handdator

Visa fullständig version : Carnes besvarar frågor [✔]

Sidor : 1 2 3 4 [5]

Carnes
2013-07-03, 13:46
Carnes = Charlie Sheen !?!?
Nej, och förhoppningsvis blir jag inte som honom,

När började du leva för sex, eller vad man ska säga, när det blev det stora intresset/livsstilen/hobbyn. Du har ju inte varit någon stekarbrat som bonkar honor hur du vill sen du var 7 förmodar jag. Något måste ha "aktiverat" denna strävan och ändlösa jakt och hunger. Givetvis är vi alla små kåtapor egentligen men du sticker ut från mängden.

EDIT: Har frågan blivit besvarad hänvisa till inlägget plz.

Jag är inte en stekarbrat som bonkar horor. Jag är en man som bestämde sig för att ta det han vill ha, thats it. Alla kan göra det jag gör, det är bara en fråga om man är villig att göra det till ett heltidsjobb under x antal år. Inget har aktiverat mig egentligen, jag var otroligt charmig och empatisk, redan som liten. Min mor berättade att jag brukade plocka blommor i smyg när vi promenerade för att ge till unga damer osv. Min aptit för sex och att sträva efter det jag anser vara social framgång växte med åren (och med resultaten).. mer eller mindre alltså.

Att folk nöjer sig med att jobba 30-50h/vecka, gymma 3-5 gånger i veckan och må piss resten av tiden är för mig ett mysterium. Tiden finns att verkligen leva livet, det är en fråga om hur mycket blod, svett och tårar du vill investera i det.

Jag uppmanar samtliga att lyssna på den här, otroligt lärorik.
7o4O3U220GE

TheOne1994
2013-07-03, 13:54
ålder pådej Carnes? vi måste få veta !! Då kan man dra fler slutsatser...nej inte dom slutsatserna du tänker på :) Inget mellan 30-40,mer exakt !

Carnes
2013-07-03, 16:35
Sådärja, klar för idag. En 6a på 130 mark flög upp (plz onley likez, no hejt blz!) och löneförhöjning med hela 154kr när jag trodde jag skulle få sparken. Helt OK vecka so far.

knuckles
2013-07-03, 16:37
Paris hilton eller Christina aguilera?

Carnes
2013-07-03, 16:38
Paris hilton eller Christina aguilera?

Christina Aguilera (klädd som i ''Dirty'' musikvideon).. oh lawd.. Sakerna jag skulle göra med henne..

Red Apple
2013-07-03, 16:41
Sådärja, klar för idag. En 6a på 130 mark flög upp (plz onley likez, no hejt blz!) och löneförhöjning med hela 154kr när jag trodde jag skulle få sparken. Helt OK vecka so far.

Höjt med 154 eller till 154?

Carnes
2013-07-03, 16:44
Höjt med 154 eller till 154?

Med.

Red Apple
2013-07-03, 17:05
Med.

Jeflar. Gratz! :cheers:

Carnes
2013-07-03, 17:06
Jeflar. Gratz! :cheers:

Tjänar fortfarande smågrus egentligen, men känns skönt att folk uppskattar min prestation.

C.E.J.
2013-07-03, 17:18
Med.

Jobbar inom vården och har en timlön som med heltid skulle motsvara minst 40,000 före skatt i månaden, att jämföra med medel- och medianlönen för ST-läkare på ca 37,000. M a o är du antingen läkare eller major bullshitter.

Carnes
2013-07-03, 17:21
Jobbar inom vården och har en timlön som med heltid skulle motsvara minst 40,000 före skatt i månaden, att jämföra med medel- och medianlönen för ST-läkare på ca 37,000. M a o är du antingen läkare eller major bullshitter.

Och jag har sagt att jag har en heltidsanställningavtal och att min höjning enbart var för den när?... Lugn.

Viktor_Balck
2013-07-03, 17:27
M a o är du antingen läkare eller major bullshitter.

Han är CARNES.

C.E.J.
2013-07-03, 17:28
Och jag har sagt att jag har en heltidsanställningavtal och att min höjning enbart var för den när?... Lugn.

När sa jag det? :)

sandstorm
2013-07-03, 17:30
Viktigt i sammanhanget ar om loneforhojningen ar per manad, per timme eller per ligg.

