handdator

Visa fullständig version : Mike jai white

ghostkilla
2013-05-18, 00:29
http://img811.imageshack.us/img811/9435/2rm7hp2.png

Vad tror ni han tog för kosttillskott, han e större en fuking byggnad..
Hört att kreatin binder vatten dvs öka muskelmassan och det ser ut som om hans muskler är av typ "kreatin eller vad tycker ni?

mycketbrännvin
2013-05-18, 05:57
heheheh jaa.... steroider precis som alla andra+ kreatin och andra kottillskott men det har väl ingen betydelse

LeBron
2013-05-18, 09:51
Jag skulle nog inte säga att han använder sig av olagliga preparat. Han är över 1,80 och svart (japp, dom har lättare att bygga och deras muskler är "synligare" pga av hudfärgen). Dessutom ser hans muskler (pecs iaf) väldigt vattniga ut, kreatin?

My two cents.

Så för att besvara din tråd; Bra kost, hård träning och förmodligen kreatin/protein/eaa det senaste från Fairing (PWO) :D

VikG
2013-05-18, 10:18
Jag skulle nog inte säga att han använder sig av olagliga preparat. Han är över 1,80 och svart (japp, dom har lättare att bygga och deras muskler är "synligare" pga av hudfärgen). Dessutom ser hans muskler (pecs iaf) väldigt vattniga ut, kreatin?

My two cents.

Så för att besvara din tråd; Bra kost, hård träning och förmodligen kreatin/protein/eaa det senaste från Fairing (PWO) :D

Källa på det?

Duffman
2013-05-18, 10:30
Han har väl alltid tränat extremt allsidigt och har väl hur många svarta bälten som helst så det är ju inte undra på att han är väldigt biff. Men som så många andra så undrar man väl om han pillat med lite andra saker också när det kommer till substanser och tillskott...
från IMDB:

Black belts in 7 styles of martial arts. He has 26 titles including U.S. Open, North American Open, and New England Grand Champion. Studied acting at H.B. Studio, Yale University and Brown University. Performed Off-Broadway in "Raisin in the Sun" and "To Kill a Mockingbird".

Appeared in the trailer for Kill Bill: Vol. 1 (2003) and Kill Bill: Vol. 2 (2004) when both were still due to be released as one movie. He does not appear in either Volume 1 or 2 of the theatrical version, but he appears in deleted scenes of the movies.

He appears in the deleted scenes on the DVD of Kill Bill: Vol. 2 (2004).

He did stunt work in Steven Seagal's On Deadly Ground (1994).

Began his martial arts training at age eight.

Trained often with Jean-Claude Van Damme.

He did stunt work in Prototype (1992).

Taught emotionally disturbed children for three years

Was to appear as Jax in Mortal Kombat: Annihilation (1997), but New Line wanted him for Spawn (1997) instead. However, he returned to "Mortal Kombat: Legacy" (2011) as Jax.

He has said he stopped growing at age 14.

Karate instructor of actor, Todo Segalla, at Top Ten Karate Studio, New Haven, Connecticut.

Holds black belts in following martial arts: Shotokan Karate, Tae Kwon Do, Okinawan Kobudo, Goju Ryu, Tang Soo Do, Wushu and Kyokushin Karate.

Daughter Morgan Michelle (b. December 24, 2008).

Has two sons from a previous relationship.

Can speak some Japanese and Mandirin.

Phil Heath
2013-05-18, 11:49
Michael e kung! Så jävla badass i Blood and Bone!

Ronn
2013-05-18, 12:03
Man ser tydligt att han går på både vassle och omega 3

Dyrgripen
2013-05-18, 12:04
Såklart endast tillskott från Kolozzeums webshop.

PureWhey
2013-05-18, 12:21
Källa på det?

På att bygga muskler har jag inte sett, men diverse bättre förutsättningar i b.la. löpning har jag sett studier på.

Hackenschmidt
2013-05-18, 12:36
Frågade Kwon och han sa att MJW använt Fairing-kittet och kreatin, så inte natty :(

LeBron
2013-05-18, 12:40
Källa på det?

