Visa fullständig version : Dags igen för Bamse79
nja, det går väl åt rätt håll iaf, men bilder frammifrån kommer nog när jag tappat mer... :cool:
Midjan börjar sakta men säkert krympa och det är där runt jag har det mesta av fläsket...allt verkar sätta sig där och hålla fast... :furious:
Får skylla lite på ljuset och blixten...ser faktiskt bättre ut live... :D *flex*
Grisen>> Känner mig som ditt nickname....
Fan, känns som om formen är alldeles för långt bort och sakta har det gått...typ 9 veckor kvar och 30kg fläsk som ska bort...Vettefan om jag ska äta mer mat kanske... :confused:
Grisen>> Fan, känns som om formen är alldeles för långt bort..vettefaan om jag ska äta mer mat kanske... :confused:
Dagsvikt? Energiintag?
Bättre smart än hårt :thumbup:
Bobbokrull
2005-09-21, 15:58
Bamse79 ska snart glida in i ketosis =)
Nä, men han har ett rätt så krävande jobb (skogspromenader 4h/dag) och det verkar spöka till det rätt så rejält för honom. Men då viktminskningen går sakta så måste vi helt klart börja peta lite i kosten. Blir jobbigt för honom men vi ser väl hur det går.
Come on! Show em what youre made of boy! :thumbup:
jao, känns lite segt just nu att hinna iform, fan man skulle ju snart vara i bra form för att hinna komma ripped...men men, får väl lägga in en växel till och hårddra ist. Drar ner på kolisarna med start i morron + ökar upp prottet lite. Drar ner till 2500kcal och testar hur det går. Men man måste ju orka med att jobba också. Samtidigt vill jag ju inte tappa muskler heller...
Nåja går det så går det :thumbup: :thumbup:
j Drar ner på kolisarna med start i morron + ökar upp prottet lite. Drar ner till 2500kcal och testar hur det går. Men man måste ju orka med att jobba också. Samtidigt vill jag ju inte tappa muskler heller...
Nu är ju varken Bodybuilder eller Big P så jag värdesätter kolhydraterna i en diet. Jag är ju lite "teoriskadad" så att medvetet sänka kolisarna lägre än 50E% anser jag vara tveksamt. Speciellt du som luffsar omkring i skogen flera timmar om dagen. Din energiåtgång borde ju ligga en bra bit över 4000 kcal/dag. Upplever att många sänker kolisar bara för sänkandes skull. I slutfasen kan jag nog köpa att man gör en tömmning och en kh-laddning, men innan dess?
Nu är ju varken Bodybuilder eller Big P så jag värdesätter kolhydraterna i en diet. Jag är ju lite "teoriskadad" så att medvetet sänka kolisarna lägre än 50E% anser jag vara tveksamt. Speciellt du som luffsar omkring i skogen flera timmar om dagen. Din energiåtgång borde ju ligga en bra bit över 4000 kcal/dag. Upplever att många sänker kolisar bara för sänkandes skull. I slutfasen kan jag nog köpa att man gör en tömmning och en kh-laddning, men innan dess?
Jo jag vet, men jag ska anpassa mig lite efter dagen också har jag tänkt...Tex sitter jag inne mesta delen av dagen drar jag ner och ska jag vara ute mycket höjjer jag...Vill inte ligga för lågt heller för då väger jag väl 68kg när jag är klar.
Men går jag tex 6 timmar i skogen en dag så är ju bara det ca 6*300kcal=1800kcal
+ träning och grundkcalförbrukning=1800+700+2300=4800kcal i runda slängar...Sen kankse det blir 2 timmar i skogen en dag och den andra 4 timmar...Svårt att hitta en balans när dagarna ser lite olika ut...men jag ska försöka mixtra lite med maten och se hur det går... :thumbup:
Well folks! Kommer inte att tävla nu i december. Har fått jobb nu här i Umeå som jag måste komma igång med och satsa 100% på! Skötselansvarig för fröplantagen i Norrland. Känns jävligt skönt med fast jobb i staden man vill bo i, även om det kommer bli mycket att åka runt i norrland.Men stationering i Umeå iaf.
