl att jag fick se till att dricka lite... Nu var hon väl veg* egentligen men det hela resulterade i att vi/jag/.. kom in på att jag inte hade pussat på någon och jag fick därför en puss, och senare under kvällen blev det två till. Dock så dampade jag ur som vanligt när jag dricka alkohol för hon höll mig i handen och ledde mig bort till en parkbänk i närheten, väl där (eller redan innan?) råkade jag bli ledsen. Och jag kände på mig själv att jag liksom inte hade någon speciell anledning till att jag blev ledsen, jag bara grät ändå, det kändes så konstigt och jag vet inte varför, kanske för att det är/var sådan jag är/var och för att jag ville visa det/ville bli tröstad/något.
Sedan kom iaf polisen som de brukar göra när man super ute inom stadsgränsen och upplöste festen. Hon tog då mitt nummer och sade att hon skulle ringa nästa dag, men det gjorde hon inte. Jag kände mig sviken och blev arg på henne, och berättade det väl för våra gemensamma bekanta. Ett år senare mötte jag henne och hon frågade om hon var förlåten, jag svarade nej.)
Tvångstankar är min grej, men ingen av er säger ju något som faktiskt är NEGATIVT, ni säger bara egenskaper som det egentligen är skitsamma att ni har, och då vill inte jag dra upp en massa som faktiskt är konstigt och som kommer göra att ni tycker jag är helt knep, men jag gör det ändå ;)
I min journal från BUP står det att jag var rädd för farliga gaser i luften. Jag lär ju ha berättat det när jag inte var så gammal, men vadå? Är det fel eller? Jag var ganska intelligent som barn och vetenskapens värld var favoritprogrammet osv, så jag visste väl att en del inte var nyttigt och talade antagligen om det.
Jag kände ofta så att det verkligen var låst (väldigt vanligt dock.)
När jag duschade var det noga att jag fick lika mycket vatten på båda sidorna om huvudet, när det var dags att sluta fick jag spola lite på ena sidan, komma på att det blev för mycket och kompensera på nästa, osv. Gjorde att det kanske tog lite längre tid än det var tänkt...
Jag vill som sagt inte äta ute, ens om det är säg pommes, eftersom de steker i närheten/inte är rent/... Hemma fixade jag egna kastruller o grejer och lite senare började jag att enbart laga mat i micron.
Jag började tvätta händerna mycket, fem ggr skulle det vara, och eftersom det eventuellt var animaliska fetter i tvålar och jag inte alltid fick tag/hade vegetabiliska fick det bli med schampoo eller diskmedel ibland. När jag sedan åt dåligt, sov dåligt och mådde allmänt skit störde jag mig på småsaker, som att vattenkranen "dörrade"(?) av luften i vattnet när jag skulle skala potatis, jag blev då ofta sur på den och slog till den för att den skulle sluta, tillslut ledde detta till att det blev en spricka i denna och mors gubbe tejpade den med eltejp. Eftersom tejpens klister eventuellt innehöll animalier ville jag inte ta vatten / skala potatis där utan började att göra detta inne vid vår ena toalett. Fint och "hygieniskt" med en massa potatisskal där?
Om jag sedan råkade komma emot något "skitigt", som spis/micro/kran/en påse/.. var det bara att börja om med handtvätten, fem ggr...
När jag flyttade hemifrån "diskade" jag kranar o grejer, och eftersom allt var mitt och jag skötte det själv försvann detta tvång. Jag diskade under rinnande vatten eftersom det säkert hade varit animalier i diskhon, men senare övergick jag till en diskbalja och ännu senare provade jag att lägga disken i diskhon och det fungerade ju det med. (Jag hade ju diskat av diskbänken x antal ggr så..)
Efter ett tag införskaffade jag kastruller och började koka saker på spisen istället för i micron, ingen annan använder ju grejerna här ändå. Men ugnen har jag aldrig använt.
Någon gång i tiden började jag lägga toapapper på toasitsen innan jag satte mig ner, enligt mamma beror detta på att vi fick besök när jag var liten av några som ville låna toaletten och efteråt hade det luktat väldigt mycket. Så jag tyckte väl de var äckliga ;D, vet att jag tyckte samma sak när vi fick besök senare med.
Jag tror nästa konstiga sak kommer sig utav detta, nämligen att jag hemma fick höra att jag skulle sluta slösa med toapappret/inte använda så mycket, jag började därför ta en remsa och dubbelvika den före första "torkningen", sedan vek jag den igen och använde igen. Ingen aning om det är konstigt, men nu kommer den biten som utöver att jag skalade potatis inne vid toahandfatet är mest konstig och som jag egentligen inte vill säga, nämligen att jag av någon anledning kollar på och luktar på pappret, ingen aning om varför som sagt, någon konstig form av hälsokontroll? Djur har väl något liknande beteende, och det kanske finns kanske fler som gör så? Äckligt o sär iaf. Tror iofs inte jag skulle ha några problem att sluta ;), det är nog mest bara en vana/rutin/..
Men även där har det blivit en förbättring för eftersom jag sköter mig själv har jag "diskat av" toasitsen och numera har jag inga problem att strunta i pappret, men om jag är borta gäller det fortfarande.
Hum, vad vinner jag? Men nu tycker ni ju att jag e helt knas :(, ja, även ni som inte tyckte det innan.
Det är en rätt konstig sak med, jag är nog rätt ärlig ;)
Nu får ni fan bjuda på lite negativa grejer själva också och inte bara skriva "jag kan snurra på tungan" eller "mitt hår är lockigt *tihi*". Något konstigt lär väl ni också göra? eller är jag ensam?