Mörkhyad snälla, åk till Afrika och välj ut en random by så ska du få se att dom är rippade och muskulösa mer än average vit snubbe. Som någon precis sa så finns det mycket studier på att dom är snabbare löpare än vita och det finns även studier som visar att dom NATURLIGT har mer testosteron i kroppen än average vit snubbe. Tror mig eller ej, jag skiter fullständigt i det, vill du ha källa så får du söka eller köpa dig själv en biljett till något Afrikanskt land.

Snabbheten räcker det med att du kollar på OS/VM/EM/SM i löpning på korta distanser. Ljusa människor har dock bättre uthållighet.

~LeBron

dannnee
2013-05-18, 13:00
Mörkhyad snälla, åk till Afrika och välj ut en random by så ska du få se att dom är rippade och muskulösa mer än average vit snubbe. Som någon precis sa så finns det mycket studier på att dom är snabbare löpare än vita och det finns även studier som visar att dom NATURLIGT har mer testosteron i kroppen än average vit snubbe. Tror mig eller ej, jag skiter fullständigt i det, vill du ha källa så får du söka eller köpa dig själv en biljett till något Afrikanskt land.

Snabbheten räcker det med att du kollar på OS/VM/EM/SM i löpning på korta distanser. Ljusa människor har dock bättre uthållighet.

~LeBron

Även random by i tex Somalia?
Vi behöver inte åka ända till Afrika för o förstå att det du skriver inte stämmer!
Folkslagen i afrika skiljer sig nog lika mycket åt, som bland oss vita ;)

dannnee
2013-05-18, 13:21
För några år sedan så tränade på samma gym med 5 killar ca 18-23år som precis kommit till sverige från "random by i afrika" i ett års tid, första gången dom tränat förstås. Jag kommer ihåg det för jag tyckte att det var intressant med allt man läst att afrikaner hade supergener för muskler. O här stötte jag på ett par st som precis kommit från ett väst afrikanskt land så man kunde få se för sig själv!

Jodå dom var på gymmet riktigt ofta, stötte på dom flera ggr per vecka.
1 av dom var riktigt SUPER fet, dom andra 4 smala.
Låg fett% o smala leder ja visst. Starka? Nej.
Jag byte gym efter cirka 1 års tid, under denna tid hade inte en enda av dom fått resultat mer än average guy, om något så tvärtom...

VikG
2013-05-18, 13:24

~LeBron
Jag har varit i kenya, det är min enda erfarenhet av afrika. Jag såg inga särskilda människor där, utan dom flesta såg ut ungefär som en smal medelsvensson. 175 cm 70 kilo var nog genomsnittet. Inga var breda, stora eller rippade av dom jag såg. Alla var mindre än dom vita som också var där på safari i princip.
Jag möter fler imponerande vita människor på en 5 minuters promenad i random svensk by än jag mötte i Kenya på 2 veckor.

Paperbasket
2013-05-18, 14:57
Måste varit hans svarta bälten som gjorde honom biff.

LeBron
2013-05-19, 00:17
Mörkhyade har generellt sätt lättare för att bygga muskler än ljusa pga av NATURLIGT högre testosteron nivåer i kroppen. Snabbare och explosivare är dom också. Neka det så mycket ni vill men facts don't lie. Varför tror du dom flesta NFL & NBA spelare är mörkhyade? Varför tror du dom ALLA topplöpare i korta distanser är mörka? Herregud, lever ni i sån förnekelse, SD:are?

knuckles
2013-05-19, 00:44

~LeBron

Dem är inte rippade och muskulösa, de är taniga och slanka, därför de springer bra.

Sheogorath
2013-05-19, 01:52
Men för helvete det finns flera olika folkslag i Afrika.

UppviglarUno
2013-05-19, 03:03
Mörkhyade har generellt sätt lättare för att bygga muskler än ljusa pga av NATURLIGT högre testosteron nivåer i kroppen. Snabbare och explosivare är dom också. Neka det så mycket ni vill men facts don't lie. Varför tror du dom flesta NFL & NBA spelare är mörkhyade? Varför tror du dom ALLA topplöpare i korta distanser är mörka? Herregud, lever ni i sån förnekelse, SD:are?

Sluta barnsla dig.
Talar du så svepande om mörka människor från afrika så är det snarare du som är fördomsfull och i förnekelse.
Nordost afrikaner har inte särskilt många gemensamma särdrag eller kvaliteter med sydväst födda afrikaner.

