Visa fullständig version : Berätta en konstig sak om dig själv!
jag drömmer jävligt sjuka drömmar i perioder... mkt mord död och guck, har bland annat haft ihjäl min egen far med en gaffel i en sådan dröm
Fan... FAANN!! Hädanefter blir det att tänka hela tiden.
En annan sak är att om jag åker bil så "hoppar" jag på olika saker antingen skuggor , hustaken eller andra toppar, tex de oranga pinnarna., nästan som om jag hade superkrafter. Jag "tar sats" med tårna.
+1
Brukar tänka att jag åker skateboard brevid bilen, hellst på motorvägen, så måste man inbilia sig själv att man hoppar upp på räckena och "gridar" ganska jobbigt speciellt om man åker långt.
viktor88
2006-03-13, 17:15
+1
Brukar tänka att jag åker skateboard brevid bilen, hellst på motorvägen, så måste man inbilia sig själv att man hoppar upp på räckena och "gridar" ganska jobbigt speciellt om man åker långt.
samma fast cross :P åker i diket å har sig :)
+1
Själv tänker jag mer att jag sprintar och sen hoppar och gör massa volter :D
Metal_boy_
2006-03-13, 17:19
När jag var mindre drömde jag ofta att jag låg bunden bakom ryggen på ett hustak och rullade ner och landade i buskarna.
När jag var mindre drömde jag ofta att jag låg bunden bakom ryggen på ett hustak och rullade ner och landade i buskarna.
:laugh:
När jag ser en buss/spårvagn/tåg så kollar jag alltid på klockan för att se om den är i tid :S och konstigt nog kan jag relativt många busslinjer i skallen :P
jag drömmer jävligt sjuka drömmar i perioder... mkt mord död och guck, har bland annat haft ihjäl min egen far med en gaffel i en sådan drömSamma här. Värst var det nog när min pappa styckade och åt upp mig levande. Då vaknade man och kände sig lite ofräsh. :D
Om tvångstankar inräknas så kan jag bidra med något :)
När jag går över en bro så måste jag stoppa ner handen i den fickan där jag har mina nycklar och krama dem jättehårt, Vet inte varför men det är lika irriterande att upptäcka det varje gång...
haha, gör samma sak. Känns som att plånboken, mobilen, nycklar eller saker man har ska just då ramla ut o skutta ner i vattnet :P
Samma här. Värst var det nog när min pappa styckade och åt upp mig levande. Då vaknade man och kände sig lite ofräsh. :D
haha fan du var lite mer hardcore än jag :D
Slartibartfast
2006-03-14, 11:27
En konstig grej med mig är att jag inte kan rapa. Jag rapar kanske två gånger i året och då är det för att jag t.ex dricker pepsi och hickar på samma gång, eller nåt som får till stånd en rapning.
En konstig grej med mig är att jag inte kan rapa. Jag rapar kanske två gånger i året och då är det för att jag t.ex dricker pepsi och hickar på samma gång, eller nåt som får till stånd en rapning.Vilken lyx! Själv kan jag knappt dricka utan att bli tvungen att rapa. Speciellt om det är kolsyrad dryck. Det är väldigt irriterande.
detta är säkert ganska vanligt men alltid när vi har viktiga stora möten på jobbet med hela fabriken och alla cheferna så får jag sån otrolig lust att bara säga något helt stört eller gå fram och daska VDn på röven eller vad som helst. Hade varit så kul att se folks reaktion.
detta är säkert ganska vanligt men alltid när vi har viktiga stora möten på jobbet med hela fabriken och alla cheferna så får jag sån otrolig lust att bara säga något helt stört eller gå fram och daska VDn på röven eller vad som helst. Hade varit så kul att se folks reaktion.
Ungefär samma. Har alltid lust att springa ut på bland och moona, när jag sitter i hejarklacken.
