Logga in

Visa fullständig version : Carnes besvarar frågor [✔]

Sidor : [1] 2 3 4 5

Carnes
2013-05-18, 10:28
I den här tråden besvarar jag era frågor så ärligt jag kan.

Riktlinjer
*Ställ en fråga i taget.
*Håll frågan kort och koncis.
*Ta hänsyn till forumreglerna.
*PMs stannar alltid mellan oss.

http://static.lockerz.com/decalz/W600/image001336978670919a8ifxy.jpg

Shoutout till: Yes, Heddaway, Okej och MrBoris - Keep hustlin cuzz.

Beelz
2013-05-18, 10:32
vem är du?

Olegh
2013-05-18, 10:34
Filmjölk-klass på den här egotrippen!

filmjölk
2013-05-18, 10:34
How much do ya bench?

MathiasF
2013-05-18, 10:36
Du är gissningsvis nämre 50, använder du dig verkligen av orden "Keep hustlin cuzz"?

qqq111
2013-05-18, 10:45
Vilka är dina bästa 3 kvaliteér?

Carnes
2013-05-18, 10:45
vem är du?
Carnes.

How much do ya bench?
Jag gissar på ca 110. Har maxat 100 ett flertal gånger. Inte spec intresserad av maxningar.

Du är gissningsvis nämre 50, använder du dig verkligen av orden "Keep hustlin cuzz"?
Jag är 21-29 och på internet använder jag mig av ''trollspråk'' eftersom jag har hängt på MISC sen 2006.

Vilka är dina bästa 3 kvaliteér?

Omtänksam.
Realistisk.
Hur jag bär mig själv.

filmjölk
2013-05-18, 10:46

Är man övertatuerad och bär Fritzl-mustasch utan att skämmas får man säga så oavsett ålder:)

MathiasF
2013-05-18, 10:46
Jag är 21-29 och på internet använder jag mig av ''trollspråk'' eftersom jag har hängt på MISC sen 2006.

Vem är snubben på bilden?

Ado2000
2013-05-18, 10:47
E d du på bilden ?

Carnes
2013-05-18, 10:47
Vem är snubben på bilden?

Nick Wooster.

E d du på bilden ?

Nix.

filmjölk
2013-05-18, 10:48
How much do ya militärpress?

Carnes
2013-05-18, 10:49
How much do ya militärpress?

Kör inte den övningen. Bänk, snebänk och sido/rearlyft ger mina axlar pisk nog.

Jockefoten
2013-05-18, 11:16
Varför hänger du på Kolo?

Okej
2013-05-18, 11:22
Oh herregud :D

knuckles
2013-05-18, 11:23
Vad är meningen med livet?

Carnes
2013-05-18, 11:24

Det är en alldeles utmärkt plats för att lära sig saker och för att bolla åsikter.

awesomooo
2013-05-18, 11:27
Who's your daddy?

knuckles
2013-05-18, 11:28
Who's your daddy?

And what does he do?

Vasstand
2013-05-18, 11:28
Har du varit ful/småfet nån gång i ditt liv eller på något annat sätt utstött/ratad/mobbad?

Gober
2013-05-18, 11:32
Du bor hemma hos mor och far, alternativt ensamstående mor?

Du sitter på ditt pojkrum och fantiserar ihop ett och annat som du sedan skriver om på internet?

Grazzafukkinrazzi
2013-05-18, 11:32
Gober har det.

Carnes
2013-05-18, 11:37
Who's your daddy?
Pappa Carnes

And what does he do?
Egen företagare, IT kommunikation och bygg.

Har du varit ful/småfet nån gång i ditt liv eller på något annat sätt utstött/ratad/mobbad?
Jag har gått igenom tuffa saker som alla andra människor. Alltså, utöver det ''normala'' Nej. Vad gäller ''ful'' så är jag en vanlig kille som bestämde sig för att ''shape up'' och ta det jag förtjänar, inget spec med mitt utseende.

Du sitter på ditt pojkrum och fantiserar ihop ett och annat som du sedan skriver om på internet?

Jag har bott själv i x antal år. Allt jag har skrivit på forumet är utdrag från mitt liv. Men jag tror det är viktigt att komma ihåg att allt jag skriver är lögn tills jag bevisar motsatsen.

Vad är meningen med livet?

Bra fråga, jag svarar lite kort. Jag anser att meningen med livet är att ha kul, vara produktiv och ta det man vill ha. Se till att folk omkring sig är nöjda och när man väl ligger på dödsbädden så ska man vara nöjd med vem man är och vad man har gjort.

Latissimus Dorsi
2013-05-18, 11:44

Faktiskt :p

Carnes
2013-05-18, 11:52
Faktiskt :p

No hard feelings. Av alla jag hänger med (på en höft runt 30?) så är det bara mina tightaste boys (3 st) som vet vem jag är. Resten tror att jag lider av mytomani men ser mig som en bra kille att ha med på utgång. Ni får mer än gärna hoppa på mig, jag är van. Vad som visar karaktär är när man borstar av sig vad andra tycker om en.

Eftersom 99% av människan lever livet efter hur samhället vill man gör det så är det inte alls konstigt att man ställer sig kritisk (ibland tom hatisk) mot folk som går emot strömmen.

Hoppas det går bättre med dina marklyft :)

jenni
2013-05-18, 11:57
Vad är kvinnor för dig? Erövringar? Och finns det något djupare än bara sexuell njutning?

Skuggvargen
2013-05-18, 11:57
Jag diggar dig Carnes!

Vad är ditt bästa raggningstips? :cool:

Dyrgripen
2013-05-18, 11:59
Ska du med o träna axlar om sisådär en 45 minuter?

Carnes
2013-05-18, 12:00
Vad är kvinnor för dig? Erövringar? Och finns det något djupare än bara sexuell njutning?

Kvinnor är människor, precis som oss män. Jag älskar kvinnoskämt, men ogillar folk som faktiskt tycker så. En nacken kvinna är förmodligen det vackraste i världen. Men för att svara på din fråga; Jag ser inte kvinnor som mindre värda.

Nu när jag jobbar mot 100 damer så blir det lätt att en del tjejer bara blir one night stands osv, men som jag skrev i datingtråden: Blir det något så är jag allt för det.

Jag är väl medveten om att jag framstår som en douchebag när jag skriver öppet om mina sexköp, raggningstekniker osv. Men det är bara en liten del av vem jag är.

Jag diggar dig Carnes!

Vad är ditt bästa raggningstips? :cool:
Tack man. Det finns inget ''bästa knep'' men om jag verkligen måste välja ett så är det att inte vara en Svensson. Stick ut, visa att du är värd folks tid.

Ska du med o träna axlar om sisådär en 45 minuter?

Sorry män, ska bänka om ett par timmar. En vacker dag, kanske? :)

knuckles
2013-05-18, 12:07
Vad tycker du om losers

jenni
2013-05-18, 12:08
Kvinnor är människor, precis som oss män. Jag älskar kvinnoskämt, men ogillar folk som faktiskt tycker så. En nacken kvinna är förmodligen det vackraste i världen. Men för att svara på din fråga; Jag ser inte kvinnor som mindre värda.

Nu när jag jobbar mot 100 damer så blir det lätt att en del tjejer bara blir one night stands osv, men som jag skrev i datingtråden: Blir det något så är jag allt för det.

Jag är väl medveten om att jag framstår som en douchebag när jag skriver öppet om mina sexköp, raggningstekniker osv. Men det är bara en liten del av vem jag är.

Tack man. Det finns inget ''bästa knep'' men om jag verkligen måste välja ett så är det att inte vara en Svensson. Stick ut, visa att du är värd folks tid.

Sorry män, ska bänka om ett par timmar. En vacker dag, kanske? :)

Jag tycker inte att du är en douchebag, du visar vad du vill ha utan att lova något du inte kan hålla vilket ger kvinnan möjlighet att välja om hon är ok med det eller om hon avstår,
Men vad jag menar med vad kvinnan är för dig menar jag är det vinster i spelet du faktiskt spelar eller letar du efter the one som du kommer kunna vara med

Latissimus Dorsi
2013-05-18, 12:09
No hard feelings. Av alla jag hänger med (på en höft runt 30?) så är det bara mina tightaste boys (3 st) som vet vem jag är. Resten tror att jag lider av mytomani men ser mig som en bra kille att ha med på utgång. Ni får mer än gärna hoppa på mig, jag är van. Vad som visar karaktär är när man borstar av sig vad andra tycker om en.

Eftersom 99% av människan lever livet efter hur samhället vill man gör det så är det inte alls konstigt att man ställer sig kritisk (ibland tom hatisk) mot folk som går emot strömmen.

Hoppas det går bättre med dina marklyft :)
Varför blir du så upprörd? Du är på ett internetforum, du är helt anonym. Folk har en tendens att ljuga då. Kombinera detta med ditt grymma extraordinära "liv" som inkluderar allt från Jackie Chan-slagsmål till att du dagligen betäcker en ny brud så förstår du snabbt att folk är en aning skeptiska mot dig. Jag hade själv en period när jag ljög om mitt liv på internet, kokade ihop massor med roliga historier och folk svalde det med hull och hår. Nämnde jag att jag var 12 år då?
Varför jag gjorde det? För att mitt liv var så förbannat tråkigt och jag ville för en stund vara någon annan vilket jag kunde vara på nätet.

Carnes
2013-05-18, 12:10
Vad tycker du om losers

Förlorare är folk som saknar riktlinjer och självförtroende nog att göra det man vill.

Lats dorsi
Jag är inte ett dugg upprört, tvärtom. Jag uppmanar samtliga att se mig som en lögnare/troll tills jag bevisar motsatsen.
Sen så tar jag ju bara urdrag från mitt liv, skriver jag aktivt så kan det framstå att saker och ting händer dagligen, trotts att jag har skrivit att slagsmålen inte tar plats spec ofta. Två sidor av myntet, som sagt. Om du tycker ditt liv är tråkigt så uppmanar jag dig att ta tag i det, du verkar vettig och alla människor har potential att åstadkomma saker. Kör på.

Jag tycker inte att du är en douchebag, du visar vad du vill ha utan att lova något du inte kan hålla vilket ger kvinnan möjlighet att välja om hon är ok med det eller om hon avstår,
Men vad jag menar med vad kvinnan är för dig menar jag är det vinster i spelet du faktiskt spelar eller letar du efter the one som du kommer kunna vara med

Tack.

Jag har sex för jag älskar sex. Träffar jag ''the one'' imorgon så kommer jag gå off market, direkt.

Onigiri
2013-05-18, 12:12
Hur ser du ut?

WHITEFOLKS
2013-05-18, 12:16
Jag har sex för jag älskar sex. Träffar jag ''the one'' imorgon så kommer jag gå off market, direkt.

Well played, Sir. :thumbup:

Carnes
2013-05-18, 12:17
Hur ser du ut?

När jag känner mig trygg nog och ''hemma'' på kolo lär jag posta en hel del bilder osv.

Men för att ge dig något så ser jag väl ut som en vanlig Svenne med aningen mer muskler.

Sniggel
2013-05-18, 12:19
Well played, Sir. :thumbup:

Haha :d

Nebuchadnezzar
2013-05-18, 12:23
Har inte läst så mycket från Carnes, men min uppfattning är att han ofta går ut, raggar upp nån tjej att ligga med, och hamnar i enstaka slagsmål ibland. Vad är det som är så svårt att tro på? Det hör ju liksom krogen till.

Men då kan jag som sagt ha missat eventuella extremhistorier. Får nästan anta det eftersom den här tråden finns.

EDIT: Förutom att han tycker att han är så Ryan Gosling-cool som gör ovanstående.

Kebab-Arne
2013-05-18, 12:27
Jobbar du som personlig coach? Se klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=Q3ONZs-GCnM

Om ja, vad är priset per timme?