Sen kan man fråga sig hur NFL och NBA på något sett skulle vara representativt för mörka afrikaner då en stor portion av "african-americans" är utblandade med vita i flera generationer.

Dra för i guds skull inte in SD i det här, dåre.

VikG
2013-05-19, 08:10

Och i vissa explosiva idrotter är vita dominanta. Simning, vissa friidrottsgrenar och alla skidgrenar, i världens absoluta topp i fortboll dominerar vita, hockey, baseboll osv kan nämna hur mycket som helst. Är det en fråga om ras? Troligvis inte, snarare en fråga om kultur och traditioner.

Grotesk
2013-05-19, 08:30
Kan någon lägga in en bild? Det ligger ju någon bild i början som inte alls ser ut som en fucking byggnad. Tack.

Dreas
2013-05-19, 08:50
Mörkhyade har generellt sätt lättare för att bygga muskler än ljusa pga av NATURLIGT högre testosteron nivåer i kroppen. Snabbare och explosivare är dom också. Neka det så mycket ni vill men facts don't lie. Varför tror du dom flesta NFL & NBA spelare är mörkhyade? Varför tror du dom ALLA topplöpare i korta distanser är mörka? Herregud, lever ni i sån förnekelse, SD:are?Otur när du tänker?
Kom med en källa, sluta generalisera eller så kniper du, du har sagt det du vill få fram.

knuckles
2013-05-19, 08:58

Förstår inte vad SD har med detta att göra men kom gärna med källor.

rooz
2013-05-19, 09:20
Jaha, vars är alla svarta NHL-spelare då?

Borde inte hockeyn vara full av mörkhyade?

eternallord
2013-05-19, 09:53
Det finns ett argument för att afroamerikaner i många fall har väldigt god genetik för idrott, vilket har att göra med det genetiska urvalet som skedde när slavarna togs till USA. De starkaste samt de som kunde hålla mest salt i kroppen (dvs de som klarade sig undan med livet i behåll under perioder med diarré och kräkningar m.m) var de som överlevde de tuffa resorna och som senare reproducerade och fick barn med väldigt god fysiologisk genetik. Detta ska enligt teorin även vara en bidragande anledning till varför afro-amerikaner i större utsträckning har vissa hälsoproblem, såsom hjärtproblem. 'The slavery hypertension hypothesis' kallas det tror jag, men det är en högst omdiskuterad teori.

LeBron
2013-05-19, 10:00
Jaha, vars är alla svarta NHL-spelare då?

Borde inte hockeyn vara full av mörkhyade?

n***** don't skate! Simning, hockey, skidor är "vita" sporter. ;)

Hata så mycket ni vill, men innerst inne vet ni att det är sant, gå 10 mot mig också jag struntar i vilket. Visst, lite dumt av mig att säga hela Afrika, det stämmer givetvis inte men om du tar en mörk man från Afrika och en vit från något annat land under EXAKT samma förutsättningar så vinner den mörke oftast.

Någon bad om bild på MJW, ni känner igen han från Undisputed 2 (BOYKA FILMEN):

http://puu.sh/2WvuP.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-KzOB8sjD5_4/Tk8NAV_by9I/AAAAAAAAAHo/I0e_naX4Ncw/s1600/michael+j.jpg

Verkligen inte AAS-stor.

Daniel L
2013-05-19, 10:09
men om du tar en mörk man från Afrika och en vit från något annat land under EXAKT samma förutsättningar så vinner den mörke oftast.

Alltså, vad pratar du om?

filmjölk
2013-05-19, 10:16

Så du sager alltså att det finns skillnader på människor beroende på hudfärg? Att man kan dela in människor i grupper beroende på ras med olika egenskaper? Jag undrar vem SD:aren i tråden är här...eller inte, det är LeBron.

Gabriel174
2013-05-19, 10:20
Vad är poängen med att slänga in en mening på engelska från ingenstans? N*ggas be trippin' man

LeBron
2013-05-19, 10:37
Alltså, vad pratar du om?