En konstig grej med mig är att jag inte kan rapa. Jag rapar kanske två gånger i året och då är det för att jag t.ex dricker pepsi och hickar på samma gång, eller nåt som får till stånd en rapning.
Offtopic: Hahaha kan inte sluta skratta när jag ser din avatar. Antar att du coskå sett den avsnittet med Conan. :laugh:
Bredband
2006-03-14, 13:11
Samma här. Värst var det nog när min pappa styckade och åt upp mig levande. Då vaknade man och kände sig lite ofräsh. :D
Ibland drömmer jag om att jag har en massa lik liggande i lägenheten. Och att det är så jobbigt att stuva undan dem så att ingen skall lägga märke till det.
Vet inte riktigt vad det betyder, men det är inget jag tar upp på direkten när jag träffar nya tjejer i alla fall.
Vilken lyx! Själv kan jag knappt dricka utan att bli tvungen att rapa. Speciellt om det är kolsyrad dryck. Det är väldigt irriterande.
Nackdelen är kanske att Slarti har lite svårt att gå på toaletten, om du minns.
Nackdelen är kanske att Slarti har lite svårt att gå på toaletten, om du minns.
Juust det ja. Det kommer ut den andra vägen. Kanske är det förträngda skamkänslor som gär att Slarti inte kan rapa. Han vågar helt enkelt inte slappna av i rädsla för vad omgivningen skall tycka. :)
Jag mår psykiskt dåligt om jag måste sitta på hägerdelen av en buss; känns som om det alltid är mycket ofräshare där :em:
Jag leker med min navelpiercing när jag är uttråkad och väntar på folk i stan.
Catstyle
2006-03-14, 14:59
Jag mår psykiskt dåligt om jag måste sitta på hägerdelen av en buss; känns som om det alltid är mycket ofräshare där :em:
Vågar du verkligen åka med hägerbussarna i dessa fågelinfluensa-tider?
damn mena höger *slap*
Vanlig glocalnet... lol?
no1fitness
2006-03-15, 05:54
Jag kan inte med när någon andas på mitt ansikte.
Speciellt inte när jag ska sova. Måste liksom andas in fräsch luft då.
Känns som om den andra personen tar min luft...
Jag kan inte med när någon andas på mitt ansikte.
Speciellt inte när jag ska sova. Måste liksom andas in fräsch luft då.
Känns som om den andra personen tar min luft...
samma här.. måste alltid vända bort huvudet/sova annanstans..
spoon är rätt bra annars... bra lås!
Jag har en video med Iprenmannen inlagd på mitt USB-minne som jag använder i jobbet för att lagra föreläsningar, presentationer osv. på. Varje gång är jag vansinnigt frestad att starta den istället för min egen genomtrista Powerpointpresentation; antar att jag har den kvar för att leva lite farligt. :D
(när vi hade något slags "kvinnor-i-forskningen-arrangemang" på kvinnodagen då tjejerna på bygget skulle dra kort-kort-korta presentationer av vad de jöbbade med höll jag nästan inte på att kunna behärska mig; det hade knappast varit ett nerköp för publiken ...)
Edit: Jag tror f-n att jag skall göra det på min disputation ... :D
Doctor Snuggles
2006-05-10, 12:46
Jag har en video med Iprenmannen inlagd på mitt USB-minne som jag använder i jobbet för att lagra föreläsningar, presentationer osv. på. Varje gång är jag vansinnigt frestad att starta den istället för min egen genomtrista Powerpointpresentation; antar att jag har den kvar för att leva lite farligt. :D
(när vi hade något slags "kvinnor-i-forskningen-arrangemang" på kvinnodagen då tjejerna på bygget skulle dra kort-kort-korta presentationer av vad de jöbbade med höll jag nästan inte på att kunna behärska mig; det hade knappast varit ett nerköp för publiken ...)
Edit: Jag tror f-n att jag skall göra det på min disputation ... :D
DO IT!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.