Alkis: Du hade kunnat vinna om du hade följt reglerna. (Se första inlägget) Nu blir du tyvärr diskad, men du skall ändå ha en eloge för din uppriktigthet och för att du uppmanar folk att berätta lite fler negativa konstigheter!
Jag hoppas på fler deltagande i tråden. Fler konstigheter. Kom igen, pretty please! :)
Alkis: Du hade kunnat vinna om du hade följt reglerna. (Se första inlägget) Nu blir du tyvärr diskad, men du skall ändå ha en eloge för din uppriktigthet och för att du uppmanar folk att berätta lite fler negativa konstigheter!
Jag hoppas på fler deltagande i tråden. Fler konstigheter. Kom igen, pretty please! :)Jag har redan sett din kommentar om första inlägget till någon annan, och visste om det. Men vad blir bättre av att jag delar upp mitt på 6 olika inlägg?
aliquis betyder inte alkis, ej heller "aliquist", aliquis är latin för någon/något.
Fler konstigheter. Kom igen, pretty please! :)
Skolarbete?
Det var säkert smickrande av mig, eftersom du och jag är lika gamla.
Jag har redan sett din kommentar om första inlägget till någon annan, och visste om det. Men vad blir bättre av att jag delar upp mitt på 6 olika inlägg?
aliquis betyder inte alkis, ej heller "aliquist", aliquis är latin för någon/något.Att man får ett smeknamn är ett tecken på att man är omtyckt. :) Det blir bättre för att jag säger det, bara.
När det gäller dina konstigheter... Det kan nog ärligt talat vara en del där som är värt att jobba med. Men så är det ju med negativa konstigheter. Jag försöker själv att inte ge efter för mina. (Ja, jag skall återkomma med några sådana.)
grisbil3n
2006-02-21, 13:11
Jag blir arg när folk pratar med mat i munnen, riktigt förbannad. Annars vette fan...
Jag blir riktigt förbannad när någon utav
mina kompisar pillar på mina saker utan
att ha frågat innan.
Som ex: Kollar bilder och sms på mobilen *grr27*
Att man får ett smeknamn är ett tecken på att man är omtyckt. :) Det blir bättre för att jag säger det, bara.
När det gäller dina konstigheter... Det kan nog ärligt talat vara en del där som är värt att jobba med. Men så är det ju med negativa konstigheter. Jag försöker själv att inte ge efter för mina. (Ja, jag skall återkomma med några sådana.)Det är ju konstigheter jag gjorde förr, det är ju inte så mycket som är aktuellt nu? Ja, mer än om du vill hångla upp mig o bjuda mig på middag.
Jag vet ju inte om jag "vill" sluta, men så var det ju iofs med de andra också, egentligen borde man väl. Men fan, det är ju rätt att vägra ;/
Skall jag gå i koognitiv beteendeterapi på krogen och hångla upp folk högt o lågt?
Att säga att man läser till läkare fast man läser till sjuksyster bara för att man tror att folk respekterar det man säger mer då eller något liknande är väl också rätt konstigt. Men jag vet inte var den medlemmen tog vägen :(
Och det var ju lika intressant det han sade även efter att han hade berättat att det var sjuksyster, jag tror inte någon annan än han själv brydde sig om det.
Det är ju konstigheter jag gjorde förr, det är ju inte så mycket som är aktuellt nu? Ja, mer än om du vill hångla upp mig o bjuda mig på middag.
Jag vet ju inte om jag "vill" sluta, men så var det ju iofs med de andra också, egentligen borde man väl. Men fan, det är ju rätt att vägra ;/
Skall jag gå i koognitiv beteendeterapi på krogen och hångla upp folk högt o lågt?Jag vet inte riktigt hur mycket som är aktuellt nu, det vet du bäst själv. Jag äter köttfärs just nu, så jag tror inte att du hade velat hångla med mig. :D Sen det där med att man inte vil sluta. Nej, det är ju klart. Vem vill sluta med sina konstigheter? Man fortsätter ju för att man tycker att man har helrätt. Fast ibland har man inte helrätt, utan man bara gör livet jobbigt för sig själv. Kognitiv beteendeterapi tror jag helt klart på när det gäller nojor som man vill bli av med. Man kan ju iofs prakticera de principerna helt själv också.
Jag är onormal och konstig på alla möjliga sätt.
Jag är onormal och konstig på alla möjliga sätt.Name one!
Jag vet inte riktigt hur mycket som är aktuellt nu, det vet du bäst själv. Jag äter köttfärs just nu, så jag tror inte att du hade velat hångla med mig. :D Sen det där med att man inte vil sluta. Nej, det är ju klart. Vem vill sluta med sina konstigheter? Man fortsätter ju för att man tycker att man har helrätt. Fast ibland har man inte helrätt, utan man bara gör livet jobbigt för sig själv. Kognitiv beteendeterapi tror jag helt klart på när det gäller nojor som man vill bli av med. Man kan ju iofs prakticera de principerna helt själv också.När jag skriver "var det", "kände" osv så gäller det inte nu =P
Problemet är ju att man sällan VILL bli av med dem ;)
Vad gäller smeknamn är riktiga smeknamnet Hagge, från mitt efternamn. Hagge var upptaget på bnet och jag behövde ha något annat, klurade lite och det fick bli aliquis. Bestämde mig sedan för att jag kunde använda aliquis där det ändå inte var något folk som kände mig sedan tidigare. Lite knep med två namn dock.