Hackenschmidt
2013-05-18, 12:36
Nick på MISC?

knuckles
2013-05-18, 12:37
Vad heter du i wow

Fenrir
2013-05-18, 12:58
Jag gillar dig, Carnes.

100 % homer

hurril
2013-05-18, 13:01
And what does he do?

Get me your mother please!

knuckles
2013-05-18, 13:01
Vad skulle du döpa din son/dotter till

Vasstand
2013-05-18, 13:03
Jag har gått igenom tuffa saker som alla andra människor. Alltså, utöver det ''normala'' Nej. Vad gäller ''ful'' så är jag en vanlig kille som bestämde sig för att ''shape up'' och ta det jag förtjänar, inget spec med mitt utseende.

Vadå normala, jag frågade om du var poppis i klassen eller något i den stilen. Har fått bilden av att du har varit rejält utstött nån gång i livet och sen har de blivit en "Nu jävlar" grej av det, därav din beslutsamhet.

filmjölk
2013-05-18, 13:05
Om du var strandsatt på en öde ö, Robinsson-style fast på riktigt, vilken manlig Koloit hade du velat ha med dig då?

Fuark
2013-05-18, 13:06
När du har varit i en affär och kollat på prylar en stund, fast inte köpt någonting. Känner du dig som en skurk när du går förbi kassan?

pwnyou
2013-05-18, 13:08
Vad är dina kortsiktiga mål just nu? (sub 6 månader)

jenni
2013-05-18, 13:15
När jag känner mig trygg nog och ''hemma'' på kolo lär jag posta en hel del bilder osv.

Men för att ge dig något så ser jag väl ut som en vanlig Svenne med aningen mer muskler.

Tycker det känns som om du är väldigt hemma på kolo redan nu:d

Red Apple
2013-05-18, 13:23
Vilka är dina topp fem favoritfilmer?

Vasstand
2013-05-18, 13:26
Vad är du mest rädd om i ditt ansikte?

mattilainen
2013-05-18, 13:27
Varför tycker du att man ska ställa frågor till dig?

Vad är så speciellt med dig?

Okej
2013-05-18, 13:36
Carnes kan inte du bli arg, kalla mig något, gärna så elakt som möjligt :D. Jag blir alltid lite skeptisk när jag ser folk som bara visar en yta med solsken och regnbågar, det känns som att dom döljer något

Alternativ B, berätta när du senast blev RIKTIGT förbannad och när du senast blev smått irriterad, typ som för mig, när jag steg i duschvatten i badrummet med sockar *gah!*

Visa lite ilska :cool:

Carnes
2013-05-18, 14:13
Jobbar du som personlig coach? Se klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=Q3ONZs-GCnM

Om ja, vad är priset per timme?

Nej.
Nick på MISC?
Hemligt, blev outad och hamnade IRL trubbel sist jag gav tillit, sorry.

Vad heter du i wow
Sålt mitt acc, men hette ''Crowleyz''
Vad skulle du döpa din son/dotter till
Son: Alexander, Carl, Hugo, Gustaf, Frank.
Dotter: Matilda, Alexandra.. Tbh har jag inte tänkt på namn till en dotter, är inte sugen på att ha en.

Vadå normala, jag frågade om du var poppis i klassen eller något i den stilen. Har fått bilden av att du har varit rejält utstött nån gång i livet och sen har de blivit en "Nu jävlar" grej av det, därav din beslutsamhet.
Jag var normal. Låg lite, blev lite retard, retades lite. Hade vänner, fick dissen, fick vänner igen bla bla bla. En normal svensson uppväxt. Jag bröst mönstret när jag förlorade oskulden vid 12.

Om du var strandsatt på en öde ö, Robinsson-style fast på riktigt, vilken manlig Koloit hade du velat ha med dig då?
Svårt. Namn som ploppar upp rätt snabbt är Hurril, den där sisu(?) just för dom skulle kunna bidra med styrka och bygga saker. Samtidigt kommer deras kaloriintag förmodligen döda oss alla.

När du har varit i en affär och kollat på prylar en stund, fast inte köpt någonting. Känner du dig som en skurk när du går förbi kassan?
Nej.

Vad är dina kortsiktiga mål just nu? (sub 6 månader)
Ligger under deff nu, börjar bli hård ''på riktigt'' (runt en 9% kanske?). 100 tjejer (9 kvar). Ha sjukt kul i Thailand. Rå om vänner och familjen i sommar och sköta saker och ting bra liksom..

Vilka är dina topp fem favoritfilmer?
Kan inte lista dom ''bara sådär'' men några av mina all time favoriter är (ingen spec ordning): American Psycho, Snatch, Lock, stock and two smoking barrels, Shaun of the dead sen tar det stopp. Är mer en seriekille tbh.

Vad är du mest rädd om i ditt ansikte?
Allt. Det är hela bilden som utgör ett utseende, inte en sak.

Varför tycker du att man ska ställa frågor till dig?
Folk verkar intresserade av det jag gör och därför tyckte jag att det var dags att slå upp en tråd ist för spam i diverse trådar.

Carnes kan inte du bli arg, kalla mig något, gärna så elakt som möjligt :D. Jag blir alltid lite skeptisk när jag ser folk som bara visar en yta med solsken och regnbågar, det känns som att dom döljer något

Alternativ B, berätta när du senast blev RIKTIGT förbannad och när du senast blev smått irriterad, typ som för mig, när jag steg i duschvatten i badrummet med sockar *gah!*

Visa lite ilska :cool:

Jag har mycket smärta och aggressioner inombords, jag ska inte ljuga för dig. Men det är under kontroll och det kommer bara ut när jag måste försvara mig. Som jag har sagt i våldstråden. Jag är alltid trevlig mot alla, men jag är ingen bitch. Hoppa på mig och du får se på satan.

Its all good in the hood. Live. Laugh. Lift.

tjabon
2013-05-18, 14:53

Varför startar du den här tråden om du nu inte bänkat över 100 ???

Viktor_Balck
2013-05-18, 14:54
1mC9eOqsyTg

Carnes
2013-05-18, 14:56
Varför startar du den här tråden om du nu inte bänkat över 100 ???
För jag är inte ett dugg intresserade av singlar. Cåm ät mi brå?

tjing
2013-05-18, 15:34
Hur mycket har du druckit?

Carnes
2013-05-18, 15:38
Hur mycket har du druckit?

Har väl dragit i mig en ca 3L vatten idag, smuttar på kaffe just nu.

;)

Vasstand
2013-05-18, 15:41
Varför tror du att jorden är runt för och inte just bara rund utan så perfekt rund? Varför är den inte mer som ett ägg eller som en amerikansk fotboll?

Och, om du fick möjligheten att åka till en annan galax i universum och utforska den, hur långt bort skulle du åka? Det vill säga, tror du att liv på andra planeter är väldigt långt bort från vårt solsystem eller är det närmare än vi tror?

knuckles
2013-05-18, 15:44
Har du mördat

newb123
2013-05-18, 15:44
För jag är inte ett dugg intresserade av singlar. Cåm ät mi brå?

Tror du själv att du har stor massa? Kan inte tänka mig att du har det om du inte typ har något psykologiskt handikapp som gör dig rädd för vikter över 100 i bänk men ändå kan klämma ut typ 20+ reps på 90. Eller svagt nervsystem som gör att du inte kan använda din muskelmassa.

cero
2013-05-18, 15:46
Varför förtjänar du en egen tråd?

Vasstand
2013-05-18, 15:57
Gillar du barn?

Carnes
2013-05-18, 15:59
tror du att liv på andra planeter är väldigt långt bort från vårt solsystem eller är det närmare än vi tror?

Håll dig till en fråga, tack. Jag tror att det finns liv på andra planeter, ja.

Har du mördat
Ehm.. Nej.

Tror du själv att du har stor massa? Kan inte tänka mig att du har det om du inte typ har något psykologiskt handikapp som gör dig rädd för vikter över 100 i bänk men ändå kan klämma ut typ 20+ reps på 90. Eller svagt nervsystem som gör att du inte kan använda din muskelmassa.
Så vitt jag vet har jag inte sagt att jag har ''stor massa''. Jag är lite större än en vanlig svensson, och har lägre bf. Just nu reppar jag på 90kg men försöker få en bättre form. Jag kommer gå över 100kg när jag är redo för det (dvs, bra form och mer än 3 reps)

Varför förtjänar du en egen tråd?
Jag visste inte att man var tvungen att förtjäna en egen tråd för att lägga upp en. Som jag skrev tidigare så ser jag ett visst intresse kring det jag gör. Istället för att spamma ner datingtråden om mitt sexliv och raggningstekniker la jag upp en egen.

Gillar du barn?
Helt klart, känner inget behov av att skaffa egna dock.

en stor stark
2013-05-18, 16:03
Ser du några potentiella moraliska problem (eller några problem alls) med dina sexköp? (Inte dryghetsfråga, är för laglig prostitution, tänkte snarare att du som har erfarenhet kanske kan se var eventuella problem kan förekomma).

Typ tjejer som egentligen inte vill sälja sex gör det ändå (och säger att de vill) för att de är fattiga och behöver pengar, medans de egentligen mår dåligt av det?

Det var mest en hypotetisk fråga som jag gett 5 sekunders eftertanke på så bli inte arg om du har ett uppenbart lätt och bra svar på den. Tänkte mest få bollen att rulla. ;)

Carnes
2013-05-18, 16:06
Ser du några potentiella moraliska problem (eller några problem alls) med dina sexköp? (Inte dryghetsfråga, är för laglig prostitution, tänkte snarare att du som har erfarenhet kanske kan se var eventuella problem kan förekomma).

Typ tjejer som egentligen inte vill sälja sex gör det ändå (och säger att de vill) för att de är fattiga och behöver pengar, medans de egentligen mår dåligt av det?

Det var mest en hypotetisk fråga som jag gett 5 sekunders eftertanke på så bli inte arg om du har ett uppenbart lätt och bra svar på den. Tänkte mest få bollen att rulla. ;)

Klart jag inte blir arg, hehe. Jag stöttar frivillig prostitution där båda vinner på det, det var även därför det tog mig ett tag att faktiskt pröva på att köpa. Min första betaldam var ett misstag (raggade upp en dam på krogen, vi nuppade, hon ville ha pengar efter.. Fair enough.) När jag sen såg vilken sexkultur som råder i Thailand slog jag verkligen upp ögonen hur prostitution kan se ut.. Men, om någon av mina standardtjejer sa ''Carnes.. du.. Jag hatar att sälja mig till dig, men jag är tvungen'' Då hade jag gett henne en summa som hon kan ge till sin familj och sen hade jag aldrig köpt av henne mer.

Hoppas det svarar på din fråga.

Vasstand
2013-05-18, 16:10
Håll dig till en fråga, tack. Jag tror att det finns liv på andra planeter, ja.

Har du dålig simultankapacitet?

en stor stark
2013-05-18, 16:11
Klart jag inte blir arg, hehe. Jag stöttar frivillig prostitution där båda vinner på det, det var även därför det tog mig ett tag att faktiskt pröva på att köpa. Min första betaldam var ett misstag (raggade upp en dam på krogen, vi nuppade, hon ville ha pengar efter.. Fair enough.) När jag sen såg vilken sexkultur som råder i Thailand slog jag verkligen upp ögonen hur prostitution kan se ut.. Men, om någon av mina standardtjejer sa ''Carnes.. du.. Jag hatar att sälja mig till dig, men jag är tvungen'' Då hade jag gett henne en summa som hon kan ge till sin familj och sen hade jag aldrig köpt av henne mer.

Hoppas det svarar på din fråga.