Carnes
2013-07-03, 17:31
När sa jag det? :)

Min höjning är inte enbart på min ''vanliga'' lön. Jag har utfört en hel del extragrejer under sommaren. Bland annat att ta hand om noobsen som jobbar här över sommaren och hålla i introduktionskurser gällandes etik, lyftteknik (demonströr med våran arbetsterapeut) och orientation.

Med andra ord; Höjningen är inte permanent.

Mackan58
2013-07-03, 17:38
Tjena Carnes!

Skulle du kunna analysera och reflektera över Alon Gabbay och hans framgångar. Vad är hans starka- respektive svaga sidor. Tror du han är ren (han brukar ju bli ifrågasatt pga hans kostanta hårdhet)? Tycker du han är top 10 mest estetiska i världen? Tycker du han ser bättre ut än Ogus och Seid?

Är som alltid intressant att höra dina tankar!

Carnes
2013-07-03, 17:44
Tjena Carnes!

Skulle du kunna analysera och reflektera över Alon Gabbay och hans framgångar. Vad är hans starka- respektive svaga sidor. Tror du han är ren (han brukar ju bli ifrågasatt pga hans kostanta hårdhet)? Tycker du han är top 10 mest estetiska i världen? Tycker du han ser bättre ut än Ogus och Seid?

Är som alltid intressant att höra dina tankar!

Tjena Big Mac.

Orkar ta mig fan inte haha.. Han är säkerligen dopad, precis som alla andra skojare. AAS är vanligare än kycklingbröst nu för tiden.

Nej, han ser inte bättre ut än Ogus och CO. Han är en helt OK postare på misc dock..

Gpajpen
2013-07-03, 17:53
Fick du löneförhöjning med 154 kr i timmen? Från vadå? 110? Summa ny timlön 264/h? Eller vad fan är allt ståhej om

Carnes
2013-07-03, 17:55
Fick du löneförhöjning med 154 kr i timmen? Från vadå? 110? Summa ny timlön 264/h? Eller vad fan är allt ståhej om
Nej inte i timmen lol. Vi skiter i lönediskussionen.

OnT
Imorgon kommer en historia, några önskemål?

Gpajpen
2013-07-03, 17:56
Vart fan fick han läkarlönen ifrån då. Aja skitsamma keep on keeping on

knuckles
2013-07-03, 17:59
Anna anka eller montezami?

Carnes
2013-07-03, 18:02
Anna anka eller montezami?

Anna Anka får gärna väcka mig med ett BJ.

Gpajpen
2013-07-03, 18:04
Justin Bieber eller Zac Efron

Edit: sexuellt

Carnes
2013-07-03, 18:04
Justin Bieber eller Zac Efron

Zac Efron med skägg (nohomo)

knuckles
2013-07-03, 18:06
Brukar du få eller har du haft jungle fever? Kanske frågat det förut kommer inte ihåg.

Gpajpen
2013-07-03, 18:06
Haha

Gpajpen
2013-07-03, 18:07
Baren-håkan sexuellt nån gång i månaden eller gifta dig med Hanna W

Carnes
2013-07-03, 18:21
Brukar du få eller har du haft jungle fever? Kanske frågat det förut kommer inte ihåg.
Oja! Jag älskar mörka exotiska brudar.
Baren-håkan sexuellt nån gång i månaden eller gifta dig med Hanna W
Meh kom med sköna frågor istället, har börjat ledsna~

Fordon
2013-07-03, 18:24
Du har aldrig funderat på att köra hoj? Ett riktigt bra knäskrap slår allt annat i livet :)

Carnes
2013-07-03, 18:27
Du har aldrig funderat på att köra hoj? Ett riktigt bra knäskrap slår allt annat i livet :)

Tro det eller ej, jag är rädd om mitt liv.

lanzal
2013-07-03, 18:38
Jag uppmanar samtliga att lyssna på den här, otroligt lärorik.
7o4O3U220GE
Rakt i hjärtat, det är så jävla jag, jag blir avundsjuk på alla hela tiden istället för att bli inspirerad och göra nåt själv åt det istället.
Polare som får brudar på krogen när man själv inte säger ett ord och jag förklarar det med att de är snygga istället så jag slipper försöka.