När jag släppte väder häromdagen så luktade det exakt om det gör i Bangkok. Det tycker jag var lite konstigt
EDIT - jag vet inte om det här kvalar in i den hår tråden Nina men jag ville bara berätta det. Ska komma på nåt ännu konstigare sen för att göra dig nöjd!
När jag skriver "var det", "kände" osv så gäller det inte nu =P
Problemet är ju att man sällan VILL bli av med dem ;)
Vad gäller smeknamn är riktiga smeknamnet Hagge, från mitt efternamn. Hagge var upptaget på bnet och jag behövde ha något annat, klurade lite och det fick bli aliquis. Bestämde mig sedan för att jag kunde använda aliquis där det ändå inte var något folk som kände mig sedan tidigare. Lite knep med två namn dock.
Skall jag tolka detta som att du misstycker med att jag kallar dig alkis och alkisen?
Hagge funkar ju också, men det känns inte alls lika cyber.
Gamla negativa konstigheter är smäller f.ö. inte alls lika högt som nuvarande negativa konstigheter.
Ninjamicke
2006-02-21, 13:31
Jag kan applådera med en hand...
Jag är onormal och konstig på alla möjliga sätt.
Jag vet en om Kwon. Han snackar mycke skit.
Originally Posted by milehead
Hej! jag har kollat lite på kollo hos en kompis ett tag nu och jag har fått för mej att Kwon snackar lite för mycket skit. Stämmer det?
Name one!
Tja, jag tycker tex att Lina Nättish har en fin panna.
Jag kan gå ner i split, frysa benet i luften, göra indianen, trekvartsvolten etc...
Jag kan bete mig enormt ologiskt ibland, det är konstigt tycker jag efteråt.
Jag vet en om Kwon. Han snackar mycke skit.
Har han skrivit fler trådar? :)
Har problem med att röra "torra" ytor, det känns som händerna torkar ut direkt. Som t ex att skrapa med naglarna mot undersidan av an fönsterbräda i marmor, brrr.
Har problem med att röra "torra" ytor, det känns som händerna torkar ut direkt. Som t ex att skrapa med naglarna mot undersidan av an fönsterbräda i marmor, brrr.Hur funkar det att stryka med handflatan mot en bit snustorr fotté?
Slartibartfast
2006-02-21, 13:43
Jag klarar inte av ljudet som uppkomer när man drar med fingrarna på en ballong.
Tigerkotten
2006-02-21, 13:50
Ibland så pratar jag med fåglarna om jag är ute (o ingen människa i närheten) eller jag försöker iaf låta som dom, igår så var det som sagt ett rådjur i skogen på natten som lät. Jag härma den. Självklart mjaoar jag om jag ser en kissemiss komma med, eller om den pratar med mig.
Tigerkotten
2006-02-21, 13:51
Jag pratar valspråket ibland, det är roligt. Om du undrar vad valspråket är, så är det efter filmen hitta nemo.
Det finns flertal saker jag inte vill skriva ner, då jag vet att folk i verkligheten vet vem jag är på detta forum. Så jag vill ej vara för "skadad".
TrasMannen
2006-02-21, 13:52
Ibland så pratar jag med fåglarna om jag är ute (o ingen människa i närheten) eller jag försöker iaf låta som dom, igår så var det som sagt ett rådjur i skogen på natten som lät. Jag härma den. Självklart mjaoar jag om jag ser en kissemiss komma med, eller om den pratar med mig.
hehe, jag e lika dan. fast jag bryr mig inte att nån är i närheten ^^
Ibland så pratar jag med fåglarna om jag är ute (o ingen människa i närheten) eller jag försöker iaf låta som dom, igår så var det som sagt ett rådjur i skogen på natten som lät. Jag härma den. Självklart mjaoar jag om jag ser en kissemiss komma med, eller om den pratar med mig.Jag med, men vad är konstigt med det.
Fan är det bara jag som är normal o ni som är konstiga, eller tvärtom?
Någon av er måste ju göra något som faktiskt är konstigt, mer än att dra upp läppen mot näsan när ni dyker.
Jag är extreeeeeeeemt intresserad av filmfoto. När jag kollar på en film är det i princip endast fotot som jag bryr mig om. Kanske inte är jättekonstigt men kunde inte komma på så mycket annars.
Det finns flertal saker jag inte vill skriva ner, då jag vet att folk i verkligheten vet vem jag är på detta forum. Så jag vill ej vara för "skadad".Do it! Jag gjorde ju, pma, så päjstar jag det som något jag själv gör! De kommer aldrig få veta :cool:
Jag Hatar att gå till tandläkaren (inget konstigt med det) men ÄLSKAR att få bedövningssprutorna!
Händer inte speciellt ofta men när det händer
OMG :naughty: :naughty: :naughty:
ÅÅÅååååh det är en sån njutning när nålen med visst motstånd tränger in i tandköttet och man fylls av bedövningsvätskan så att det bultar lite och spränger.
Härligast är nästan när man får sprutan i gommen för då knakar det till vid penetreringen.
Mumma.
Annars är jag spruträdd till och med när hästen ska få sina sprutor.
Jag dricker te på ett konstigt sätt. Det finns en viss temperatur på teet vid vilken jag tycker att det smakar godast kombinerat med att jag vill at tekoppen skall vara nästan full med vätska, så jag brukar alltid sitta med vattenkokaren full med hett vatten på bordet vid frukosten och hälla till lite vatten titt som tätt när jag tagit ett par klunkar för att komma upp i den rätta temperaturen igen. Teet brukar vara nästan genomskinligt när jag är färdig. :)
Dessutom så äter jag hela frukten när jag äter äpplen. Med kärnor osv.