Jo det gör det. Tänker mer eller mindre på om hon inte säger det. Kan kanske bli svårt att avgöra om de är ärliga eller ljuger för att de desperat behöver pengar ibland, och har hög press från familj etc.
Nu kan man ju säga "Men vad är det för skillnad mellan att inte vilja sälja sex och att inte vilja ha ett vilket jobb som helst?"
Och det är väl ofta för att sex anses vara mer privat av vissa.

Men jag vet inte, jag har inte tänkt så mycket på saken.

Kanske om man frivilligt får sälja sex om man har hyfsat med pengar? :d

Carnes
2013-05-18, 16:12
Har du dålig simultankapacitet?

Nu vet jag inte riktigt vad du är ute efter, du har ställt vadå.. typ 10 frågor? Om du försöker få mig arg kommer det inte att funka..

För att svara på frågan: Nej, jag gillar att hålla saker simpla.

knuckles
2013-05-18, 16:13
Skulle du liksom köpa sex även sälja det?

Vasstand
2013-05-18, 16:15
Nu vet jag inte riktigt vad du är ute efter, du har ställt vadå.. typ 10 frågor? Om du försöker få mig arg kommer det inte att funka..

För att svara på frågan: Nej, jag gillar att hålla saker simpla.

Finns det en begränsning på hur många frågor man får ställa?

Carnes
2013-05-18, 16:15
Skulle du liksom köpa sex även sälja det?

Om min plånbok var tom så skulle jag absolut kunna sätta på 50 åriga tanter som letar efter en semesterhingst.

Som jag även har nämnt i prostitutionstråden hade jag utan tvekan kör G4P i cam om jag ville bli ett IFBB-pro.

Min dröm och mina mål är viktigare än vad randoms på gatan tycker om mig.

Finns det en begränsning på hur många frågor man får ställa?

Nej, men jag får intrycket av att du trollar/retas. Om inte, så fortsätta ställa frågor om du vill. Inga problem.

Olegh
2013-05-18, 16:16
Hur många bultar finns det i Ölandsbron?

Okej
2013-05-18, 16:18
Om min plånbok var tom så skulle jag absolut kunna sätta på 50 åriga tanter som letar efter en semesterhingst.

Som jag även har nämnt i prostitutionstråden hade jag utan tvekan kör G4P i cam om jag ville bli ett IFBB-pro.

Min dröm och mina mål är viktigare än vad randoms på gatan tycker om mig.

+1 på det, men du måste väl ändå ha någon form av självrespekt? Vi omvandlar det till en fråga, vad hade du sagt nej till? Var går gränsen för vad du skulle göra för dina mål och drömmar?

Jag t.ex. hade aldrig öppnat upp mitt privatliv för att nå framgång

Carnes
Hur många bultar finns det i Ölandsbron?

En snabb googling gav mig ''7 428 954 stycken'' som svar.

+1 på det, men du måste väl ändå ha någon form av självrespekt? Vi omvandlar det till en fråga, vad hade du sagt nej till? Var går gränsen för vad du skulle göra för dina mål och drömmar?

Självrespekt kommer i många olika former. Bara för att man säljer en sexuell tjänst betyder det inte automatiskt att man saknar det. Så som jag ser det så offrar man något man är för något man vill bli.

För att svara på din fråga så skulle jag inte vilja ha sex med en man osv. Straight sex och g4p flexing till homosexuella män skulle jag kunna tänka om jag var ett aspirerande PRO. Givetvis inte under denna livstid.

Min poäng är, vill du något tillräckligt mycket kommer du också se vad som måste göras. Ibland är det obehagla saker, ibland inte. Det här gäller allt.. Studier, PB i knäböj, ragga tjejer.. What ever.

Vasstand
Hur många mil måste en man gå innan han kan kalla sig för en man?

Carnes
2013-05-18, 16:22
Hur många mil måste en man gå innan han kan kalla sig för en man?

Enligt mig så är man en man när man känner sig som en man. Vem är jag att definera en sån stor grej?

knuckles
2013-05-18, 16:23
Finns Gud?

Carnes
2013-05-18, 16:25
Finns Gud?

Absolut inte.

Gober
2013-05-18, 16:27
Seriös fråga, tror du att en individ som startar en sådan här tråd har någon form av diagnos?

Fredszky
2013-05-18, 16:27
Har du upplevt några skillnader mellan olika typer av tjejer i sängen? Om du märkt av några trender, liksom.

Muslimer kanske är på ett visst sätt, tjocka tjejer, högkomstintagare, emo-girls, vad vet jag! Eller är det helt individuellt?

Carnes
2013-05-18, 16:29
Seriös fråga, tror du att en individ som startar en sådan här tråd har någon form av diagnos?

Nej, det tror jag inte. Som jag sa tidigare, det finns ett visst intresse av vad jag gör. Jag vill gärna hjälpa folk om dom undrar över något. Har fått en hel del PMs nämligen.

Vad man dock kan undra lite över är varför folk är så snabba på att ''hoppa på'' folk som ''syns'' om du förstår. 1% av dom jag hänger med vet vem jag är. Resten tror på fullt allvar att jag är en mytoman. En del har tom försökt ''ta en snack'' med mig för att kolla om jag mår bra.

Anyway.. Hoppas det svarar på din fråga.
Smått OT, har du sett Abbe på sistånde? Saknar den kisen.

qqq111
2013-05-18, 16:30
Gillar denna tråden!

Gillar du uppmärksamhet?

Vasstand
2013-05-18, 16:31
Absolut inte.

Jesus då?

Carnes
2013-05-18, 16:31
Har du upplevt några skillnader mellan olika typer av tjejer i sängen? Om du märkt av några trender, liksom.

Muslimer kanske är på ett visst sätt, tjocka tjejer, högkomstintagare, emo-girls, vad vet jag! Eller är det helt individuellt?

Tjocka tjejer är oftast grymma i sängen. Dom kan även ta en hel del stryk (jucka hårt, bolla runt med dom osv). Resten vet jag faktiskt inte. Har legat med ''stockholmskor'' som är bra och dåliga, och jag har bara legat med en ''emobrud'' (hon var lite rockig, du vet, lite sådär wt-sexigt)

Asiater däremot, dom har lite mer av en ''please my man'' inställning. Om det grundar sig i något bra eller dåligt är svårt att säga, men det är nice iaf.

Gillar denna tråden!

Gillar du uppmärksamhet?

Tack!

Både ja och nej. Att få komplimanger är väl kul. Men oftast är det negativ uppmärksamhet jag får eftersom jag ''syns'' vilket är dåligt att göra i söta lilla Sverige.

Det jag skriver på kolo är inget jag skyltar med på riktigt, det tar väldigt lång tid för nya vänner att få reda på mina privatsaker..

För att dra ett långsökt exempel så är jag alltid ''support'' i lagspel som ser till att alla jobbar tillsammans och överlever istället för han som får mest kills/uppmärksamhet.

typ CS, Dota och sånt alltså.

Gober
2013-05-18, 16:36
Nej, det tror jag inte. Som jag sa tidigare, det finns ett visst intresse av vad jag gör. Jag vill gärna hjälpa folk om dom undrar över något. Har fått en hel del PMs nämligen.

Vad man dock kan undra lite över är varför folk är så snabba på att ''hoppa på'' folk som ''syns'' om du förstår. 1% av dom jag hänger med vet vem jag är. Resten tror på fullt allvar att jag är en mytoman. En del har tom försökt ''ta en snack'' med mig för att kolla om jag mår bra.

Anyway.. Hoppas det svarar på din fråga.
Smått OT, har du sett Abbe på sistånde? Saknar den kisen.

Nej tyvärr det var ett tag sedan, får rapportera i så fall ;-)

Jag känner igen dig som användare från bl.a Body men kan inte sätta fingert på vem fan du är, men vet att du haft en eller flera alias.

qqq111
2013-05-18, 16:39
Fast JAG tror du gillar negativ uppmärksamhet lite också, det kan du väl erkänna? ;)

Carnes
2013-05-18, 16:40
Nej tyvärr det var ett tag sedan, får rapportera i så fall ;-)

Jag känner igen dig som användare från bl.a Body men kan inte sätta fingert på vem fan du är, men vet att du haft en eller flera alias.

PMa mig direkt isf:)

Jag postade nästan ingenting på body, jag läste mest journaler (för motivation) och bodybuildingtråden. Jag fick bann när jag skällde på någon mod för han bannade två som kritiserade hans jobb.

Fast JAG tror du gillar negativ uppmärksamhet lite också, det kan du väl erkänna? ;)
Jag kan erkänna det lite halvt. Uppenbarligen gör jag något rätt eftersom jag syns. Och jag är ingen brad pitt. Men det är inte kul att bli misshandlad/få knivar/flaskor mot halsen, hamna i massa bråk.. Bli kallad spännis bara för att man hänger i parken med ett linne osv (Jag är inte ens stor, dafuq?)..

Så nej, overall så gillar jag det inte alls.

C.E.J.
2013-05-18, 16:41
Röker eller snusar du?

Fulöl, gölld eller inte gölld?

Favoritdrink?

Carnes
2013-05-18, 16:44
Röker eller snusar du?

Fulöl, gölld eller inte gölld?

Favoritdrink?

Snusar/röker ett par gånger per år, typ högtider och cigarr med pappa då och då.
Jag dricker knappt längre, men jag gillar all typ av öl. Även importskit från polens djupa skogar.

Redbull vodka. (60-80% redbull, resten vodka, annars smakar det hemskt). Dricker knappt längre.

Vasstand
2013-05-18, 16:45
Har du tips på en drink som alltid fungerar att bjuda en tjej på krogen på? En klassisk så kallad "musöppnare" med andra ord.

Latissimus Dorsi

Det tror jag, på fullt allvar.

WHITEFOLKS
Fast du syns ju inte direkt pga slump Carnes :D

anvihl
2013-05-18, 16:47
Är anledningen till att du postar och kollar på massa Jason filmer att du i grund och botten känner igen dig i honom ?

Sen säger du att du halvt om halvt erkänner att du gillar uppmärksamhet ingen människa startar en sån här tråd utan att vara en stor uppmärksamhetsnarkoman.

Carnes
2013-05-18, 16:48
Har du tips på en drink som alltid fungerar att bjuda en tjej på krogen på? En klassisk så kallad "musöppnare" med andra ord. Beror på läget. Låt dom bestämma men säg inte ''Aaa men vad ska ni ha dåååå?'' sådär mjukt och fint. Om du bara går fram till ett bord så bunkra upp med shots, släng dom framför damerna och säg ''drick'' och sätt dig utan att bry dig om deras reaktion. Det beror helt på vilken miljö du är i.

Det tror jag, på fullt allvar.
Låt höra, vad lider jag av? No hard feelings såklart. Gå all out om du vill.
Om du ställer en amatördiagnos och prickar rätt erkänner jag det direkt, lovar.

Fast du syns ju inte direkt pga slump Carnes :D

Absolut, men jag är inte någon ''Mike the situation'' (för er som kollar på Jersey Shore) som stökar runt och gör sig osams med allt och alla.. Eller så lever jag i förnekelse och gör det, får börja filma mig själv när jag är ute.

Är anledningen till att du postar och kollar på massa Jason filmer att du i grund och botten känner igen dig i honom ? Jason är en manifestation av psykiska handikapp, underdog, killen alla skrattar åt. Trotts det gräver han riktigt djupt och vågar gå efter det han älskar mest av allt - att bli ett IFBB PRO. Jason levererar the lulz och står upp för vad han tror på. Ingen kan ta det från honom.
''Im living my life - what are you!?'' - Kai Greene

Sen säger du att du halvt om halvt erkänner att du gillar uppmärksamhet ingen människa startar en sån här tråd utan att vara en stor uppmärksamhetsnarkoman.

Isf lever jag i förnekelse och ser det inte. Om mods tar bort den här tråden om 10 minuter skulle jag inte bli sur direkt.

andeem
2013-05-18, 16:49
Jag dricker knappt längre, men jag gillar all typ av öl. Även importskit från polens djupa skogar.Nu blir jag besviken. Trodde att du oftast höll dig till Dos Equis.