Carnes
2013-07-03, 18:40
Rakt i hjärtat, det är så jävla jag, jag blir avundsjuk på alla hela tiden istället för att bli inspirerad och göra nåt själv åt det istället.
Polare som får brudar på krogen när man själv inte säger ett ord och jag förklarar det med att de är snygga istället så jag slipper försöka.

En vanlig respons som sagt. Försök att åstadkomma saker. Sätt upp delmål på delmålen så du konstant åstadkommer saker och på så sätt håller upp motivationen istället för att ''vara'' en ''hater''.

lanzal
2013-07-03, 18:41
En vanlig respons som sagt. Försök att åstadkomma saker. Sätt upp delmål på delmålen så du konstant åstadkommer saker och på så sätt håller upp motivationen istället för att ''vara'' en ''hater''.

Så sant. Kanske bör börja med att sluta hatea verbalt och bara hatea i huvudet, till slut så kanske tankarna försvinner.

Carnes
2013-07-03, 18:44
Så sant. Kanske bör börja med att sluta hatea verbalt och bara hatea i huvudet, till slut så kanske tankarna försvinner.

Tankarna är kvar tills du väljer att rikta dom mot inspiration istället för hate. En åsikt om en person som har något du inte har kommer alltid att finnas.

En fråga till dig, vad stoppar dig? Av alla timmar på dagen du har för dig själv. Vad hindrar dig från att läsa, pröva en ny hobby, kanske skriva till någon gammal flamma på facebook, försöka bli bättre på något du aldrig blev bra på? Lägg 1 fokuserad timme/vecka på något nytt så ska du få se en bra utveckling på 1 månad. Väl där, höj till 2h/veckan. Du kan tom sprida ut den timmen i 10-30 mins tillfällen om du måste.

Grejen med livet är att ALLA kan åstadkomma ''märkvärdiga'' saker. Det gäller bara att ta första steget och att vara realistisk.. Fan mannen, om Jason Genova kan hustla, varför kan inte du?

MrBoris
2013-07-04, 04:35
Så sant Carnes det är jävligt underskattat att ha inställningen "I can do it!".
När jag var yngre runt 14-20 fick jag aldrig några tjejer, utan fick bara höra hur ful o mager jag var. Jag började träna och gå ut mer vid 21års åldern, det gick sådär pga. vackligt självförtroende men jag kämpade på. Vid 24års ålder började jag äntligen ligga, och som det tog fart - fick napp i princip varje helg till jag fyllde 28 och blivit sexberoende. Men iaf, det gick ju, av ren vilja kom jag dit där jag aldrig trodde jag kunde komma.

Sen ett till exempel: Hade en föredetta chef som fullkomligt hatade mig för att jag var ambitiös och "duktigare än honom" trots att han var PhD. Jag blev konstant överöst med arbete som inte var komplicerat, för att se till att jag aldrig klättrade förbi. Vad gjorde jag åt saken? Jag började skriva på en vetenskaplig artikel efter jobbet på kvällarna, och under hela min semester på 4-5 veckor trots 20 grader + utomhus. Det var så himla tungt just då, men jag fick artikeln publicerad och en tjänst här i Australien som jag aldrig hade kunnat drömma om. Jag lät hans sätt att behandla mig bli en inspiration - utan honom kanske jag aldrig hade varit här idag.

Så en fråga, hade du någon sådan turning point eller har du alltid varit framgångsrik under livet? (såväl med tjejer som jobb/utseende)

Carnes
2013-07-04, 08:13
Så sant Carnes det är jävligt underskattat att ha inställningen "I can do it!".
När jag var yngre runt 14-20 fick jag aldrig några tjejer, utan fick bara höra hur ful o mager jag var. Jag började träna och gå ut mer vid 21års åldern, det gick sådär pga. vackligt självförtroende men jag kämpade på. Vid 24års ålder började jag äntligen ligga, och som det tog fart - fick napp i princip varje helg till jag fyllde 28 och blivit sexberoende. Men iaf, det gick ju, av ren vilja kom jag dit där jag aldrig trodde jag kunde komma.