Frotte funkar bra, över huvud taget alla saker som är mjuka är helt ok. Men att röra fogen mellan kakelplattorna är hemskt, eller att hantera obehandlad betong och sten...
Jag Hatar att gå till tandläkaren (inget konstigt med det) men ÄLSKAR att få bedövningssprutorna!
Händer inte speciellt ofta men när det händer
OMG :naughty: :naughty: :naughty:
ÅÅÅååååh det är en sån njutning när nålen med visst motstånd tränger in i tandköttet och man fylls av bedövningsvätskan så att det bultar lite och spränger.
Härligast är nästan när man får sprutan i gommen för då knakar det till vid penetreringen.
Mumma.
Annars är jag spruträdd till och med när hästen ska få sina sprutor.
Fan, du är ju definitiv sjukast hittills. :D :laugh:
Mumma.
Usch sluta! Jag ryser av obehag när jag hör det där! Hade ingen spruträdsla alls för några år sedan tills jag var tvungen att operera ut visdomständer som inte kommit upp ännu. Bedövningssprutorna var hemska. När man hör hur de tränger igenom hudlagren i kinden. :( Blir ganska blek när jag måste få munnen bedövad hos tandläkaren nu för tiden.
Ah just det, har också filat ner min ena framtand med en nagelfil. Bet av en flisa så det blev en "snygg" glugg där. Eftersom jag som de flesta ogillar läkare och allt besvär med att få komma dit så fixade jag det själv. Vill minnas att det var ett rätt obehagligt ljud men att det gick snabbare och lättare än jag trodde. Tidigare hade jag fina och symetriska framtänder men efter den där olyckan så ser det inte lika snyggt ut längre :/
Fan är det bara jag som är normal o ni som är konstiga, eller tvärtom? Någon av er måste ju göra något som faktiskt är konstigt, mer än att dra upp läppen mot näsan när ni dyker.
Som jag skrev innan så hade du kunnat vinna. :) Fast jag tror att de flesta håller sina konstigheter hemliga.
Jag får dåligt samvete om jag klämmer ett blomblad i fönstret. (Det händer dp & då.) Då måste jag be den lilla blomman om förlåtelse.
Fan, du är ju definitiv sjukast hittills. :D :laugh:
Jag har bara börjat? :naughty:
Usch sluta! Jag ryser av obehag när jag hör det där! Hade ingen spruträdsla alls för några år sedan tills jag var tvungen att operera ut visdomständer som inte kommit upp ännu. Bedövningssprutorna var hemska. När man hör hur de tränger igenom hudlagren i kinden.Blir ganska blek när jag måste få munnen bedövad hos tandläkaren nu för tiden.
Sluta själv, jag blir upphetsad. :D
Vet inte vilken tanke som eggar mig mest, sprutan som tränger igenom hudLAGER eller tandKÖTT? Att få den i kinden.... :love:
Åååh?
En annan liten sak jag gillar är att dra ut hårstrån med pincett eller vax. Att noppra ögonbrynen är ljuvligt.
Att vaxa benen baggis, under armarna och underlivet är en snabb gräslig smärta som lika snabbt övergår till ren skär pirrande njutning, nån mer som håller med?
Visst är det överdrivet det där med smärta vid vaxning? Det är gött!
Som jag skrev innan så hade du kunnat vinna. :) Fast jag tror att de flesta håller sina konstigheter hemliga.
Jag får dåligt samvete om jag klämmer ett blomblad i fönstret. (Det händer dp & då.) Då måste jag be den lilla blomman om förlåtelse.Men det är ok med den sönderstrimlade grisen?
Klart de håller inne med det, gjorde jag med, men vafan så förbannat tråkig tråd. Berätta nu jävla fegisar..
Jag har bara börjat? :naughty:
Vet inte vilken tanke som eggar mig mest, sprutan som tränger igenom hudLAGER eller tandKÖTT? Att få den i kinden.... :love:
Åååh?
En annan liten sak jag gillar är att dra ut hårstrån med pincett eller vax. Att noppra ögonbrynen är ljuvligt.
Att vaxa benen baggis, under armarna och underlivet är en snabb gräslig smärta som lika snabbt övergår till ren skär pirrande njutning, nån mer som håller med?
Visst är det överdrivet det där med smärta vid vaxning? Det är gött!Uhm, är inte vaxet hett? Är det verkligen bra att dra ut hår med pincett överhuvudtaget? Följer inte hårsäckar o skit med då? Fast det är kanske meningen? Men verkar ju sär att dra sönder kroppen med flit. Men visst, vad gäller smärtan vet man ju vad den kommer av. Vet inte om det var pincett eller vax där, men är det så jävla lyckat något av det? Rakhyvel verkar säkrare :/
(Men folket som svarade att de använde trimmer i den där andra tråden förstår jag inte.)
Jag bedömer alltid musklerna (symmetri, massa, ryggvidd och så vidare) på folk, oavsett sammanhang och det spelar ingen roll om personen som jag tittar på tränar eller inte.
Visst är det överdrivet det där med smärta vid vaxning? Det är gött!
Dra ut hårstrån med pincett är helt ok, ordning och reda på hårtstråna är trevligt...men måste säga att smärtan vid en brasiliansk vaxning inte är det minsta kul! Fy tusan vad ont the gjorde! Och inte minst eftersom hon som gjorde det gjorde det så fort. Man hann inte hämta sig från ett ryck förrän nästa började. *ryser*
grisbil3n
2006-02-21, 14:49
felpost
Vet inte om detta är speciellt konstigt iom att dom flesta kan det.