Vasstand
2013-05-18, 16:55
Din första tanke när du vaknar?

Carnes
2013-05-18, 16:56
Din första tanke när du vaknar?

Kaffe.

Vasstand
2013-05-18, 16:57
Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

hidden
2013-05-18, 16:58
Kan vi inte ställa intressanta frågor när tråden ändå finns?

Hur fick du idén att ligga med 100 tjejer?

andeem
2013-05-18, 17:00
Favoritförfattare (non-fiction)?

knuckles
2013-05-18, 17:00
Hur klär du dig?

Carnes
2013-05-18, 17:01
Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tapeter och en stor spegel.

Kan vi inte ställa intressanta frågor när tråden ändå finns?

Hur fick du idén att ligga med 100 tjejer?

Det började som ett skämt av min pappa. Jag miste oskulden vid 12 och berättade det stolt för honom. Han svarade ''Kom tillbaka när du har legat med 100 din hippie!''.. Sen kom det från ingenstans typ.. 100 är en ball siffra enligt mig.

Viktigt att poängtera: Syftet är för mig och bara för mig. Jag vill ha 100 tjejer i bagaget. Det har varit en extremt rolig och lärorik resa som snart är klar.

Har ingen.

Hur klär du dig?

Elegant med en tvist av ''badboy''.. Tänk kroppsanpassade jeans, stiliga svarta läderskor, tight läderjacka. Ordentlig frisyr, skäggfrisyr. Klocka och armband.

En favorit är Jeans, tight läderjacka, en kroppsanpassade t-shirt med liiiiiiite djupare uringning så den framhäver mina övre pecs, ett snyggt halsband, gärna dogtags eller radband (utan kors) och läderskor i samma färg som jackan, klockbandet, armbandet, bältet.
http://clotheshorse.org/wp-content/uploads/2013/02/leather-jackets-clotheshorse.jpg
http://www.dhresource.com/albu_278237017_00-1.260x260/men-jacket-leather-jacket-fashion-styles.jpg
http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/411049885/2010-New-arrival-Fashion-men-s-jacket-windbreaker-leather-jacket-short-outerwear-wholesale-freeshipping.jpg

hidden
2013-05-18, 17:02
Hur har du jobbat på självförtroendet/självkänslan för att kunna pulla off dina mål i livet?

Vasstand
Har du klätt ut dig eller haft lösskägg nån gång för att få ligga med en person som du vet inte skulle vilja ligga med dig om de kände igen dig?

Viktor_Balck
lol 100 tjejer i bagaget liksom, vad ska man säga, alla siktar vi efter olika saker här i livet.

hidden
2013-05-18, 17:03
Det började som ett skämt av min pappa. Jag miste oskulden vid 12 och berättade det stolt för honom. Han svarade ''Kom tillbaka när du har legat med 100 din hippie!''.. Sen kom det från ingenstans typ.. 100 är en ball siffra enligt mig.

Viktigt att poängtera: Syftet är för mig och bara för mig. Jag vill ha 100 tjejer i bagaget. Det har varit en extremt rolig och lärorik resa som snart är klar.

Följdfråga, hur kommer du ihåg hur många du legat med? Bockar av på ett papper?

Okej
2013-05-18, 17:05
Kan ingen fråga något intressant? Inte direkt spännande att läsa om vilket hans favoritkaffe är eller om han gillar moln

Jag menar inget illa med den här frågan, men vi måste höja ribban känner jag. Jag har för mig att du pluggat pyskologi? Och mina fördomar säger att många som har väldigt mycket egna problem men är för stolta för att gå till någon väljer att plugga just psykologi (nu är jag kungen av förutfattade meningar så hoppas ingen tar illa upp). Ligger det någonting i det? Och jag vill fortfarande veta någonting mörkt *popcorn*, som sagt, allting kan inte vara sunshine and lollipops? Berätta en hemsk historia, och att någon brud sa att du hade en liten balle räknas inte ;)

J.V
2013-05-18, 17:08
Hur kommer det sig att du åker till Thailand så ofta - Svenssons turistmål nummer 1 - när du anstränger dig så mycket för att inte vara en Svensson? Är det bara hoes n ladyboys som lockar?

Klimat, natur och billiga priser går ju att få på en drös andra platser världen över.

jenni
2013-05-18, 17:12
Snusar/röker ett par gånger per år, typ högtider och cigarr med pappa då och då.
Jag dricker knappt längre, men jag gillar all typ av öl. Även importskit från polens djupa skogar.

Redbull vodka. (60-80% redbull, resten vodka, annars smakar det hemskt). Dricker knappt längre.

vilka cigarrer föredrar du? och vad dricker du till då?

tntballe
2013-05-18, 17:13
Om ditt mål nu är 100 damer, varför inte bara få det avklarat när du väl är i Thailand?

C.E.J.
2013-05-18, 17:13
Hur många rum har din lägenhet?

Äter du ute ofta?

Jobbar du eller är du student?

Dyrgripen
2013-05-18, 17:15
Har folk som ogillar att någon får uppmärksamhet (Som många gör i denna tråden) någon diagnos?

Vasstand
2013-05-18, 17:15
Hur många kilon kyckling käkar du på ett halvår?

Carnes
2013-05-18, 17:16
Hur har du jobbat på självförtroendet/självkänslan för att kunna pulla off dina mål i livet?
Jag har alltid haft rba social kompetens, men ja. Jag har övat otroligt mycket framför spegeln, bollat ider med min pappa och vänner. Gått fram helt random till folk på stan och frågat om tiden, vart A, B eller C ligger osv. Enbart för att plugga olika reaktioner, konversationer osv. Social erfarenhet helt enkelt.

Har du klätt ut dig eller haft lösskägg nån gång för att få ligga med en person som du vet inte skulle vilja ligga med dig om de kände igen dig?
Nej

Följdfråga, hur kommer du ihåg hur många du legat med? Bockar av på ett papper?
Det började med en lista på min mobil, nu är listan på min dator. Dom jag vet namnen på har jag skrivit ner, annars har jag bara lagt till en.

Kan ingen fråga något intressant? Inte direkt spännande att läsa om vilket hans favoritkaffe är eller om han gillar moln

Jag menar inget illa med den här frågan, men vi måste höja ribban känner jag. Jag har för mig att du pluggat pyskologi? Och mina fördomar säger att många som har väldigt mycket egna problem men är för stolta för att gå till någon väljer att plugga just psykologi (nu är jag kungen av förutfattade meningar så hoppas ingen tar illa upp). Ligger det någonting i det? Och jag vill fortfarande veta någonting mörkt *popcorn*, som sagt, allting kan inte vara sunshine and lollipops? Berätta en hemsk historia, och att någon brud sa att du hade en liten balle räknas inte ;)
Du får fråga mig precis vad du vill. Du måste gå djupare, min vän. Det där räcker inte. Ställ mig mot väggen och ge mig seriösa frågor (tänk att du ska ''avslöja'' att jag är psykiskt störd utan att jag ska veta om det)

Hur kommer det sig att du åker till Thailand så ofta - Svenssons turistmål nummer 1 - när du anstränger dig så mycket för att inte vara en Svensson? Är det bara hoes n ladyboys som lockar?

Klimat, natur och billiga priser går ju att få på en drös andra platser världen över.

Jag har tonvis med kontakter i Thailand. Jag bor, äter, umgås med damer, reser till närländer för småpengar. Det är även kul att stöta på Svenskar/Norskar/Engelsmän och Ryssar för en annan typ av stimulans.

awesomooo
2013-05-18, 17:19
Vilka könssjukdomar har du?

Carnes
2013-05-18, 17:20
vilka cigarrer föredrar du? och vad dricker du till då?
Pappa köper färdigrullade cigarrer från en tobaksaffär som ligger nära honom, ingen aning vad det är eller vad dom heter. Dom smakar gott iaf. Jag har ingen ''standarddryck'' till cigarren.
Om ditt mål nu är 100 damer, varför inte bara få det avklarat när du väl är i Thailand?
Jag har moral och standards. Att åka till Pataya och köpa 100 förslavade damer gör man helt enkelt inte, usch.

Hur många rum har din lägenhet?

Äter du ute ofta?

Jobbar du eller är du student?
1
Nej.
Jobbar inom vården sen ett par år tillbaka. Har även börjat ''jobba'' med en kompis sommarstuga (var skyldig han en stor tjänst) vilket tar upp x antal timmar i veckan.

Vilka könssjukdomar har du?
Har haft klamydia och könsvårtor. Diverse smågrejer som feber/ont i urinvägen osv som har försvunnit efter någon vecka. Allt har kommit av ''Vanliga'' tjejer. Ironiskt, va?

WHITEFOLKS
Har du någonsin sagt något till en dam som du inte menade/ljugit i syfte att få ligga?

Okej
Du får fråga mig precis vad du vill. Du måste gå djupare, min vän. Det där räcker inte. Ställ mig mot väggen och ge mig seriösa frågor (tänk att du ska ''avslöja'' att jag är psykiskt störd utan att jag ska veta om det)

Jag tror inte du är psykiskt störd, jag var genuint intresserad av få höra dina mörkaste tankar men det gick tydligen inte. Det finns alltid två sidor av ett mynt och lite kontrast till den ena sidan skulle inte skada. För rent personligen tycker jag inte det är intressant att höra hur många bultar ålandsbron har eller vilken öl du föredrar. Som sagt, om man träffar en intressant person vill man ju inte stanna i kallpratet? Ser kanske ut som att jag sitter hemma med block och försöker kartlägga dig men så är det inte, ville veta men om du inte är bekväm med det, ok :)

Carnes
2013-05-18, 17:25
Jag tror inte du är psykiskt störd, jag var genuint intresserad av få höra dina mörkaste tankar men det gick tydligen inte. Det finns alltid två sidor av ett mynt och lite kontrast till den ena sidan skulle inte skada. För rent personligen tycker jag inte det är intressant att höra hur många bultar ålandsbron har eller vilken öl du föredrar. Som sagt, om man träffar en intressant person vill man ju inte stanna i kallpratet? Ser kanske ut som att jag sitter hemma med block och försöker kartlägga dig men så är det inte, ville veta men om du inte är bekväm med det, ok :)
Jag har mörkare sidor. Jag är pervers (inget som skadar någon) och har aggressioner/smärta inombords. När någon har hoppat på mig/satt mig i fara och han ligger på marken och halvsover så njuter jag. Inte för akten i sig, utan mer att han trodde att han var så ball för att sedan ligga på marken.

Har du någonsin sagt något till en dam som du inte menade/ljugit i syfte att få ligga?

Absolut, i yngre dagar där jag inte hade lika mycket ''game'' som nu.

Vasstand
2013-05-18, 17:27
Har du stora armar? Nu pratar jag halvmeter minst.

knuckles
2013-05-18, 17:27
Har du kampsportat eller är du bara erfaren i streetfighting?

andeem
2013-05-18, 17:28
Någon speciell anledning till att du inte besvarar min fråga?

knuckles
2013-05-18, 17:29

Har ingen.

Vasstand
2013-05-18, 17:30

Ornitofobi?

Carnes
Har du kampsportat eller är du bara erfaren i streetfighting?

Min pappa har tränat boxning hela sitt liv (och bollat runt på stan, så att säga) Han lärde mig självförsvar i tidig ålder. När man väl hamnade i fight så märkte man ganska snabbt att man var beredd.. Tränar boxning med han då och då. Det är kul att sparra lite lätt med gubbjäveln :>

Vill poängtera att jag inte är någon fighter, jag har blivit knockad/förlorat fighter jag har ''startat'' (genom att tex slå till någon som står och hetsar och vägrar dra) inför tonvis med folk. Skillnaden med mig är jag inte tar illa upp. Två män gick in, en kom ut. Den här gången var det han. Inget mer med det.

internethjälten
Är JG din idol? Mvh...