Kommer iaf att träna på och sköta kosten bra och bygga *flex* Tänker inte bli ett fetto igen *screwy*
:thumbup:
Bobbo>> Har du snart bokat för lucia 2006?(din signatur) Bra att vara ute i tid iaf :D :thumbup: SKa iáf bli jävligt roligt nu i decemer iaf!! :thumbup:
Härligt med fast jobb Bamse! :thumbup: ,...är bara att ta nya tag sen igen, nu äre bara att jobba, träna, äta och växa! *flex*
delta_mats
2005-09-27, 17:05
Well folks! Kommer inte att tävla nu i december. Har fått jobb nu här i Umeå som jag måste komma igång med och satsa 100% på! Skötselansvarig för fröplantagen i Norrland. Känns jävligt skönt med fast jobb i staden man vill bo i, även om det kommer bli mycket att åka runt i norrland.Men stationering i Umeå iaf.
Kommer iaf att träna på och sköta kosten bra och bygga *flex* Tänker inte bli ett fetto igen *screwy*
Låter som ett intressant jobb. Behöver ni fler anställda??? Blir snart Umeåbo själv...
Lycka till med träningen!
Härligt med fast jobb Bamse! :thumbup: ,...är bara att ta nya tag sen igen, nu äre bara att jobba, träna, äta och växa! *flex*
Tackar big Al>> Jo nu äre dags att växa *flex*
Jeheeeps! Var ett tag sen man skrev här, men nu är man igång med träningen igen....Känns jävligt bra!
Började jobbet idag också...känns kanon!
*flex*
Kaboffastar
2005-12-05, 21:02
Bilder !!! :D top 3 snyggast fysik @ kollo !
Var ett bra tag sen man skrev i denna tråd känner jag. Kanske kommer att uppdatera med lite bilder framöver. Kör en liten smygdeff nu iaf...vikten ligger på ca 88 kg...*flex*
...kommer att uppdatera med lite bilder framöver...vikten ligger på ca 88 kg...*flex*
Pictures för f-n*popcorn*
Får ta ett pass med dej å bobbokrull snart, måste ju få smygkika på dagsformen! ;)
Får ta ett pass med dej å bobbokrull snart, måste ju få smygkika på dagsformen! ;)
Jodu BigAl bara pallra dig ner så kan vi dundra på ett pass, det tycker jag! Men dagsformen är väl kanske inget att skåda *spy* *flex*
Pictures för f-n*popcorn*
Ja kankse till veckan...:cool: *flex*
Till veckan? Det var en lång vecka!
Läget, tjocksmock? *flex*
Till veckan? Det var en lång vecka!
Läget, tjocksmock? *flex*
Hehe, jo det var en lång vecka ! *gah!* jodå det är bra! Hur går träningen själv då? Är du på avfettning som mig? *popcorn*
Brooklyn
2007-01-11, 18:11
nog me snacket! upp med bilder BAMSE!!!! :D
Hehe, jo det var en lång vecka ! *gah!* jodå det är bra! Hur går träningen själv då? Är du på avfettning som mig? *popcorn*
Träningen går väl som vanligt. Med andra ord händer det inte så mycket, man försöker väl pilla på vikter så gott det går... återstår att se om det händer saker eller inte...*flex*
Avfettning....nja! Nu är det lite lugnare på den fronten. Funderar på att köra igång med lite prommisar längre fram, men ska nog bli lite starkare först. När jag klarar av att öppna mjölkpaketen utan sax, drar jag igång igen... :thumbup:
Hur har du lagt upp avfettningen då? Beräknat när du tänkt vara klar och vilken vikt förväntas du landa på? Hör av dig så käkar vi ett skrov!
Va frukost buffén lika bra iår som förra gången?? :bumbi
nog me snacket! upp med bilder BAMSE!!!! :D
*flex* om jag får hjärnsläpp någon dag så kommer det säkert upp nån :cool:
Va frukost buffén lika bra iår som förra gången?? :bumbi
Om inte godare *whistle* Du missade nått :) hur är det med biccen, läker den?
Träningen går väl som vanligt. Med andra ord händer det inte så mycket, man försöker väl pilla på vikter så gott det går... återstår att se om det händer saker eller inte...
Avfettning....nja! Nu är det lite lugnare på den fronten. Funderar på att köra igång med lite prommisar längre fram, men ska nog bli lite starkare först. När jag klarar av att öppna mjölkpaketen utan sax, drar jag igång igen...
Hur har du lagt upp avfettningen då? Beräknat när du tänkt vara klar och vilken vikt förväntas du landa på? Hör av dig så käkar vi ett skrov!