Sen ett till exempel: Hade en föredetta chef som fullkomligt hatade mig för att jag var ambitiös och "duktigare än honom" trots att han var PhD. Jag blev konstant överöst med arbete som inte var komplicerat, för att se till att jag aldrig klättrade förbi. Vad gjorde jag åt saken? Jag började skriva på en vetenskaplig artikel efter jobbet på kvällarna, och under hela min semester på 4-5 veckor trots 20 grader + utomhus. Det var så himla tungt just då, men jag fick artikeln publicerad och en tjänst här i Australien som jag aldrig hade kunnat drömma om. Jag lät hans sätt att behandla mig bli en inspiration - utan honom kanske jag aldrig hade varit här idag.
Fyfan vad härligt mannen, tonvis med cred till dig!
http://cdn.overclock.net/8/87/357x296px-LL-877fd27f_the_rock_clap_clap_gif.gif

Så en fråga, hade du någon sådan turning point eller har du alltid varit framgångsrik under livet? (såväl med tjejer som jobb/utseende)

Som jag skrev i tidigare inlägg, jag har alltid varit social osv. Har egentligen inte haft någon turning point, men när omotiverade Svenssons hela tiden säger ''Sådär kan man inte göra'' ''det där är bara tur'' ''han får bara ligga pga pengar'' osv så motiverades jag bara ännu mer till att hustla. Nu när jag är känd som ''Mytomanen'' bland mina bekanta och att jag trollanklagas hela tiden på kolo så vet jag att jag är på rätt spår..

knuckles
2013-07-05, 18:37
Laura Vandervoort (från Smallville) eller Eliza Coupe (från Scrubs)?

Carnes
2013-07-05, 18:49
Eliza Coupe. Att sätta på bitchiga brudar redlöst är min cup of te, nomsayin.

knuckles
2013-07-05, 19:05
Eliza Coupe. Att sätta på bitchiga brudar redlöst är min cup of te, nomsayin.

Aight ;) passar låten Carpe Diem Baby av Metallica ditt liv bra?

Carnes
2013-07-05, 19:10
Aight ;) passar låten Carpe Diem Baby av Metallica ditt liv bra?

har inte läst texten, får återkomma.

Carnes
2013-07-08, 09:01
Orkar inte svara på alla PMs atm, återkommer om någon dag eller två~

Pompere
2013-07-08, 20:55
Banned User?

Om inte, hur var helgen? När får vi höra ett par rövarhistorier igen?

King Grub
2013-07-08, 20:59
Banned User?

Ja.

en stor stark
2013-07-08, 21:04
Oj, visste inte att han gick över gränsen. Undrar vad han skrev.

arthax
2013-07-08, 21:10
Oj, visste inte att han gick över gränsen. Undrar vad han skrev.

Vad? Tyckte han var och rörde i alla trådar som fanns. Hans kanske främsta skalp var nog Bodybuildingtråden och hur den spårade ur.

anton2000
2013-07-08, 21:11
http://yasminareality.com/wp-content/uploads/2013/05/tommy-lee-wtf-meme-generator-i-m-sorry-but-did-i-just-miss-something-aa7d52.jpg

en stor stark
2013-07-08, 21:12
Vad? Tyckte han var och rörde i alla trådar som fanns. Hans kanske främsta skalp var nog Bodybuildingtråden och hur den spårade ur.
Ja alltså vad som var droppen som fick det att rinna över. Men jo, kan säkert ha varit något sådant. Aja.

Philley
2013-07-08, 21:15
Förhoppningsvis kommer han tillbaka.

rooz
2013-07-08, 21:17
Förhoppningsvis kommer han tillbaka.

Och då åker han ut direkt.

gratefuldead
2013-07-08, 21:21
Och då åker han ut direkt.

Finns ju många som kommit tillbaks efter att ha varit bannade. Men Carnes är ju ganska lätt att känna igen så frågan är om han kommer att kunna hålla låg profil eller byta identitet :d

C.E.J.
2013-07-08, 21:26
Men Carnes är ju ganska lätt att känna igen så frågan är om han kommer att kunna hålla låg profil eller byta identitet :d

Inte en chans, nomsayin'.

Olegh
2013-07-08, 21:35
Inte en chans, nomsayin'.

Keep hustlin brah.