J.V
Jag har tonvis med kontakter i Thailand. Jag bor, äter, umgås med damer, reser till närländer för småpengar. Det är även kul att stöta på Svenskar/Norskar/Engelsmän och Ryssar för en annan typ av stimulans.Men du måste ju ha fått kontakterna på något sätt, förslagsvis genom att åka dit ofta? Eller hade du alla redan innan du åkte första gången?

Carnes
2013-05-18, 17:31
Är JG din idol? Mvh...
Nej, men jag diggar honom starkt av anledningarna jag nämnde tidigare i tråden.

Men du måste ju ha fått kontakterna på något sätt, förslagsvis genom att åka dit ofta? Eller hade du alla redan innan du åkte första gången?

Genom familj och x antal resor dit.

Vasstand
2013-05-18, 17:33
Om du skulle få välja en avatarbild till mig här på forumet, vilken bild skulle det bli?

internethjälten
2013-05-18, 17:35
Nej, men jag diggar honom starkt av anledningarna jag nämnde tidigare i tråden.

Hade en känsla att ämnet JG redan varit uppe och jag orkade inte lusläsa 9 sidor. Jag gillar själv JG för att han bjuder på sig och är som han är :)

andeem
2013-05-18, 17:36
Har ingen.Tack. Lurad av editering i efterhand.

Carnes
2013-05-18, 17:39
Om du skulle få välja en avatarbild till mig här på forumet, vilken bild skulle det bli?

En björn eller din favorit strongman

Baserat på ''Strongman fysik, träna på något speciellt sätt?''

Okej
2013-05-18, 17:39
Jag har mörkare sidor. Jag är pervers (inget som skadar någon) och har aggressioner/smärta inombords. När någon har hoppat på mig/satt mig i fara och han ligger på marken och halvsover så njuter jag. Inte för akten i sig, utan mer att han trodde att han var så ball för att sedan ligga på marken.

Absolut, i yngre dagar där jag inte hade lika mycket ''game'' som nu.

OK bra svar! :cheers:

Min sista fråga, jag är mitt i deffen och käkade precis middag och borde inte äta mer men är hungrig fortfarande *cry* plus att polarna vill att jag ska hänga med ut på ölrunda. Ge mig motivation att stå emot frestelsen pls, jag har ingen självbehärskning. Hur ska jag tänka för att inte ge efter direkt? :D

J.V
2013-05-18, 17:41
Bara du ser till att dansa och ligga nog mycket kan du både äta och ta en öl. :D

Carnes
2013-05-18, 17:41
OK bra svar! :cheers:

Min sista fråga, jag är mitt i deffen och käkade precis middag och borde inte äta mer men är hungrig fortfarande *cry* plus att polarna vill att jag ska hänga med ut på ölrunda. Ge mig motivation att stå emot frestelsen pls, jag har ingen självbehärskning. Hur ska jag tänka för att inte ge efter direkt? :D

Att se grym ut i sommar är viktigare än ett par öl med boysen ikväll. Att ta ett par öl när du är rippad blir roligare ;)
Eventuellt haka på ut utan att dricka, funkar också.

Trouble
2013-05-18, 17:46
Har du några tips/tankar/reflektioner angående trekanter med 2 tjejer? Aldrig testat men är troligen inte så långt ifrån en vad det verkar :d

Okej
2013-05-18, 17:47
Att se grym ut i sommar är viktigare än ett par öl med boysen ikväll. Att ta ett par öl när du är rippad blir roligare ;)
Eventuellt haka på ut utan att dricka, funkar också.

True shit! Får bli vatten, light öl går ju inte dricka :D

(F'låt om jag varit elak :angel:) trevlig helg

Carnes
2013-05-18, 17:51
Har du några tips/tankar/reflektioner angående trekanter med 2 tjejer? Aldrig testat men är troligen inte så långt ifrån en vad det verkar :d
I runda slängar: låt en rida av dig medans du äter den andra (hon sitter lätt på ditt ansikte), efter ett tag så kan du rotera och äta den andra medans den andra rider.. Sen kan du Ställa upp båda bakifrån och köra lite hur som helst.. Sen kommer dom också vilja göra saker, så låt dom ta initiativ. Mycket sker automatiskt liksom.

True shit! Får bli vatten, light öl går ju inte dricka :D

(F'låt om jag varit elak :angel:) trevlig helg

Du var inte elak alls. Ha det gött man.

knuckles
2013-05-18, 18:01
Är så nyfiken kring detta men vad tror du händer efter man dött?

Carnes
2013-05-18, 18:03
Är så nyfiken kring detta men vad tror du händer efter man dött?

''Lights out game over'' - Ronnie Coleman

andeem
2013-05-18, 18:04
Jag tror mig ha förstått att du är kritisk till invandringspolitiken. Förutom att begränsa "volymerna", vilken är den viktigaste förändringen som bör göras av den?

Vasstand
2013-05-18, 18:05
I runda slängar: låt en rida av dig medans du äter den andra (hon sitter lätt på ditt ansikte), efter ett tag så kan du rotera och äta den andra medans den andra rider.. Sen kan du Ställa upp båda bakifrån och köra lite hur som helst.. Sen kommer dom också vilja göra saker, så låt dom ta initiativ. Mycket sker automatiskt liksom.

Du var inte elak alls. Ha det gött man.

Är äta verkligen en term du använder dig av när du konverserar med damerna i fråga?

Carnes
2013-05-18, 18:09
Jag tror mig ha förstått att du är kritisk till invandringspolitiken. Förutom att begränsa "volymerna", vilken är den viktigaste förändringen som bör göras av den?

Att sträcka ut handen till nysvenskarna och göra dom till svenskar. Inte ge dom tonvis med pengar och låta dom leva ett liv i något ghetto. (Kortfattat)

Är äta verkligen en term du använder dig av när du konverserar med damerna i fråga?

Meh.. äta/slicka.. what ever.

Dyrgripen
2013-05-18, 18:12
''Lights out game over'' - Ronnie Coleman

:d

FoxCharlie
2013-05-18, 18:37
Vad har du på dig?

Vasstand
2013-05-18, 18:59
Har du fått en smäll på truten nån gång?

Carnes
2013-05-18, 19:01
Vad har du på dig?
Vitt linne, svart munjacka, svarta mjukisar och vita strumpor. Feelsgoodman.

Har du fått en smäll på truten nån gång?
Absolut, tappat räkningen dock.

andeem
2013-05-18, 19:03
Att sträcka ut handen till nysvenskarna och göra dom till svenskar. Inte ge dom tonvis med pengar och låta dom leva ett liv i något ghetto. (Kortfattat)Kan du föreställa dig en situation där din föreslagna politik genomförs så effektivt att invandringen inte behöver behöver begränsas i någon större utsträckning?

Carnes
2013-05-18, 19:05
Kan du föreställa dig en situation där din föreslagna politik genomförs så effektivt att invandringen inte behöver behöver begränsas i någon större utsträckning?

Absolut. En ändrad attityd hos politikerna. Problemet är utgångspunkten i debatten. Kritiserar man är man rasist och håller man med är man svenskfientlig (som sdarna säger). Gamla hederliga ''bli svensk eller stick'' värderingar borde införas igen.. Så synd att Sverige blir mer och mer splittrat.

Jag vill göra klart för mig att jag bara röstar på SD för deras balls. Jag avskyr den typiska sdaren och partiet i sig är ganska ''meh''

Olegh
2013-05-18, 19:07
Absolut. En ändrad attityd hos politikerna. Problemet är utgångspunkten i debatten. Kritiserar man är man rasist och håller man med är man svenskfientlig (som sdarna säger). Gamla hederliga ''bli svensk eller stick'' värderingar borde införas igen.. Så synd att Sverige blir mer och mer splittrat.

Jag vill göra klart för mig att jag bara röstar på SD för deras balls. Jag avskyr den typiska sdaren och partiet i sig är ganska ''meh''

Vad är dessa?

Carnes
2013-05-18, 19:15
Vad är dessa?

Där politikerna förespråkar vikten av anpassning och assimilation. Där folket bjuder in nysvenskar och ger dom händerna. Visa att vi är vettiga människor, visa dom våran kultur. Istället tabulägger vi våran egen fana och nationalsång, vi uppmanar en politik som sätter folk i ett utanförskap. När man flyttar till en land ska man ha en skyldighet att passa in och bidra annars kan man sticka hem.

Detta betyder absolut inte att vi inte kan vara schyssta och bygga lite mokseer, möta vissa matbehov osv.. men hela utgångspunkten idag är ''vi ska ändra oss, ni kan göra lite som ni vill''

Att hålla på att dissa sitt eget land och samtidigt smälla upp ghetton och lämna invandrare där är hemskt.

Min släkt anpassade sig och blev svenska. Idag är jag stolt att kalla mig svensk.

Heddaway
2013-05-18, 19:15
Finally! En fråga-carnes-tråd.

Spår du framtiden också?

Carnes
2013-05-18, 19:16
Finally! En fråga-carnes-tråd.

Spår du framtiden också?

:>

Nej, jag gör tyvärr inte det.

Phil Heath
2013-05-18, 19:17
Sickening tråd. Carnes for president! Skön tråd för skön kille.

Var bor du?

Btw JG är Kung!

Carnes
2013-05-18, 19:21
Sickening tråd. Carnes for president! Skön tråd för skön kille.

Var bor du?

Btw JG är Kung!

Hehe, tack!

Uppsala.

Phil Heath
2013-05-18, 19:23
Hehe, tack!

Uppsala.

Ah okej fick för mig du bodde i Malmö:Virro

älskarcola
2013-05-18, 19:38
Får man kalla dig för "Chili con Carnes"?

Carnes
2013-05-18, 19:41
Får man kalla dig för "Chili con Carnes"?

Kör på.

KalleTeodor
2013-05-18, 19:50
du reggade dig i februari och nu har du en egen tråd, tell us how

Carnes
2013-05-18, 19:52
du reggade dig i februari och nu har du en egen tråd, tell us how

Klicka på ''Ny Tråd'' *flex*

Vasstand
2013-05-18, 19:56
Gillar du det italienska köket?

FoxCharlie
2013-05-18, 20:02
Vad har du för relation till Nick Wooster? Förebild osv...?

Carnes
2013-05-18, 20:03
Gillar du det italienska köket?
Ja.
Vad har du för relation till Nick Wooster? Förebild osv...?

Diggar hans utseende, inställning till estetik och klädsel.

knuckles
2013-05-18, 20:28
Skulle du förslava mänskligheten om du kunde? Jag skulle det.

Carnes
2013-05-18, 20:33
Skulle du förslava mänskligheten om du kunde? Jag skulle det.

Nej.

Vasstand
2013-05-18, 20:43
Har du cyklat enhjuling nån gång?

Carnes
2013-05-18, 20:44
Har du cyklat enhjuling nån gång?

Nej, och jag har inget behov av det.

knuckles
2013-05-18, 20:48
Favorit skådespelare?

Carnes
2013-05-18, 20:59
Favorit skådespelare?

Har ingen.. Men Christian Bale, George Clooney, Brad Pitt och Johnny Depp ligger på min pluslista :>

Baronpanda
2013-05-18, 21:00
Ditt ego skala 1-100?

En följd fråga är du Narcissist?

MasterChief
2013-05-18, 21:02
Tror du att det finns andra planeter med liv?

Carnes
2013-05-18, 21:04
Ditt ego skala 1-100?

Och en följd fråga är du Narcissist?

1-100? Lol. Vi rundar av det till 1-10, där 1 är en loser och 10 är en grav narcissist. Mitt ego hamnar nog på en 6a. Jag har (enligt böcker) Narcissistiska drag eftersom jag prioriterar mig själv, investerar i min framtid, tar för mig, tar det jag vill ha.