Bara käka och pumpa på då med andra ord. :thumbup:
Upplägget? Dragit ner på kolisarna och ökat cardion, till att börja med för att se vad som händer. Förmodligen tappar man lite feta iaf ;) bara kört en veckan nu så...men det kommer väl. Klar? Hmm, när det ser ok ut...tippar maj kanske, kör sakta men säkert hade jag tänkt...får se hur det går den här gången :confused:
Skrov? jag är med :thumbup: :D
Bobbokrull
2007-01-12, 09:32
Skrov? jag är med :thumbup: :D
HAHAHAHAHA! Det synar jag =) Droskan på lördag?
Om inte godare *whistle* Du missade nått :) hur är det med biccen, läker den?Ah jag visste det! :cryout: ,...biccen läker otroligt bra, har redan börjat med överkropen igen, och ett riktigt bicepspass kördes också i veckan! :)
lycka till med dieten nu, så flexar vi ikapp till sommarn!
Så, vad händer med vikten? Deffar du för något speciellt (tävling?) eller är det en stranddiet?
Rykten säger att 79:an enbart kör sina dieter för frugans skull - hon vägrar dela säng med honom om hon inte får trumma på magrutorna. När han däremot är rippad måste han ha långärmade sweatshirts för att hon ska få ha honom för sig själv... det kan ju inte vara lätt :D
Nä, men jag tycker att du ska pallra dig iväg till sporthallen lite oftare Bamse. Dra med dig bror min och svinga lite vikter för nostalgins skull. Dessutom kan det vara behagligt att ha några skrikhalsar på passen så man får lite extra press på sig. :smash:
Vi hörs, tjockis! :thumbup:
Rykten säger att 79:an enbart kör sina dieter för frugans skull - hon vägrar dela säng med honom om hon inte får trumma på magrutorna. När han däremot är rippad måste han ha långärmade sweatshirts för att hon ska få ha honom för sig själv... det kan ju inte vara lätt :D
Nä, men jag tycker att du ska pallra dig iväg till sporthallen lite oftare Bamse. Dra med dig bror min och svinga lite vikter för nostalgins skull. Dessutom kan det vara behagligt att ha några skrikhalsar på passen så man får lite extra press på sig. :smash:
Vi hörs, tjockis! :thumbup:
jepps, allt för frugans skull...satan å sig!! brossan din kör ju numera på "ladies room" vet du väl?!
Men jag kommer nog förbi på ett pass och då är det bara göra plats!
Bobbokrull
2007-02-19, 10:26
brossan din kör ju numera på "ladies room" vet du väl?!
Ladies room? EHE?....jaja, hellre starkast på "the ladies room" än att vara den som tränar lika hårt som en farmor. Så...goppe! Jag bjuder dig på med på ett morgonpass!...eller är farmor morgontrött? Antar du utmaningen? Fajmoj!
jepps, allt för frugans skull...satan å sig!! brossan din kör ju numera på "ladies room" vet du väl?!
Men jag kommer nog förbi på ett pass och då är det bara göra plats!
Jo, jag vet att han står där och vrålar i svinottan.. men det har inte gått i arv, kan jag säga. Hade man inte åkt på tv-licens hade man kanske hamnat där efter sommaren, men nu blir det väl att fortsätta nere i grottan... låter ju lite trist att du tränar som en farmor, ska jag lita på källan? *popcorn*
Ladies room? EHE?....jaja, hellre starkast på "the ladies room" än att vara den som tränar lika hårt som en farmor. Så...goppe! Jag bjuder dig på med på ett morgonpass!...eller är farmor morgontrött? Antar du utmaningen? Fajmoj!
*whistle* Hehe, ja vi får väl brassa igenom ett pass nån dag tycker jag...Kanske till veckan? Hur ser det ut för dig? Du har ju ingen hemma nu som gnatar :D
men du ska veta att farmor är ruggigt stark också! *flex* *flex*
Jo, jag vet att han står där och vrålar i svinottan.. men det har inte gått i arv, kan jag säga. Hade man inte åkt på tv-licens hade man kanske hamnat där efter sommaren, men nu blir det väl att fortsätta nere i grottan... låter ju lite trist att du tränar som en farmor, ska jag lita på källan? *popcorn*
Hehe, ja han är där tidigt så han kan skrika " light weights baby" utan att nån ser eller hör :D Förutom nån brud som klagar att han grymtar lite högt med böjd rygg under marklyften...
