Visa fullständig version : Nu kan jag..
i princip hela Påtalåten med Ola Magnell. Får jag högre status nu?
Helena B
2005-09-22, 21:50
i princip hela Påtalåten med Ola Magnell. Får jag högre status nu?
Inte hos mig ;) Men det beror på att jag inte vet vad du snackar om :D
Inte hos mig ;) Men det beror på att jag inte vet vad du snackar om :D
det betyder att jag är bra i sängen och helt klart värd en natt
Kaboffastar
2005-09-22, 21:59
Du borde ge dig själv en propp.
Du borde ge dig själv en propp.
ja faktiskt, men då kanske jag glömmer texten ju..
Helena B
2005-09-22, 22:02
Hmm ja du har ju kommit till rätt forum då, 99 % killar :D
Hmm ja du har ju kommit till rätt forum då, 99 % killar :D
:em:
Herkulez
2005-09-23, 09:11
få höra då, spela in på webcammen när du sjunger den och posta filmen här sen..glöm inte bort att visa hur man gör en "babyface"
Ola Magnell är förmodligen den mest förbittrade själ jag någonsin mött. Träffade honom på en visfestival för några år sedan när han satt och deppsöp i backstagetältet och ondgjorde sig över allt från myggbestånd till arrangörsmissar. När han sedan stod på scen fick han spel på publiken och började skälla ut dem för att några inte visat honom den uppmärksamhet han ansåg sig förtjäna (detta var alltså en utomhusscen där folk gick omkring och minglade, drack öl etc).
Att någon lärt sig texten på en av hans låtar skulle värma hans frusna hjärta. :D
i princip hela Påtalåten med Ola Magnell. Får jag högre status nu?Du har viljan men inte rätta känslan.
Plocka ut spiken och ge dig själv en:
Arne Persson
2005-09-23, 11:09
Ola Magnell är en klassisk salongskommunist av gnälligaste märke. Urk för sådana! Fick nog av sådant illaluktande slödder när jag började läsa i Lund 79. Fy fan! :booty:
Ola Magnell är en klassisk salongskommunist av gnälligaste märke. Urk för sådana! Fick nog av sådant illaluktande slödder när jag började läsa i Lund 79. Fy fan! :booty:Skitsnack! Tvärtom blev Magnell dissad av proggrörelsen för att han inte var tillräckligt "vänster".
Hans "Nya perspektiv" från 1975 är av de bästa svenska skivorna.
Skitsnack! Tvärtom blev Magnell dissad av proggrörelsen för att han inte var tillräckligt "vänster".
Hans "Nya perspektiv" från 1975 är av de bästa svenska skivorna.
Aaa jag håller med.
Arne Persson
2005-09-23, 11:38
Kamrater förenen eder! I Sibirien eller varför inte Nordkorea.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.