Samtidigt så är en av mina ambitioner att hjälpa människor, jag är en lagspelare (utan att ha en gömd mörk agenda) och jag hatar falska människor. Så en 6a blir nog bra.

Jag tycker vi människor kategoriserar allt för snabbt, folk är otroligt snabba på att döma folk med minimal information, spec när informationen är rätt kontroversiell..

Exempel: Jahaja, han köper sex?! Okej. Lågt självförtroende, förmodligen en dålig uppväxt, slagen som barn, ful, får inga tjejer.. Verkligheten ser inte riktigt ut så.. Samtidigt kan jag inte skylla på dessa individer eftersom dom lever sitt liv efter hur samhället vill att dom ska leva det. Dom vet helt enkelt inte bättre.

Det här är svar till båda frågorna.

Absolut.

C.E.J.
2013-05-18, 21:07
Uppsala.

Jag trodde du bodde i Sthlm. Bästa utestället som inte är nation? :D

Carnes
2013-05-18, 21:09
Jag trodde du bodde i Sthlm. Bästa utestället som inte är nation? :D

Flyttade för ett tag sen. Inte varit på ute i Uppsala ännu. Bara hos vänner.

awesomooo
2013-05-18, 21:21
Hur blir man populär bland brudarna?

Vasstand
2013-05-18, 21:24

Jag frågade det förut?

Carnes vad tycker du om folk som härmas?

Carnes
2013-05-18, 21:25
Hur blir man populär bland brudarna?

Att behandla dom som medmänniskor är en bra början.

benya
2013-05-18, 21:51
ÅHÅH, kvällskomik på kolo:D

Carnes jag har en fråga! Ärligt nu, du har en chans att på ett ärligt sätt komma ut ur garderoben - är du ett troll?

http://assets.diylol.com/hfs/37f/4cc/599/resized/troll-meme-generator-when-i-troll-i-get-attention-191d4b.jpg?1344109224.jpg

For realzzzz bro *hug*

Carnes
2013-05-18, 21:57
ÅHÅH, kvällskomik på kolo:D

Carnes jag har en fråga! Ärligt nu, du har en chans att på ett ärligt sätt komma ut ur garderoben - är du ett troll?

For realzzzz bro *hug*

Nej, jag är inte ett troll. Jag uppmanar dock alla att se mina inlägg som lögner tills jag bevisar motsatsen, på så sätt slipper vi onödig drama och alla är nöjda.

benya
2013-05-18, 21:58
Och hur hade du tänkt bevisa motsatsen till de (jag bl.a.) som betvivlar dina fanatsifulla utsvävningar?

En till fråga: du har flera ggr hävdat att du inte är av svenskt ursprung - får man fråga varifrån du kommer? Serb hade jag gissat på!

Carnes
2013-05-18, 22:00
Och hur hade du tänkt bevisa motsatsen till de (jag bl.a.) som betvivlar dina fanatsifulla utsvävningar?

En till fråga: du har flera ggr hävdat att du inte är av svenskt ursprung - får man fråga varifrån du kommer? Serb hade jag gissat på!

När jag känner mig trygg här på kolo kommer jag nog börja blogga lite smått.

Mitt blod är Norskt/Belgiskt och Svensk. Jag haft en väldigt multikulti uppväxt med olika typer av raser/kulturer konstant runt omkring mig, rest väldigt mycket osv.

benya
2013-05-18, 22:02
När jag känner mig trygg här på kolo kommer jag nog börja blogga lite smått.

Mitt blod är Norskt/Belgiskt och Svensk. Jag haft en väldigt multikulti uppväxt med olika typer av raser/kulturer konstant runt omkring mig, rest väldigt mycket osv.

multikult uppväxt med olika typer av raser omkring dig - man måsre bara gilla dig :laugh:

Börja blogga? jag ser dig posta frekvent i stort sett alla timmar på dygnet - samtidigt som du är egenföretagare inom IT, är biff och hänger mkt i thailand. Får inte ihop det, du måste vara helt awsome på alla sätt *drool*

leBrownJames
2013-05-18, 22:04
Jag misstänker att jag eventuellt kan vara narcissist. Tror du att man kan vara psykiskt sjuk och själv vara medveten om det eller tror du alla psykiskt sjuka är "blinda" för det innan(?) de fått en diagnos?

Carnes
2013-05-18, 22:05
multikult uppväxt med olika typer av raser omkring dig - man måsre bara gilla dig :laugh:

Börja blogga? jag ser dig posta frekvent i stort sett alla timmar på dygnet - samtidigt som du är egenföretagare inom IT, är biff och hänger mkt i thailand. Får inte ihop det, du måste vara helt awsome på alla sätt *drool*
Ja, min pappa var gift med en östblockare med en enorm familj. Han har även hus i olika länder och vänner, därav olika folkslag - överallt.

Jag är inte egenföretagare, det är min pappa som är det. Jag har aldrigt sagt att jag är biff och jag semestrar i thailand. Jag har även erkänt x antal brister.

Ett tips; Om du ska dissa någon, plugga lite innan.. Lätt att bli rättad annars liksom.

Jag misstänker att jag eventuellt kan vara narcissist. Tror du att man kan vara psykiskt sjuk och själv vara medveten om det eller tror du alla psykiskt sjuka är "blinda" för det innan(?) de fått en diagnos?

Man kan oftast lista ut att man har vissa störningar. Däremot om man lever i förnekelse och har ett enormt ego kan man ha svårt för det. Komplext det där. Om du misstänker att du lider av Narcissism bör du researcha ämnet online och prata med folk som lider av samma sak för att bolla ideer osv.

Dyrgripen
2013-05-18, 22:08
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/26902125.jpg

Vasstand
2013-05-18, 22:48
Gillar du falukorv med mos?

Skön
2013-05-18, 23:43
Vilket gym tränar du på?

Bryggan
2013-05-18, 23:55
Skulle du döda 1 person om du visste att du med det dådet räddade 1000 personer?

Paperweight
2013-05-19, 00:28
Haha, Carnes. Jag har ingen fråga eller så, ville bara säga att du verkar så jäävla skön! Keep doin yo sh1t bro, whether it's troll or not! :D

Lucipha
2013-05-19, 07:53
Bra initiativ. Blir inspirerad av folk som trivs bättre utanför ramarna utan att nödvändigtvis känna behov av att vara provocerande med det.

Har ingen fråga, men läser gärna mer blandade anekdoter.

Carnes
2013-05-19, 09:26
Gillar du falukorv med mos?
I yngre dagar älskade jag det, nu är det helt ok.

Vilket gym tränar du på?
SATS Uppsala/Jobbet
Skulle du döda 1 person om du visste att du med det dådet räddade 1000 personer?
Du ger för lite information. Vad är ''offrets'' och dom 1000 personerna bakgrund osv?

För att ge dig något att gå efter så anser jag att det är rättvist att avrätta riktigt onda människor. Det finns inget hopp och dom vill uppenbarligen inte gott. Tyvärr är dödsstraff dyrt..

Haha, Carnes. Jag har ingen fråga eller så, ville bara säga att du verkar så jäävla skön! Keep doin yo sh1t bro, whether it's troll or not! :D

Tack man, värmer. Hoppas du är ute och får skit att hända :)

Bra initiativ. Blir inspirerad av folk som trivs bättre utanför ramarna utan att nödvändigtvis känna behov av att vara provocerande med det.

Har ingen fråga, men läser gärna mer blandade anekdoter.
Tackar tackar, mitt liv började när jag kom ur min svenssonbubbla.. Mind=Blown vad livet har att erbjuda om man vågar ta för sig.

Kafka
2013-05-19, 09:33
1. Hur uttalas Carnes?
2. Tror du på intelligent liv på andra platser i universum, och i sådana fall, när om någonsin tror du vi kommer att komma i kontakt med dessa varelser?
3. Vad gjorde du (e.g. pluggade, och isf vad) innan du blev egen företagare?
4. Din åsikt om rimjobs, ge och få.

Duran
2013-05-19, 09:35
Någon kanske redan har frågat detta men jag har noterat att du på senare tid startat trådar med "Carnes" i titeln. Försöker du bygga upp nån sorts internetkändisskap eller vad är det som är i görningen?

Fuark
2013-05-19, 09:35
Är du utbildad psykolog och vad jobbar du med inom vården? Ev. följdfrågor beroende på svar

Carnes
2013-05-19, 09:45
1. Hur uttalas Carnes?
2. Tror du på intelligent liv på andra platser i universum, och i sådana fall, när om någonsin tror du vi kommer att komma i kontakt med dessa varelser?
3. Vad gjorde du (e.g. pluggade, och isf vad) innan du blev egen företagare?
4. Din åsikt om rimjobs, ge och få.

1: Tänk metalbandet ''Korn'' med ett S på slutet, byt sen o:et mot ett a. Carnes.

2: Svarat på detta 2 gånger, ja, det lär finnas liv.

3: Det är pappa som är egenföretagare (varför tror folk att jag är det?)

4: Jag har fått, själva stimulansen i sig är skön, men det är inget jag gillar. Att äta röven på en tjej i duschen är bra skit . Tro det eller ej, men en del diggar det. När vi väl är på ämnet kan jag säga att jag är ett stort fan av 2an. Riktigt bra grejer.

Någon kanske redan har frågat detta men jag har noterat att du på senare tid startat trådar med "Carnes" i titeln. Försöker du bygga upp nån sorts internetkändisskap eller vad är det som är i görningen?
Absolut, det vore kul att separera sig från gruppen på ett bra sätt. Genom att sätta mitt namn i titeln vet folk att det är min tråd. En del startar journaler, en del sätter sitt namn i titeln. Nomsayin'

Är du utbildad psykolog och vad jobbar du med inom vården? Ev. följdfrågor beroende på svar

Har bara praktisk utbildning. Jag tar hand om gamlingar/dementa (har även jobbat med psykiskt störda lite grann).

filmjölk
2013-05-19, 10:21
Har bara praktisk utbildning. Jag tar hand om gamlingar/dementa (har även jobbat med psykiskt störda lite grann).

Efter att du tvättat intorkad avföring ur en 93årig kvinnas underliv, samt för åttonde gången på samma dag satt fast katetern i en äldre mans snopp efter att han ryckt ut den, hur sugen är du på sex då?

Vasstand
2013-05-19, 10:24
Hur störigt är det på en skala från 1-10 när det fastnar äppelskal mellan tänderna?

Carnes
2013-05-19, 10:33
Efter att du tvättat intorkad avföring ur en 93årig kvinnas underliv, samt för åttonde gången på samma dag satt fast katetern i en äldre mans snopp efter att han ryckt ut den, hur sugen är du på sex då?

Jag separerar mitt sexliv från jobbet, givetvis. Så fort jag tar första steget ut ur byggnaden efter mitt pass så är jag ''back in the game''. Att nuppa efter en lång dag på jobbet är bra grejer.

J.V
2013-05-19, 10:43
Den här tråden gör mig mer nyfiken på Vasstand och varför han ställer så udda och meningslösa frågor.

Akerhage
2013-05-19, 10:46
Hänger du på flashbacks mondo/gore-tråd frekvent?

Carnes
2013-05-19, 10:48
Den här tråden gör mig mer nyfiken på Vasstand och varför han ställer så udda och meningslösa frågor.
Han känner sig förmodligen provocerad av mig och vill göra min vardag jobbig. Hur som haver, jag tar inte illa upp.
Hänger du på flashbacks mondo/gore-tråd frekvent?

Nej. Jag går in där då och då för att utbilda mig om vad som händer i diverse drogkartelldominerade länder, som Mexiko. Jag tycker alla människor som förespråkar dagens anti-droglagar bör kolla vad dom har för konsekvenser.