Det började med att mörkhyade generellt sett har lättare att bygga muskler än ljusa pga högre NATURLIGA testosteronnivåer i kroppen, sen spårade det ur :)

LeBron
2013-05-19, 10:39
Blacks have much higher testosterone levels than Whites from age 7-24. After 24, the difference starts shrinking, and by the early 30′s, it is gone. In later years, White men have higher testosterone than Black men. This makes it very difficult if not impossible to explain differing behavioral variables, including higher rates of crime and aggression, in Black males over the age of 33 on the basis of elevated testosterone levels.

Higher testosterone levels are linked to violent behavior. High testosterone results in lower IQ in males but better fighting and mating skills. Interestingly, the black male IQ is 83 and black female IQ is 87.

http://robertlindsay.wordpress.com/2009/06/06/black-males-and-testosterone-evolution-and-perspectives/

LeBron
2013-05-19, 10:47
Lämnar nu denna tråd för er som tänker fortsätta tjafsa om det uppenbara. Gå ut ur ert nötskal.

Dreas
2013-05-19, 10:55
Det började med att mörkhyade generellt sett har lättare att bygga muskler än ljusa pga högre NATURLIGA testosteronnivåer i kroppen, sen spårade det ur :)Du kommer ju inte med källor utan är mest otrevlig och även osaklig, när någon frågar efter källa går du till personangrepp. Du ser inte att du formulerar dig dåligt? :smash:

Sen så utgår du ifrån att högre testosteronnivåer betyder lättare att bygga muskler, källa på det tack!

Här kan du läsa lite om testosteron: http://traningslara.se/gener-och-styrketraning-hur-mycket-styr-generna-dina-resultat/

En annan intressant sak som jag tycker är värd att notera i den här studien är att man inte kan se någon skillnad i resultat när det gäller muskelmassa mellan män och kvinnor. Det är till och med så att när man tittade på styrka så ökade kvinnorna mer än männen procentuellt sett. Det här är inget som är unikt för den här studien heller. De flesta studier på området har visat att män och kvinnor får i princip samma procentuella styrkeökningar och ökningar av muskelmassa. Skillnaden är att män har ett förbättrat utgångsläge eftersom de har mer muskelmassa på kroppen från början. En ökning med 10 % när man har 40 kg muskelmassa ger 4 kg mer muskelmassa medan samma procentuella ökning endast ger 3 kg mer muskelmassa om man har 30 kg muskler.

Det här tonar också ner betydelsen av testosteron inom rimliga fysiologiska nivåer. Män har faktiskt ungefär 10 gånger så mycket testosteron i kroppen och trots det kan man alltså inte se någon effekt efter 12 veckors träning. Om man skulle tillföra testosteron utifrån i form av doping är dock effekten av testosteron tydlig, och då både på män och kvinnor (2).

Så, åter igen, kan du komma med en bra trovärdig källa till dina uttalanden och hålla dig till det vi diskuterar?

Olegh
2013-05-19, 10:56
Kausalitet
Korrelation
Implikation
Deduktion
Evidensnivå
Källkritik

Studera dessa ord med respektive betydelser, LeBron!

Allan
2013-05-19, 10:57
Men skärp er!

dannnee
2013-05-19, 12:02
Lämnar nu denna tråd för er som tänker fortsätta tjafsa om det uppenbara. Gå ut ur ert nötskal.

Undra vem som lever i ett nötskal?
Du pratar om NFL o NBA, dom "svarta" som spelar där är ju helt uppenbart uppblandade med vita i flera generationer tillbaka, alltså har dom både svarta o vita gener.
Som killen på din profil bild... Lebron James... han är ju helt klart "mulatt"

chidde
2013-05-20, 02:07
Men skärp er!

+1

Forstar inte riktigt varfor alla hackar pa LeBron och pastar att det han sager ar nonsens?

Till alla muppar som har glomt, det finns en kand bodybuilder som heter Ronnie Coleman och han har vunnit 8 raka Mr Olympia-titlar (varldens mest prestigefyllda kroppsbyggartavling) och han ar morkhyad, do we need to say more?

Dreas
2013-05-20, 06:10
+1

Forstar inte riktigt varfor alla hackar pa LeBron och pastar att det han sager ar nonsens?

Till alla muppar som har glomt, det finns en kand bodybuilder som heter Ronnie Coleman och han har vunnit 8 raka Mr Olympia-titlar (varldens mest prestigefyllda kroppsbyggartavling) och han ar morkhyad, do we need to say more?
:d