Luftfisar är jag rätt bra på, funkar bäst om man har skitit för ett tag sen och har arslet i vädret när man utför det.
Lumpennöje på kvällarna ute i tälten iaf *screwy*
AngelLove
2006-02-21, 15:04
allan
Kan vifta med båda öronen samtidigt eller en åt gången :)
AFanatic
2006-02-21, 15:15
Jag bedömer alltid musklerna (symmetri, massa, ryggvidd och så vidare) på folk, oavsett sammanhang och det spelar ingen roll om personen som jag tittar på tränar eller inte.
+1
"Lite mer vadpressar på den."
"Stretchning av bröst och böj för den där. Hyffsad massa på överkroppen annars."
Alla dessa "bedömningar" sker per automatik.
Åååh?
Vet du att det finns kanylporr? Det kanske skulle vara något för dig. :D
+1
"Stretchning av bröst och böj för den där. Hyffsad massa på överkroppen annars."
+2
+2
Vad praktiskt, då kan du ju tala om för mig vad jag bör göra. :D
Jag är mer på nivån att jag tänker: tränad eller inte tränad. Men det kanske utvecklar sig och blir mera sofistikerat så småningom.
petersson
2006-02-21, 15:43
+1
Haha! När jag ser nån böja på benen i en vardagssituation t.ex. hämta upp något från golvet och det ser smidigt ut så tänker jag alltid "Synd att han/hon inte kör knäböj"
AFanatic
2006-02-21, 15:54
Haha! När jag ser nån böja på benen i en vardagssituation t.ex. hämta upp något från golvet och det ser smidigt ut så tänker jag alltid "Synd att han/hon inte kör knäböj"
:laugh: :thumbup:
Haha! När jag ser nån böja på benen i en vardagssituation t.ex. hämta upp något från golvet och det ser smidigt ut så tänker jag alltid "Synd att han/hon inte kör knäböj"Det är alltså inte konstigt. Inte på Kolo i alla fall. :)
AFanatic
2006-02-21, 16:08
Det är alltså inte konstigt. Inte på Kolo i alla fall. :)
Förlåt Nina...antagligen är blodsockret lågt hos mig nu, men: Vilken underbar slutledningsförmåga! :D
jag har aldrig kommit i en tjej, tar alltid för lång tid så tillslut har hon varit tvungen att gå hem eller så har hon kommit några gånger och vill göra något annat tillslut... kännsl ite tråkigt men men :D
det va det mest konstiga om mig jag kom på, är mest allmänt konstig.. :)
tossefar
2006-02-21, 16:30
jag har aldrig kommit i en tjej, tar alltid för lång tid så tillslut har hon varit tvungen att gå hem eller så har hon kommit några gånger och vill göra något annat tillslut... kännsl ite tråkigt men men :D
det va det mest konstiga om mig jag kom på, är mest allmänt konstig.. :)
Hahahaha johejdu! Alltid lika kul när 16-åringar ska beskriva sitt sexliv. "Nää asså jag kommer aldrig, men tjejen kommer sisådär 3-4 gånger och går hem sen"
Tokig verklighetsuppfattning eller väldigt lättlurad? Jag tror nästan på aliquis-status ;)
Hahahaha johejdu! Alltid lika kul när 16-åringar ska beskriva sitt sexliv. "Nää asså jag kommer aldrig, men tjejen kommer sisådär 3-4 gånger och går hem sen"
Tokig verklighetsuppfattning eller väldigt lättlurad? Jag tror nästan på aliquis-status ;)
Han kanske äter SSRI-mediciner.
Jag har en vana att helt plötsligt gissa vad tiden är. Tanken kan dyka upp när som helst, och t.om när jag sover/eller halvsover (drömmer?). Gissningarna gäller bara h och m, men om det inte var alltför länge sedan jag "gissade" tiden avancerar jag och gissar på sekundrarna - men de är jäkligt svåra att pricka in! (Inte hänt än.)
Mina polare klagar även på att jag går sjukt snabbt hela tiden - vilket jag är väl medveten om. Jag skulle gissa på att det är alla morgonpromenader som skadat mig för jag kan inte hålla normalt gångtempo längre - jag håller mitt "morgonpromenadstempo" vilket för mig egentligen är mitt normala tempo. Folk går ju som sniglar, de lär aldrig nå fram till dess destination!
Trots min fetishism för tid och snabbhet, som i viss mån kanske tolkas som stress, är jag en sjukt lat människa - att jämföras med Garfield. Jag är nog den minst stressade personen i världen.
Tokig verklighetsuppfattning eller väldigt lättlurad? Jag tror nästan på aliquis-status ;)Förklara dig.
Eller menar du varför han inte har kommit?
Han kanske äter SSRI-mediciner.SSRI SUGER! Kul att runka utan att man har lust bara för att kolla om det fungerar för att 30min senare lägga ner med skavsår på snoppen eftersom det inte händer ett skit.
Pharmacia o co *yourock*
Goddaniel
2006-02-21, 18:21
Sånna där klubbpinnar av något pappersliknande material får mig att må extremt dåligt. Blir verkligen äcklad. För länge sen kunde jag äta klubbor men åt bara upp halva för att undvika pappret men en gång råkade jag tugga sönder klubban och slickade på det där pappret av misstag. Numera äter jag inte klubber öht. *spy*
Har nästan en fobi för glasspinnar också. Dom är riktigt läskiga dom med, ljudet när man biter på dom får mig att önska att jag aldrig fötts.