Källan är bara avundsjuk på min farmor....:smash:
jag vet, dålig bild och dålig pose men kanske man kan skymta nått iaf:D
Vikt: 97 kg, 178 cm
Bobbokrull
2007-06-27, 06:51
Jag skymtar......hmm.....nått hudfärgat....eller är det en ladugårdsvägg? Better pics bro!
Torsk_ole
2007-06-27, 10:45
En mörk bild...
Jag skymtar......hmm.....nått hudfärgat....eller är det en ladugårdsvägg? Better pics bro!
:D Hehe, blixten har slutat fungera på telefonen...:furious:
:D Hehe, blixten har slutat fungera på telefonen...:furious:
Tänd lampan då.:smash:
Bättre bilder, men man ser att det finns där*popcorn*
kötta på bamse..
Runda Grodan
2007-06-28, 13:21
Bra rygg på föregående bilder och de börjar ju bli ganska gamla. Boka ett pass med Bobbokrull så kan ni fota lite i samband med det. Skulle vara kul om ni posade bredvid varandra. :thumbup:
Bra rygg på föregående bilder och de börjar ju bli ganska gamla. Boka ett pass med Bobbokrull så kan ni fota lite i samband med det.
Lite gamla hederliga träningsbilder är det ont om i dessa tube-tider. Ta nu cykelkillen i handen och lyft lite stål :hbang:
Bra rygg på föregående bilder och de börjar ju bli ganska gamla. Boka ett pass med Bobbokrull så kan ni fota lite i samband med det. Skulle vara kul om ni posade bredvid varandra. :thumbup:
Jo får nog ta och göra så! :thumbup:
hooo, 97 kilo på 178 cm? det lär vara en del kött iaf.
jehapps, jobbar sig mot tresiffrigt? Själv är man svag och fet på 86 kg, men funderar på att jobba ner mig till 55 kg stenhård, låter väl inte helt fel? Då kanske man får vara stolt över att ha tagit kroppsvikten i bänkpress, ser fram emot det.
Hur som helst, fixa sig lite bättre bilder... ser ju snuskigt bra ut (det lilla man ser) :hbang:
jehapps, jobbar sig mot tresiffrigt? Själv är man svag och fet på 86 kg, men funderar på att jobba ner mig till 55 kg stenhård, låter väl inte helt fel? Då kanske man får vara stolt över att ha tagit kroppsvikten i bänkpress, ser fram emot det.
Hur som helst, fixa sig lite bättre bilder... ser ju snuskigt bra ut (det lilla man ser) :hbang:
Hehe, jadu...!:D Ska försöka komma ner till 85kg nu och se hur det ser ut...Man måste ju börja bli tight nu...start på måndag! :thumbup: kanske kommer det upp nån bild också allt eftersom...
....med en vettig kamera :smash:
Lycka till iaf, och glöm inte tjurskallen! :thumbup:
....med en vettig kamera :smash:
Lycka till iaf, och glöm inte tjurskallen! :thumbup:
Yeah buddy!
Dagen börjades med en morgonpromenad på 40 min :thumbup:
efterlyser lite bättre bilder! *flex*
dagsformen...ca 95kg
Magen ser ut att vara i bra form, ryggen med!!!!!*whistle*
neee upp med bilder på hela formen, inte "daxformen på ansiktet" *screwy*
Magen ser ut att vara i bra form, ryggen med!!!!!*whistle*
neee upp med bilder på hela formen, inte "daxformen på ansiktet" *screwy*
såja, nu ska vi inte vara arga små barn...
Före och efterbilder på ansiktet är väl också bra, haha!:thumbup:
Har iaf blivit sjuk så det är helvila i veckan+helgen, och så har jag flyttat hela veckan också...så det blir väl seriös start på måndag igen om man är kry!
Bara kurera och köra på igen! :whipped:
jahapps, då ska man försöka se vad som finns under det här då...Fortfarande 179cm lång. Och vikten var under julledigheten... Runt 98 kg nu
Jocke du måste ju lära mig allt du kan! haha /Missenträskar´n (Per)
Jocke du måste ju lära mig allt du kan! haha /Missenträskar´n (Per)
Jepp, bara höra av sig :thumbup: *flex*
Bobbokrull
2016-10-08, 17:49
Hur går det??
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.