Vasstand
2013-05-19, 10:48
Tar du upp matresterna från slasken med en sån där speciell spade eller tar du det med händerna?

Hobbes
2013-05-19, 11:02
Har tanken slagit dig att du passar bättre/erbjuds större möjligheter än någonsin i Canada jämfört med Sverige?

Carnes
2013-05-19, 11:04
Har tanken slagit dig att du passar bättre/erbjuds större möjligheter än någonsin i Canada jämfört med Sverige?

Jag har alltid fantiserat om Canada (efter att ha sett Sicko och träffat min pappas gamla kompis som var från montreal, RIP).. Kanske i framtiden? Jag planerar absolut inte att spendera resten av mitt liv och slå rötter i Sverige.

Tänkte du på något speciellt? Du kan gärna PM:a mig om du vet något I dont, nomsayin ;)

Allan
2013-05-19, 11:05
Hur lång tid tar det för allan att hitta tidigare bannade medlemmar som tror att de kan smita tillbaka och fortsätta med samma attityd som alltså fått dem bannade?

Ledtråd - inte så lång tid...

Duran
2013-05-19, 11:06
Vilka pojk- och flicknamn kan du tänka dig att ge eventuella barn?
Vilka namn skulle du ALDRIG ge dem?

Carnes
2013-05-19, 11:10
Hur lång tid tar det för allan att hitta tidigare bannade medlemmar som tror att de kan smita tillbaka och fortsätta med samma attityd som alltså fått dem bannade?

Ledtråd - inte så lång tid...
Högst intressant, Allan. Verkligen. PM:a mig? Det här är min första användare, är dock bannad från Body.. sen 2008(?)

Vilka pojk- och flicknamn kan du tänka dig att ge eventuella barn?
Vilka namn skulle du ALDRIG ge dem?

Redan svarat på första frågan.

Bra fråga. Mina instinkter säger att man bör undvika klassiska wt-namn, men samtidigt låter jag framtiden avgöra det här. Det är något man får diskutera fram med frugan.

Glutenkatt
2013-05-19, 11:26
Är du känd?
Bör jag känna till dig?
Du verkar inte ha startat den här tråden med en lite halvseriös självdistans som startpunkt.. så, tycker du själv att du har ett stort ego?

Grazzafukkinrazzi
2013-05-19, 11:27
>just nu reppar jag på 90kg[...] jag kommer gå över 100kg när jag är redo för det (dvs, bra form och mer än 3 reps)

>framhäver mina övre pecs

http://gifstumblr.com/images/can-february-march-no-but-april-may_867.gif

En fråga: Hur många av din 93 ligg har du betalat för?

Carnes
2013-05-19, 11:31
Är du känd?
Bör jag känna till dig?
Du verkar inte ha startat den här tråden med en lite halvseriös självdistans som startpunkt.. så, tycker du själv att du har ett stort ego?

Nej.
Av en skala på 1-10 så är mitt ego en 6a, detaljer finner du någon sida bak.

>

>

http://gifstumblr.com/images/can-february-march-no-but-april-may_867.gif

En fråga: Hur många av din 93 ligg har du betalat för?

Ops, my bad. Glömde att jag vara på kolo.. Man måste ju reppa på 250kg i bänken för att kunna ha pecs, så var det.

10-15 damer, är inte säker, men det är en väldigt liten del. (Nu pratar jag betaldamer) sen har ju man indirekt betalat för andra.. Drinkar, taxi hem, middag osv.

Sen är det 91 damer, inte 93.

vitargomannen
2013-05-19, 11:47
Storlek på Carnes "junior"?

Lellan
2013-05-19, 12:09
10-15 damer, är inte säker, men det är en väldigt liten del. (Nu pratar jag betaldamer) sen har ju man indirekt betalat för andra.. Drinkar, taxi hem, middag osv.

Sen är det 91 damer, inte 93.

Om du så exakt vet hur många damer det är, hur kommer det sig att antalet prostituerade nämns mellan tummen å pekfingret (10-15)? Och varför är inte räknas en person du "ätit" till sexpartner på listan, medans någon du betalat gör det?

I övrigt så undrar jag inget, tycker jag vet för mkt redan.

Vasstand
2013-05-19, 12:17
Om du så exakt vet hur många damer det är, hur kommer det sig att antalet prostituerade nämns mellan tummen å pekfingret (10-15)? Och varför är inte räknas en person du "ätit" till sexpartner på listan, medans någon du betalat gör det?

Äta, peta och klappa räknas inte som samlag.

Carnes
2013-05-19, 12:21
Storlek på Carnes "junior"?
Över 15 under 20 på längden, över 12 under 15 på omkrets. En gråzonpenis med andra ord. har dock nått +1 cm i både längd och omkrets när jag har tagit viagra, men det är inte ens skönt att ha en sån kraftig erektion.

Vissa av mina köp har varit luddiga då thailändsk sexkultur är olik Sveriges. Det är inte ovanligt att du dejtar en brud, sen från ingenstans vill hon ha en donation till sin familj efter ni har nuppat. Så jag räknar bara dom jag har köpt av ''på riktigt''.

Samlag = Penetration (enligt mig), så jag räknar inte dom andra.

WHITEFOLKS
2013-05-19, 12:22
Eh donation till hennes familj?

Carnes
2013-05-19, 12:24
Eh donation till hennes familj?

Ja. Det är inte ovanligt att thaitjejer ber oss vita män om pengar till dom/deras familjer. Det är även vanligt att thaitjejer flyttar till europeiska länder för att gifta sig och etablera en stabil ekonomi för hennes familj.
Det här är viktigt att veta om du planerar att röra dig i Thailand, annars är det lätt att bli utnyttjad.

Ser man en rätt ful kille med en pangpingla kan det innebära 2 saker:

1: Betaldam.
2: Han blir utnyttjad
(möjligtvis 3): Kärleken är blind... men cmon ;)

WHITEFOLKS
2013-05-19, 12:32
Ja. Det är inte ovanligt att thaitjejer ber oss vita män om pengar till dom/deras familjer. Det är även vanligt att thaitjejer flyttar till europeiska länder för att gifta sig och etablera en stabil ekonomi för hennes familj.
Det här är viktigt att veta om du planerar att röra dig i Thailand, annars är det lätt att bli utnyttjad.

Ser man en rätt ful kille med en pangpingla kan det innebära 2 saker:

1: Betaldam.
2: Han blir utnyttjad
(möjligtvis 3): Kärleken är blind... men cmon ;)

Usch, tråkigt att det ska vara så.

Lellan
2013-05-19, 12:33
Äta, peta och klappa räknas inte som samlag.

Det hade ju iaf varit mer av "erövring" än prostituerade. Men då klarnar siffran. Den handlar alltså enbart om en doppad snopp.

Vissa av mina köp har varit luddiga då thailändsk sexkultur är olik Sveriges. Det är inte ovanligt att du dejtar en brud, sen från ingenstans vill hon ha en donation till sin familj efter ni har nuppat. Så jag räknar bara dom jag har köpt av ''på riktigt''.

Ok, lät luddigt med en definitiv siffra men så 10-15 som om du inte vet vilka som var vad.

Jo, jag kunde tänka mig att det inte var så poppis att dejta för "skojs skull" när man lever så utsatt. De hoppas väl på giftermål o mer långvarig eknomisk trygghet eg kan tänka.

Samlag = Penetration (enligt mig), så jag räknar inte dom andra.

Jo, förstod att det var en "roadtrip" vart snorren varit, inte en lista på erövringar. Isf skulle ju iofs även oralt kunna räknas som penetration, inte för att jag misstror siffran - låter tvärtom rätt låg med tanke på din energi som tycks läggas på detta. Lycka till med allt iaf!

Carnes
2013-05-19, 12:34
Tack Lellan.

Usch, tråkigt att det ska vara så.

Japp, helt klart.

Chrillee
2013-05-19, 12:36
Hybris?

Carnes
2013-05-19, 12:39
Hybris?

Inte ännu, tack och lov. Har sett många tappra soldater stupat för dom får för mycket luft. Jag gör det jag gör av rätt anledningar.

leBrownJames
2013-05-19, 12:41
Hej Carnes, jag skrev tidigare en fråga om narcissism. Jag kollade upp Diagnosticeringskriterierna (enligt DSM-IV-TR). Jag faller dit på VARJE punkt, men jag kan inte göra någonting åt det, det sker per automatik. Varje punkt får mig att tänka: "Oj, det där stämmer ju verkligen.. men jag kan inte göra något åt det". Mitt liv funkar som det gör nu (typ). Tycker du man bör ta det vidare eller bara skita i det och låtsas som ingenting?

Carnes
2013-05-19, 12:44
Hej Carnes, jag skrev tidigare en fråga om narcissism. Jag kollade upp Diagnosticeringskriterierna (enligt DSM-IV-TR). Jag faller dit på VARJE punkt, men jag kan inte göra någonting åt det, det sker per automatik. Varje punkt får mig att tänka: "Oj, det där stämmer ju verkligen.. men jag kan inte göra något åt det".

Om du nu är orolig bör du kontakta en psykiatriker. En aning narcissism (som mig) är definitivt hälsosamt, det är när hela din karaktär utgörs av narcissismen det kan gå snett..

Fast mina instinkter säger att du trollar och att vi har pratat om mig hela tiden. (om så) så kan du Pm:a mig så kan vi diskutera det här på djupet och eventuellt komma fram till något, tillsammans.

WHITEFOLKS
2013-05-19, 12:45
Jag blir mest nyfiken på vem Allan tror att du är men det är ju inte en fråga till dig och Allan frågar man inte :D

Carnes
2013-05-19, 12:47
Jag blir mest nyfiken på vem Allan tror att du är men det är ju inte en fråga till dig och Allan frågar man inte :D

Jag har suttit och väntat på att han ska PM:a mig sen han skrev inlägget. Det här är min första användare och det kommer bli intressant att se vad han har ''hittat'' för ''bevis''.

Sniggel
2013-05-19, 12:53
Är ju inte säkert att han syftar på Carnes. Jag tänker på en annan person men jag vill inte kasta namn utan grund.

leBrownJames
2013-05-19, 12:59
Om du nu är orolig bör du kontakta en psykiatriker. En aning narcissism (som mig) är definitivt hälsosamt, det är när hela din karaktär utgörs av narcissismen det kan gå snett..

Fast mina instinkter säger att du trollar och att vi har pratat om mig hela tiden. (om så) så kan du Pm:a mig så kan vi diskutera det här på djupet och eventuellt komma fram till något, tillsammans.

Trollar inte och syftade inte till dig faktiskt. Men att du tror att det skulle handla om dig kanske också säger någonting? ;) Tror jag gör följande: Lever livet som vanligt, tänker att jag är en ganska självgod individ bara och sen om det någon gång ställer till "större" problem så får man väl snacka med någon. Vad tror du om det?

Sniggel
Du antyder att "din resa snart är klar" (apropå 100 tjejer). Jag har lite svårt att få ihop det med varför du säger att du har mycket sex. Det viktigaste är väl om man gillar sex (med variation) att man får ha det regelbundet och med olika personer. Inte att jaga en viss siffra. Siffran i säg kan väl kanske vara kul, om man är lite numerologiskt lagd. Men nu till frågan:

Vad ska du göra när du kommer upp i 100? Det låter på dig som om du medvetet planerar att ändra på dig. Vill ha 100st i bagaget. Inför vad? Det är väl bara att fortsätta så länge du tycker att det du gör är kul?

Carnes
Är ju inte säkert att han syftar på Carnes. Jag tänker på en annan person men jag vill inte kasta namn utan grund.

Du har en poäng, men eftersom han inte citerade någon antog jag att han riktade mot mig.

Sniggel
2013-05-19, 13:00
Du har en poäng, men eftersom han inte citerade någon antog jag att han riktade mot mig.

Kan ju vara inlägg som är bortplockade också.