Det här har blivit ett problem för mig då jag verkligen älskar 88an.
Antingen rycker jag ut pinnen och kastar den långt åt helvete eller så äter jag bara upp halva glassen.
Jag kan svälja/suga in luft i munnen och fjärta ut den.
Funkar 9 av 10 gånger
jag kan juh inte skriva att hon tröttnar och därför inte vill ha sex längre, låter bättre om man säger att hon kommit några gånger och sen villg öra annat ;)
Om jag är ensam hemma och på gott humör, ska kolla film, eller nått jag sett fram emot länge han jag göra riktigt högljudda kucklingsljud, eler låta som en serietidningsgås( gobble gobble) skitskumt
sen jag flyttade hemifrån gillar jag att gå omrking i underkläder, klär av mig så fort jag kom hem. Kunde även knalla omkring näck utan problem. Nu har jag flyttat hem ett ta för att spara lite $$$, o när jag har duschat eller nåt knallar jag omkring utan kläder. Inte så att mina föräldrar ser det, MEN jag glömmer alltid att ha nere rullgardinerna så grannarna kan se rak in. kommer alltid på det efteråt, när jag tagit på mig kallingarna. Detta gäller även när jag haft lite... ahem "alone-time" framför datorn. TIttat upp och sett hur det ryckt till i grannarnas gardiner... :em:
sen jag flyttade hemifrån gillar jag att gå omrking i underkläder, klär av mig så fort jag kom hem. Kunde även knalla omkring näck utan problem. Nu har jag flyttat hem ett ta för att spara lite $$$, o när jag har duschat eller nåt knallar jag omkring utan kläder. Inte så att mina föräldrar ser det, MEN jag glömmer alltid att ha nere rullgardinerna så grannarna kan se rak in. kommer alltid på det efteråt, när jag tagit på mig kallingarna. Detta gäller även när jag haft lite... ahem "alone-time" framför datorn. TIttat upp och sett hur det ryckt till i grannarnas gardiner... :em:
Jag har haft samma problem (nåja, nästan). När jag flyttade hemifrån som 17-åring och sedan dess har jag alltid bott så att ingen har kunnat se in i min lya. Det har varit en riktig lyx. Nu däremot (sedan snart 1 år) kan grannarna mittemot se rakt in. Det innebär att jag måste tänka på att inte gå naken, och om jag skulle gå topless eller byta om så måste jag se till att skyla mig med händerna. Det som har hjälpt mig att komma ihåg det här är tanken på alla de sajter där man kan lägga ut bilder och filmer som är tagna i smyg. Det finns ingenting som säger att någon av dina grannar inte filmar dig med mobilen och lägger ut på nätet för skojs skull. Tänk på det nästa gång du funderar på en skinnbanjo framför datorn. :)
Jag vill inte äta kokta ägg som andra har tillagat, det duger bara att jag själv kokat dem. Har ingenting att göra med att jag själv vill styra hur länge de ska koka, jag vet verkligen inte varför. Det är bara läskigt.
Jag skriver rätt ofta med fingret på benet eller armen det jag säger eller tänker.I skrivstil. :D
Jag lämnar i princip alltid nånting när jag äter. Det kan vara en halv ärta, jag måste lämna något.
Yeah ... härligt att du själv är 20 och knappt torr bakom öronen men ändå kan flänga ut detta om nån som är bara 4 år yngre.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa ha ha ha ha.
Yeah ... härligt att du själv är 20 och knappt torr bakom öronen men ändå kan flänga ut detta om nån som är bara 4 år yngre.
http://www.owned.com/Owned_Pictures/wannaridemybike.jpg
Jag skriver rätt ofta med fingret på benet eller armen det jag säger eller tänker.I skrivstil. :D
OMG!!!
Samma här *screwy*
HookersUnited
2006-02-22, 09:03
Jag vill ha en Magic Bullet.
Jag skriver ibland ord i skrivstil med fingret eller foten, oftast ord med en till två vokaler och tre till fem bokstäver.
"Man" (Typ ett lejonman) brukar jag skriva ofta av någon anledning...
TrasMannen
2006-02-22, 10:57
Det finns alltid nån som är äldre och visare :D
Jag "odlade" en *** i mitt skåp på högstadiet.
Jag "odlade" en *** i mitt skåp på högstadiet.
Va?! :laugh:
Hur...
Det som har hjälpt mig att komma ihåg det här är tanken på alla de sajter där man kan lägga ut bilder och filmer som är tagna i smyg. Det finns ingenting som säger att någon av dina grannar inte filmar dig med mobilen och lägger ut på nätet för skojs skull. Tänk på det nästa gång du funderar på en skinnbanjo framför datorn. :)
Fan... FAANN!! Hädanefter blir det att tänka hela tiden.
En annan sak är att om jag åker bil så "hoppar" jag på olika saker antingen skuggor , hustaken eller andra toppar, tex de oranga pinnarna., nästan som om jag hade superkrafter. Jag "tar sats" med tårna.
För ett antal år sedan jobbade jag extra på en saneringsfirma. I första hand var det brand och vattenskador men vi fick även in andra jobb, så som detta.
Vi skulle kolla upp en lägenhet i Malmö som det kom en kraftig illaluktande stank från. När vi kom in förstod vi varför det luktade så illa.
