Visa fullständig version : En Ding Ding Värld
Skorpio76
2025-10-07, 15:20
Jag har lust att ge den här knasiga tidningen en egen tråd.http://https://share.google/images/PSadC6FpwzOMaTHc7
Den var bra. Jag prenumererade på den när jag var barn, kändes lite busigt nästan det var en del naket i den ibland.
Skorpio76
2025-10-08, 00:24
Den var bra. Jag prenumererade på den när jag var barn, kändes lite busigt nästan det var en del naket i den ibland.Det finns en artikel i nummer 2 från 1993 som jag letar efter. Det ska handla om att en kvinna skrev världens längsta brev till president George Bush.
Jag kommer ihåg från tidningen att en jounalist tog en bild med självutlösare samtidigt som han blev uppäten av en flodhäst. Kanske fejk - kanske inte. Vi kommer nog aldrig få veta.
Skorpio76
2025-10-09, 17:52
Jag kommer ihåg från tidningen att en jounalist tog en bild med självutlösare samtidigt som han blev uppäten av en flodhäst. Kanske fejk - kanske inte. Vi kommer nog aldrig få veta.Jag hörde en intervju med em som stod bakom tidningen och de sa att de artiklar sim var rykta i färg var sanna och riktiga medan de artiklar som var tryckta i svartvitt var fejk. De sa också att läsarna visste att det var på det sättet, men ändå anser inte jag att man kan vara så generell och dra alla artiklar över en och samma kam. Faktum är att det fanns artiklar som skulle kunna vara sanna trots att de var tryckta i svartvitt. Till exempel berättades det om en hund som hade stuckit in nosen i ett rör och fastnat. Artikeln var i och för sig tryckt i svartvitt, men alla som har hund vet hur hundar fungerar. De stoppar för sjutton in nosen lite överallt och därför skulle den artikeln kunna vara sann trots att den var tryckt i svartvitt. I samma nummer stod det om en familj som hade extra fingrar och tår. Det händer faktiskt också även om det är ovanligt.
Jag hörde en intervju med em som stod bakom tidningen och de sa att de artiklar sim var rykta i färg var sanna och riktiga medan de artiklar som var tryckta i svartvitt var fejk. De sa också att läsarna visste att det var på det sättet, men ändå anser inte jag att man kan vara så generell och dra alla artiklar över en och samma kam. Faktum är att det fanns artiklar som skulle kunna vara sanna trots att de var tryckta i svartvitt. Till exempel berättades det om en hund som hade stuckit in nosen i ett rör och fastnat. Artikeln var i och för sig tryckt i svartvitt, men alla som har hund vet hur hundar fungerar. De stoppar för sjutton in nosen lite överallt och därför skulle den artikeln kunna vara sann trots att den var tryckt i svartvitt. I samma nummer stod det om en familj som hade extra fingrar och tår. Det händer faktiskt också även om det är ovanligt.
Bilderna som var fejk stod det Bild: IFOT under.
Skorpio76
2025-10-10, 01:38
Bilderna som var fejk stod det Bild: IFOT under.Ja, det kanske det gjorde.
Fredszky
2025-10-10, 13:54
https://scontent.fbma6-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/557642342_122173282502535636_6773699865509749657_n .jpg?stp=dst-jpg_s640x640_tt6&_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=yncov4Gsxr4Q7kNvwE8vr-D&_nc_oc=Adn-ccaswzKo3nDSmja9Lztw2ZgsJxxVwSB0mzaYTi4SrYTTczbbfG BjbY8zZlZhfc0&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fbma6-1.fna&_nc_gid=YPGgKWBzkOM9wX-1sKB9Tw&oh=00_AfdQ_3wJQi8pM4D4b5LmVOA3wz6fOjYJvIL4imtsP9-bwg&oe=68EEB806
Skorpio76
2025-10-10, 15:39
Det finns de som påstår att En Ding Ding Värld var vad Aftonbladet och Expressen är idag.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.