handdator

Visa fullständig version : Se bra ut påklädd/avklädd?

Slartibartfast
2005-03-20, 15:44
Vad är viktigare för er? Att se bra ut påklädd eller avklädd? Är man avklädd ser man ju nästan alltid bättre ut ju lägre kroppsfett man har, men är man påklädd och rådeffad ser man ju bara spinkig ut om man inte har enorma muskler.

Såhär vill jag se ut påklädd i alla fall.

Tricklev
2005-03-20, 15:47
Skaffa en genomskillnig tröjja då, då ser alla biffiga ut ;)

Slartibartfast
2005-03-20, 15:49

I intend 2.

Tricklev
2005-03-20, 15:50
I intend 2.

:) :cheers:

Yankeee
2005-03-20, 15:56
Vad är viktigare för er? Att se bra ut påklädd eller avklädd? Är man avklädd ser man ju nästan alltid bättre ut ju lägre kroppsfett man har, men är man påklädd och rådeffad ser man ju bara spinkig ut om man inte har enorma muskler.

Det är något som inte stämmer med ditt inlägg. Först säger du att man ser spinkig ut påklädd om man inte har enorma muskler, sen säger du att du vill se ut som Beckham gör påklädd.

ZLTN
2005-03-20, 15:59
Jag trodde d va braaaadan :O

Slartibartfast
2005-03-20, 16:00
Det är något som inte stämmer med ditt inlägg. Först säger du att man ser spinkig ut påklädd om man inte har enorma muskler, sen säger du att du vill se ut som Beckham gör påklädd.

HÄDELSE!!

Det där är inte Beckham! Det är ju BRAD!

*grr27* :furious:

aliquis
Håller med, har man defintion men ändå är spinkig ser man ju bara liten ut med kläder på... därför det är sak samma o man borde äta upp sig ;)

Samma sak med den här förbannade discoträningen, tränar man mycket armar får man större armar, men sen då? man ser ju fortfarande inte STOR ut ;)

aliquis
sålänge man kan skymta rutorna kanske, annars ser man väl mest bara ut som ett fetto i genomskinlig tröja? :D

Yankeee
2005-03-20, 16:01
HÄDELSE!!

Jaha :em:

Byt ut namnet då :booty:

aliquis
2005-03-20, 16:01
Det är ju namnet som gör allt, hur biffig du än blir kommer det inte få samma effekt på småtjejerna.

cain
2005-03-20, 16:06
Det är ju namnet som gör allt, hur biffig du än blir kommer det inte få samma effekt på småtjejerna.

Så du menar att brudarna skulle flockas runt mig om jag byter till "Pitt" i efternamn? :D

Eatalot
2005-03-20, 16:11
beckham och pitt är juh synonymer

Metal_boy_
2005-03-20, 16:18

Han ser ut som Ben Rangel som vi rullade in i salen på Biologi-lektionerna. Skillnaden är att skelettet hade en gammal militärkruka på skallen :laugh:

J.Saarela
2005-03-20, 16:24
HÄDELSE!!

Tänkte samma sak inte en chans Beckham har en sån grym fysik *flex*

Herkulez
2005-03-20, 16:36
varför välja?

;)

boxsquat
2005-03-20, 16:36
Synthol!

aliquis
2005-03-20, 16:37
btw, påklädd såklart, när det kommit sålångt att avklädd är relevant är det nog skitsamma ;)

jwzrd
2005-03-20, 16:48
HÄDELSE!!

Jag säger förlåt å Yankeees vägnar, Beckham är ju trots allt grövre än Bröd.

Vad är det du ser hos Brad egentligen? Det ser ju ut som en genomsnittligt tonårsdeffad tångräka?!

Elajt
2005-03-20, 16:50

Vad är det du ser hos Brad egentligen? Det ser ju ut som en genomsnittligt tonårsdeffad tångräka?!

Det handlar inte alltid om utseende, det kan handla om insidan och hans utstrålning osv, sedan att han är kändis osv gör saken inte värre :)

Edit: Glömde, han gör bra filmer också, ännu en anledning att älska honom :bow:

Yankeee
2005-03-20, 16:54

Haha, så sant.

Håller med här också, Slarti du är ju bra mycket grövre än brädan, vafan ska du svälta ihjäl dig för att platsa i vm för anorektiker?

Slartibartfast
2005-03-20, 17:08
Haha, så sant.

Håller med här också, Slarti du är ju bra mycket grövre än brädan, vafan ska du svälta ihjäl dig för att platsa i vm för anorektiker?

jag har bredare axlar.That's it. jag har bredare axlar än alla.

Du är en bra typ Yankeee, men du har ögonen i röven. ;)

I en tight tröja ser jag ut som en lönnfet spinkig fjortis som glömt ta av sig football-skydden under tröjan.

Metal_boy_
2005-03-20, 17:15
Har också sagt till slarti tidigare att han är mycke grövre än pitten men om du vills välta ner dig för att bli i hans storlek så varsågod.

palme
2005-03-20, 17:37
Jag ser alltid bra ut, en förbannelse men en jag gärna har.

Piranha
2005-03-20, 17:57
Jag ser skitbra ut naken i rätt ljus , sett ifrån 2 km håll.

mr ruhl
2005-03-20, 17:59
Jag ser alltid bra ut, en förbannelse men en jag gärna har.

ibland så är inte allt sanning som kommer från ens mor, kan tänka mig att din mor kanske ser annonlunda på ditt utseende än resten av världen.. *kissass*

Herkulez
2005-03-20, 18:03
ibland så är inte allt sanning som kommer från ens mor, kan tänka mig att din mor kanske ser annonlunda på ditt utseende än resten av världen.. *kissass*
Eller så vill inte en mor vara taskig och säga den ibland så bistra sanningen för sin son

*Flash*
2005-03-20, 19:43
Eller så vill inte en mor vara taskig och säga den ibland så bistra sanningen för sin son
Eller så kanske det stämmer som han säger :D

palme
2005-03-20, 19:47
Med tanke på brudarna jag kunde gått hem med i helgen så kan jag säga att min mamma inte ljuger :naughty:

Ni är bara avis *flex*

Metal_boy_
2005-03-20, 20:12
Med tanke på brudarna jag kunde gått hem med i helgen så kan jag säga att min mamma inte ljuger :naughty:

Ni är bara avis *flex*

aha du har tjock plånbok? Känner inte för att släpa med dig en kille nästa gång?? :naughty:

palme
2005-03-20, 20:24
aha du har tjock plånbok? Känner inte för att släpa med dig en kille nästa gång?? :naughty:

Nej men jag har en myntrulle i kalsongerna...

axlpxl
2005-03-20, 20:42
Kläder av, det är ju snart sommar :booty:

Metal_boy_
2005-03-20, 22:18
Nej men jag har en myntrulle i kalsongerna...

finns ju inga stora mynt direkt, men du kanske har en rulle anpassad till en rad guldmedaljer förstås? :D