Mannen som bodde där sket i kartonger. Skrev tidpunkt och datum på dom och sparade sedan dessa i någon av garderoberna. Detta arkiv hade han sparat länge så det var ganska omfattande.
Ingen hobby att rekomendera men för dom som vill testa så rekomenderar jag att ni bor i hus annars är risken stor att grannarna klagar och er samling blir kasserad.
För ett antal år sedan jobbade jag extra på en saneringsfirma. I första hand var det brand och vattenskador men vi fick även in andra jobb, så som detta.
Vi skulle kolla upp en lägenhet i Malmö som det kom en kraftig illaluktande stank från. När vi kom in förstod vi varför det luktade så illa.
Mannen som bodde där sket i kartonger. Skrev tidpunkt och datum på dom och sparade sedan dessa i någon av garderoberna. Detta arkiv hade han sparat länge så det var ganska omfattande.
Ingen hobby att rekomendera men för dom som vill testa så rekomenderar jag att ni bor i hus annars är risken stor att grannarna klagar och er samling blir kasserad.
Någon aning om varför han hade detta arkiv?
Analys och jämförelse i förhållande till olika dieter?
Jag ifrågasätter vedertagna strukturer och sanningar och vill veta hur saker och ting fungerar med referenser som ligger utöver allmänt vedertagna sanningar, hörsägen och andrahandsinformation.
Helt crrrrrazy lixom... *screwy*
Va?! :laugh:
Hur...
Fick en gummikuk av morsans jobbarkompis som var typ 3 cm och inte allt för stor i omkrettsen och sen la man den i vatten och lät den ligga där typ i en veckan, sen så var den väll typ 15-25cm och ganska rejäl, haha det blev väldigt populärt hos eleverna men lärarna tyckte väl inte det var lika kul.
För det vann jag ett par stringisar när jag sedan slutade i nian. :D
Jag undviker negativa känslor, såfort någon blir kinkig och börjar lipa eller nått åt det hållet så gör jag mitt bästa för att hålla mig borta.
Tål inte folk som lipar.
H.Emanuel
2006-03-12, 18:20
jag kollar kaffebryggaren säkert 15 ggr innan jag går hemifrån. Om jag låser in något i ett fack, exempelvis på gymmet, och använder vanligt hänglås, så kollar jag säkert 20 ggr att det verkligen är rätt fack jag satt låset på innan jag klickar igen det.
En annan sak är att om jag åker bil så "hoppar" jag på olika saker antingen skuggor , hustaken eller andra toppar, tex de oranga pinnarna., nästan som om jag hade superkrafter. Jag "tar sats" med tårna.
Jag med! Fast jag gör det genom att spänna lite olika muskler, men oftast tårna eller rumpan :D
Jag brukar ganska ofta tänka ut hela konversationer om saker jag ska/kan säga i mitt huvud för att vara förberedd om ämnet kommer på tal.
Fettecke
2006-03-12, 18:32
är rejält duktig på att pricka tiden, inget annan som jag vet som är lika duktig.... inget jag tränat mig till heller... bara en bra förmåga för det.
När jag va mindre så "hoppade" jag också på hustak när jag åkte bil eller buss.
Jag med! Fast jag gör det genom att spänna lite olika muskler, men oftast tårna eller rumpan :D
Jag brukar ganska ofta tänka ut hela konversationer om saker jag ska/kan säga i mitt huvud för att vara förberedd om ämnet kommer på tal.
Hahaha :D Jag gör precis samma sak, fast jag använder ögonen, typ som om jag såg och följde mig själv hoppa över olika saker.
Denstillasittande
2006-03-12, 18:46
En dag när jag kom ner till bilen upptäckte jag att den var olåst och det var jag som hade glömt låsa den.
Efter detta har jag blivit manisk på att alltid kolla om den är låst, går ibland ner 2-3gånger för att kontrollera att den är låst.
Fick en gummikuk av morsans jobbarkompis som var typ 3 cm och inte allt för stor i omkrettsen och sen la man den i vatten och lät den ligga där typ i en veckan, sen så var den väll typ 15-25cm och ganska rejäl, haha det blev väldigt populärt hos eleverna men lärarna tyckte väl inte det var lika kul.
För det vann jag ett par stringisar när jag sedan slutade i nian. :D
:laugh: :laugh: :laugh:
Juliette
2006-03-12, 22:50
Sånna där klubbpinnar av något pappersliknande material får mig att må extremt dåligt. Blir verkligen äcklad. För länge sen kunde jag äta klubbor men åt bara upp halva för att undvika pappret men en gång råkade jag tugga sönder klubban och slickade på det där pappret av misstag. Numera äter jag inte klubber öht. *spy*
Har nästan en fobi för glasspinnar också. Dom är riktigt läskiga dom med, ljudet när man biter på dom får mig att önska att jag aldrig fötts.
Det här har blivit ett problem för mig då jag verkligen älskar 88an.
Antingen rycker jag ut pinnen och kastar den långt åt helvete eller så äter jag bara upp halva glassen.
Jag vet, visst är det hemskt!! Har exakt samma problem.
Glasspinnar är t.o.m snäppet värre än klubbpinnar... Brrr ryser nu av bara tanken att jag skulle råka sätta tänderna i en..
Samma sak med folien som satt runt kexchoklad förut, om man råkade bita i den.. boaaah vad obehagligt i tänderna..