Carnes
2013-05-19, 13:05
Trollar inte och syftade inte till dig faktiskt. Men att du tror att det skulle handla om dig kanske också säger någonting? ;) Tror jag gör följande: Lever livet som vanligt, tänker att jag är en ganska självgod individ bara och sen om det någon gång ställer till "större" problem så får man väl snacka med någon. Vad tror du om det?

Eftersom det finns ett flertal ''provocerande'' inlägg i den här tråden (tar inte illa upp) så antog jag att du trollade. Vet du vad, du kan Pma mig så kan jag försöka hjälpa dig. Allt stannar mellan oss.

Du antyder att "din resa snart är klar" (apropå 100 tjejer). Jag har lite svårt att få ihop det med varför du säger att du har mycket sex. Det viktigaste är väl om man gillar sex (med variation) att man får ha det regelbundet och med olika personer. Inte att jaga en viss siffra. Siffran i säg kan väl kanske vara kul, om man är lite numerologiskt lagd. Men nu till frågan:

Vad ska du göra när du kommer upp i 100? Det låter på dig som om du medvetet planerar att ändra på dig. Vill ha 100st i bagaget. Inför vad? Det är väl bara att fortsätta så länge du tycker att det du gör är kul?

Varför vill man ha vissa titlar på wow, varför vill man ha vissa klockor, varför vill man tatuera sig? personliga skäl. 100 tjejer är något jag vill bocka av. Efter det så får vi se. Det var mitt stora mål (indelat i delmål såklart). Det fick mig att ändra på mig (till det bättre) att växa som människa, att se hur ''the game'' funkar osv. Jag har gjort en hel del ''skumma'' saker för att utsätta mig så den enda responsen jag kan få är att växa och bli bättre.

Att tävla mot sig själv är inget nytt direkt. Om den 99e tjejen visar sig vara ''the one'' hade jag skitit totalt i att jaga den sista.

Däremot om min brud skulle vilja ha en trekant med hennes väninna... det funkar ju också... nomsayin;) ?

Sniggel
2013-05-19, 13:17
Ok. Så det är både för att du älskar det du gör, men även som en utmaning. För att utveckla dig själv? Isåfall förstår jag det bättre.

Gober
2013-05-19, 13:17
Högst intressant, Allan. Verkligen. PM:a mig? Det här är min första användare, är dock bannad från Body.. sen

Kan också syfta på en annan användare som är aktiv i denna tråden, en mytoman som blev bannad. Är 100% på att det är samma kille.

Carnes
2013-05-19, 13:22
Ok. Så det är både för att du älskar det du gör, men även som en utmaning. För att utveckla dig själv? Isåfall förstår jag det bättre.
Det började som ett mål ''wow.. tänk 100 tjejer, fett nice!'' men blev så mycket mer. Jag är ingen hetinghunk 10/10.. Jag är en 6/10 (tom lägre innan jag lärde mig hur man klär sig osv), något var tvungen att ändras.. När man raggade märkte man vad man gjorde rätt, och fel osv.. Med tiden vart mitt ''projekt'' så otroligt mycket mer. Helt plötsligt (tror det var efter runt en 20 tjejer) jag började bli en annan människa, en bättre människa. Och jag älskade det. Mitt liv har blivit bättre, jag har tagit det jag vill, har träffat så otroligt många sköna människor och jag ser varje dag som en möjlighet att leva livet.. Låter kanske lite Zyzz-klyschigt, men fuck it.. Låt det. Saker man drömde om som en 10 åring när man kollade på film vart helt plötsligt verklighet vid 20+

Kortfattat dårå :>
Kan också syfta på en annan användare som är aktiv i denna tråden, en mytoman som blev bannad. Är 100% på att det är samma kille.

Aight.

Latissimus Dorsi
2013-05-19, 13:42

Ja usch. Postar som om de varit reggade här hela livet, men har endast typ 23 posts och en jobbig avatar. Självklart reggad typ februari 2013. Kan räkna till 6 stycken på rak arm.

Lellan
2013-05-19, 14:00
Det började som ett mål ''wow.. tänk 100 tjejer, fett nice!'' men blev så mycket mer. Jag är ingen hetinghunk 10/10.. Jag är en 6/10 (tom lägre innan jag lärde mig hur man klär sig osv), något var tvungen att ändras.. När man raggade märkte man vad man gjorde rätt, och fel osv.. Med tiden vart mitt ''projekt'' så otroligt mycket mer. Helt plötsligt (tror det var efter runt en 20 tjejer) jag började bli en annan människa, en bättre människa. Och jag älskade det. Mitt liv har blivit bättre, jag har tagit det jag vill, har träffat så otroligt många sköna människor och jag ser varje dag som en möjlighet att leva livet.. Låter kanske lite Zyzz-klyschigt, men fuck it.. Låt det. Saker man drömde om som en 10 åring när man kollade på film vart helt plötsligt verklighet vid 20+

Kortfattat dårå :>

Aight.

Har du rökt på under din uppväxt? Lyssnade på radion, tydligen var det största negativa jämfört med alkholmissbruk. Att dem som rökte på som unga aldrig riktigt erhöll det vuxna tänkandet, fortsatte vara omogna mentalt även om de erhöll färdigheter och på så sätt kunde tas för vuxen.

Carnes
2013-05-19, 14:04
Har du rökt på under din uppväxt? Lyssnade på radion, tydligen var det största negativa jämfört med alkholmissbruk. Att dem som rökte på som unga aldrig riktigt erhöll det vuxna tänkandet, fortsatte vara omogna mentalt även om de erhöll färdigheter och på så sätt kunde tas för vuxen.

Jag har experimenterat med cannabis, ja. Intressant hur du drar upp ''det vuxna tänket'' utan att veta det minsta lilla om mitt vuxenliv. Intressant indeed.

Ännu en gång; mitt sexliv och målet på 100 damer är en tårtbit på ett rätt stor tårta, nomsayin.

knuckles
2013-05-19, 14:09
Har du någon gång gjort det med en babe i en utsatt situation typ i hissen eller där myclet folk vistas? Var i sådana fall

MackeJuve

Haha herregud du ger dig verkligen aldrig :) Jag störde mig med på Carnes i början men orka bry sig, du kör ju rena sandlådenivån, väx upp!

Trouble

Kom igen *slap*

Carnes
2013-05-19, 14:13
Har du någon gång gjort det med en babe i en utsatt situation typ i hissen eller där myclet folk vistas? Var i sådana fall

Jag och en brud jag dejtade förut brukade smyga iväg på fester/middagar för att nuppa lite snabbt på toan. Har även fått avsugningar i trapphus osv.. Sen har kompisar hört mig vägg i vägg/delat rum med mig när man har gjort the nasty..

Har inte så mycket mer än det.

Edit; har busat runt på toaletter på clubbar men ja, inget spec egentligen förutom den här (från en annan tråd)

Fine.

Jag var ute på en club i Thailand.. Jag ser en riktig pingla dansa sexigt på dansgolvet. Kort svart klänning, stor byst, långa slimma lår med rätt trimmade vader. Jag börjar dansa med henne och vi klickar direkt. Efter typ 10 minuter börjar vi pussas.. Pussarna leder till en kyss. Kyssen leder till att köra ner tungorna i varandras hals. Djupt, klibbigt, äckligt men ack så erotiskt.

Vi börjar taffsa smått på varandra och jag signalerar att vi ska avlägsna oss och gå mot toaletten, hon nickar och ler. Väl där inne så är det round 2 med att köra ner tungorna i halsen på varandra. Jag kör ner handen mellan benen på henne och hon drar något slags försvars move och trycker upp mig mot väggen medans hon håller i mina händer. Hon droppar mina brallor och Carnes JR står upp.

Hon gör the nasty (sjukt bra bj) ett tag, sen var det dags att hit dat.. Jag drar upp klänningen och drar hennes string åt sidan och..........

http://weknowgifs.com/wp-content/uploads/2012/07/thats-a-penis-gif1.gif

Tjejen jag hookade upp med var en ladyboy. Låt detta vara en läxa till er som inte vet mycket om Thailand. Ser ni riktigt snygga tjejer så är dom ladyboys. Punkt.

No hard feelings, tackade nej och drog hem och söp mig till sömns med min polare.

kan även tillägga att jag har blivit lurad mer än en gång av ladyboys när man var färsk i Thailand..

Ponde
2013-05-19, 14:17

Varför tycker du att Carnes inte har ett "vuxet tänkande"? Definiera det också, tack.

Att dessutom skylla möjlig omogenhet på cannabis är ju inte heller så klipskt, fattar inte vad du tänkte där alltså :D.

Dreas
2013-05-19, 14:19

Svensk radio om narkotika är inte den bästa källan. Och det är ju knappast 100%igt.

knuckles
2013-05-19, 14:23
Jag och en brud jag dejtade förut brukade smyga iväg på fester/middagar för att nuppa lite snabbt på toan. Har även fått avsugningar i trapphus osv.. Sen har kompisar hört mig vägg i vägg/delat rum med mig när man har gjort the nasty..

Har inte så mycket mer än det.

Edit; har busat runt på toaletter på clubbar men ja, inget spec egentligen förutom den här (från en annan tråd)

Haha ok, otrevlig överraskning *gah!*

Olegh
2013-05-19, 14:24
Ingen rök utan eld... nomsayin' ;)

Lellan
2013-05-19, 14:27
Låter kanske lite Zyzz-klyschigt, men fuck it.. Låt det. Saker man drömde om som en 10 åring när man kollade på film vart helt plötsligt verklighet vid 20+Kortfattat dårå :>

Men jösses ni som roidar, se ovan..?

De flesta växer ju ifrån sina barndomsbilder av vad som är coolt och eftersträvansvärt. Kändes som en logisk slutledning, har väl inte sagt att det är fel? Han tycker ju att det är posivt.

Dessutom svarar han;

"Jag har experimenterat med cannabis, ja. Intressant hur du drar upp ''det vuxna tänket'' utan att veta det minsta lilla om mitt vuxenliv. Intressant indeed.

Ännu en gång; mitt sexliv och målet på 100 damer är en tårtbit på ett rätt stor tårta, nomsayin. "

Dvs - det kan vara fallet. Och gällande ngns vuxenliv så utgick jag bara från vad som presenteras, givetvis.

Haha herregud du ger dig verkligen aldrig :) Jag störde mig med på Carnes i början men orka bry sig, du kör ju rena sandlådenivån, väx upp!

Han inbjuder till att man ska fråga, för mig lät det först märkligt att en vuxen man har den typen av mål - men så lyssnade jag på radio och kom på mig själv att det nog kan stämma på dem jag känner som rökt på. Så logiskt, ej sandlåda, att fråga.

Kom igen *slap*

Sry om ngn tå befann sig där?

Varför tycker du att Carnes inte har ett "vuxet tänkande"? Definiera det också, tack.

Att dessutom skylla möjlig omogenhet på cannabis är ju inte heller så klipskt, fattar inte vad du tänkte där alltså :D.

Se ovan. Hans beskrivning av att barndomens ideal lever kvar.

Det var inget jag själv tänkte - om du är läskunnig såg du att jag refererade till information som presenterades på radion och drog parallell till hans beskrivning av att han hade kvar samma värderingar. Inte krångligare än så.

Lellan
2013-05-19, 14:31
Svensk radio om narkotika är inte den bästa källan. Och det är ju knappast 100%igt.

Har ingen susning om vad som är bästa källan, det lät inte ologiskt och jag hävdade väl aldrig ngt 100%igt. De hade med en sakkunnig och han tog upp vad forskning visat. Det stämde med min erfarenhet och Carnes beskrivning.

Säger ingenstans att man absolut måste utveckla ett vuxet tänk.

Trouble
2013-05-19, 14:33
Sry om ngn tå befann sig där?

Inte alls, det enda du klev på var folkvettet.