Doctor Snuggles
2006-03-13, 00:20
Jag hatar att sitta i rum där taklampan är släckt. Det kvittar om det är stålande solsken ute. Jag gillar inte det kalla skenet. Det gör mig deprimerad. Ljus är mycket viktigt för mig, det bör dessutom vara balanserat. Det får inte komma mycket ljus från ett håll och lite från ett annat, utan det skall fylla rummet. Jag har sju lampor tända här inne nu.
Jag hatar rum där en taklampa är på. Det blir ett sådant grådaskigt ljus.
Förr fick jag t.o.m ont i huvudet av sådant ljus.
Gillar däremot då det är lite punktbelysning runt om i rummet, så det är ljust, utan att fylla rummet.
Har en lampa riktad mot väggen på just nu.
Doctor Snuggles
2006-03-13, 00:23
"Daniel, do you follow?"
varpå jag svarar:
Haha! :hbang:
Doctor Snuggles
2006-03-13, 00:36
Jag lämnar i princip alltid nånting när jag äter. Det kan vara en halv ärta, jag måste lämna något.
+1
Säkert nån kvarvarande protest mot att man alltid skulle äta upp allt på tallriken när man var liten...
Doctor Snuggles
2006-03-13, 00:39
Jag ifrågasätter vedertagna strukturer och sanningar och vill veta hur saker och ting fungerar med referenser som ligger utöver allmänt vedertagna sanningar, hörsägen och andrahandsinformation.
Helt crrrrrazy lixom... *screwy*
+1
Men jag tycker det är relativt sunt... om inte alltid praktiskt.
Om fler människor skulle göra så så skulle vi ha en bättre värld. :D
Liten Men Fet
2006-03-13, 01:24
Ibland drömmer jag att jag faller, från klippor mest. Problemet är att jag inte vaknar innan jag slår i backen, det är ganska obehagligt. Det har hänt att jag fallit och slagit i backen tre-fyra gånger i samma dröm.
Ibland drömmer jag att jag faller, från klippor mest. Problemet är att jag inte vaknar innan jag slår i backen, det är ganska obehagligt. Det har hänt att jag fallit och slagit i backen tre-fyra gånger i samma dröm.
Jag drömde också sånt men hos mig är det tvärtom, när det är 1 meter kvar till marken så vaknar jag
Jag drömde också sånt men hos mig är det tvärtom, när det är 1 meter kvar till marken så vaknar jag
Var glad att du slipper känna smärtan av alla dina ben i kroppen är krossade.
Var glad att du slipper känna smärtan av alla dina ben i kroppen är krossade.
:D annars så kommer du batman med repen och räddar hihi
+1 på den, häromnatten när jag skulle sova så låg jag och försökte snickra ihop en sexig fantasi för att kunna onanera, men utan att jag tänkte på det så låg jag och tänkte på knäböj och låg och spännde benen. Då jag kom på mig själv så styrde jag åter tankarna mot något sexigare, men gång på gång så flöt tankarna tillbaka till gårdagens benpass. *grr27*
Uhm, är inte vaxet hett? Är det verkligen bra att dra ut hår med pincett överhuvudtaget? Följer inte hårsäckar o skit med då? Fast det är kanske meningen? Men verkar ju sär att dra sönder kroppen med flit. Men visst, vad gäller smärtan vet man ju vad den kommer av. Vet inte om det var pincett eller vax där, men är det så jävla lyckat något av det? Rakhyvel verkar säkrare :/
(Men folket som svarade att de använde trimmer i den där andra tråden förstår jag inte.)
Oj glömt bort denna tråden :)
Jo vaxet är hot hot hot!!
Det är säkert inte speciellt "nyttigt", man kan ju få hårsäcksinflammation osv. men det kan man ju även vid rakning och drar man ut hårsäcken som vid noppring och vaxning så tar det dels längre tid innan man behöver göra om skiten + att det sägs att stråna blir mjukare jmf rakning som påstås ge grövre strån (vet ej?)!
Det är ju helt klart värt det iaf, och även om det inte är nyttigt så blir det ju inte automatiskt skadligt!
Vet du att det finns kanylporr? Det kanske skulle vara något för dig. :D
Faktum är att jag nu sökt som en tok(a) efter kanylporr :( men jag hittar det inte, inte kanylsex heller, är du säker?
Faktum är att jag nu sökt som en tok(a) efter kanylporr :( men jag hittar det inte, inte kanylsex heller, är du säker?
KanylPorr??
http://img213.imageshack.us/img213/6706/cj546618no.jpg
Hoppsan. Jag missade visst att svara på detta. Det kan hända att det är förbjudet i Sverige, men gå in på altavisa-bildsök, ta bort familjefiltret och sök på needle fetish, needle porn, och needle bdsm. Fan, nu har jag gjort dagens goda gärning. Du kommer att minnas den här dagen som dagen då du blev kinky på allvar. :D
Hoppsan. Jag missade visst att svara på detta. Det kan hända att det är förbjudet i Sverige, men gå in på altavisa-bildsök, ta bort familjefiltret och sök på needle fetish, needle porn, och needle bdsm.
*spy* ...Det där lät så räligt att hela datorsalen vände sig om medan jag utstötte ett makabert ljud.
Nå? Hur konstig är du?
Jag kan inte äta om jag har glasögonen på mig.
Beror till största säkerthet på att jag inte använder glasögon till annat än vid datorn.
Ibland börjar jag tänka att en annan person kan se/höra vad jag tänker. Då blir mina tankar plötsligt VÄLDIGT konstiga, mycket jobbigt när man inte vet vad man "får" tänka utan att göra bort sig, men när man tänker på vad man inte ska tänka så tänker man ju på det :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.