Visa fullständig version : Det är nyår ikväll, hur full blir du?
Nå, ska du vara opti med keso och aminosyror som mig eller ska du ut och katabolisera varenda cell i din kropp som majoriteten och fira årets slut? Eller kommer du befinna dig i något sorts halv anabolt tillstånd där alkohol finns i ditt blod och aminosyror likaså? Motivera ditt svar. *popcorn*
Inte alls full och har aldrig varit.
Ska umgås med familjen :-)
Kommer snart hit någon kompis fick jag visst reda på, helst vill jag sitta för mig själv och se på sagan om ringen. :(
bulldozer
2011-12-31, 19:09
Ett glas vin på sin höjd till maten och alkoholfri cider till tolvslaget.. En stilla kväll med maken, alkohol blir jag bara sömnig av så det ingen idée.
Gabriel174
2011-12-31, 19:10
Osäkert om jag ska dricka eller inte. Nyktert/måttligt/stupfull, dagen är ung :D
Dyngstel med en viss smak av medvetande.
Lutar mot en kväll med kaskadspya och brudar! Eller jag vettefan.
Hittade en spendrups 5.9 i kylen som jag ska dricka upp, så stupfull med andra ord.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
JesperOlsson
2011-12-31, 19:27
Det är nu man passar på och agerar taxi
KalleBalik
2011-12-31, 19:40
Blir mitt första nyktra nyår på säkert 15 år, känns skönt.
Scratch89
2011-12-31, 19:40
Full.
Awesomeous Prime
2011-12-31, 19:41
satte mig själv i badet efter träning å lunch å dyngade ner mig me massa goda stouts... nu har jag rakat mig å duschat efter badet och sen toppade jag me lite jim beam (då jag inte vill slösa min underbara ardbeg på mig själv då jag börja va dragen) sen blire väl inte mycket mer, kanske en ardbeg till tolvslaget om jag börjar på vara mer nykter då... :D
imorgon blire ett stenhårt pass kettlebells, jag ser inte god alkoholhaltig dryck, eller, för den delen, ens en rediug fylla, som ett hinder i träningen å opti-livet, livet är kort, njut av det du gillar å satsa helhjärtat på det så blir allt bra...
willtjam
2011-12-31, 19:41
Kommer snart hit någon kompis fick jag visst reda på, helst vill jag sitta för mig själv och se på sagan om ringen. :(
Jag med! Vilket sammanträffande! :hbang:
KalleBalik
2011-12-31, 19:43
satte mig själv i badet efter träning å lunch å dyngade ner mig me massa goda stouts... nu har jag rakat mig å duschat efter badet och sen toppade jag me lite jim beam (då jag inte vill slösa min underbara ardbeg på mig själv då jag börja va dragen) sen blire väl inte mycket mer, kanske en ardbeg till tolvslaget om jag börjar på vara mer nykter då... :D
imorgon blire ett stenhårt pass kettlebells, jag ser inte god alkoholhaltig dryck, eller, för den delen, ens en rediug fylla, som ett hinder i träningen å opti-livet, livet är kort, njut av det du gillar å satsa helhjärtat på det så blir allt bra...
Det där lät så vackert så jag måste tamesatan gå och blanda mig en liten grogg.
Awesomeous Prime
2011-12-31, 19:52
Det där lät så vackert så jag måste tamesatan gå och blanda mig en liten grogg.
GÖR'T
fred åkerström på min stereo å en jim beam i mitt glas... njuter av livet och spriten... :D
rajjan_dammit
2011-12-31, 20:09
Jag blir nog rätt full här hemma medan jag kollar på sagan om ringen
Tror det blir att fira mitt dyngfärska markpers med en tolvårig vardagslaffe men thats about it.
Robbmeister
2011-12-31, 20:46
Skyrimspelande hela kvällen. Låter patetiskt.. men ja.
lougreed
2011-12-31, 20:49
Ska röka en gås iallafall, och säkerligen en hel del sprit med. Kanske nåt annat också :D
krubkungen
2011-12-31, 20:58
Dricker inte! Tittar på tv och ska laga lite mat nu...
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7lPH2-uezfLeu8hgRouQFH1G9nFyj8JvgP6bvXg9-v4p0te0S
Awesomeous Prime
2011-12-31, 21:05
Dricker inte! Tittar på tv och ska laga lite mat nu...
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7lPH2-uezfLeu8hgRouQFH1G9nFyj8JvgP6bvXg9-v4p0te0S
jobbit å inte dricka ju, då måste man ju äta gurka å vattenmelon för å få i sig sitt dagliga behov av vätska...
blodigt kött är iofs gott och vätskigt... så de e ju inte jobbit å äta/dricka...
_slipknot1_
2011-12-31, 21:08
Normalt sett jättekalas inte i år dock. Då jag jobbar till tio,
Hoppas vara vaken till kl 4 och JVM istället!
Jobbar: med lyxen att kunna surfa.. sitter dock här tillgänglig vb, kan bli hämtad larmad el påringd. Så inget festa!
Blev räkmacka; massa räkor, ägg och sparris + light energidryck. Kollega hade bullat upp med choklad & frukt till mig så jag valde att trycka sånt också, och det var nice..*drool* Man behöver ju inte välja opti eller skräp - lite av varje är gött det med! :thumbup:
Agremont
2011-12-31, 22:49
Inte en droppe för mig. Kommer att sitta framför datorn eller teven tills tolvslaget. Bara jag och flickvännen. :)
Andy.da.wohoo
2011-12-31, 22:50
Lagom mycket, inte för mycket och inte för lite :) Tillsammans med flickvännen.
Awesomeous Prime
2011-12-31, 22:57
börjar bli nykter!
perfekt kväll de hära, perfekt dag också för den delen, perfekt alla timmar från vaken till nu kort å gott...
Knappt salongsberusad. Blivit ett par koppar glögg och lite vin utspritt över dagen, några små glas god rom och så blir det lite skumpa vid tolvslaget.
majak0vskij
2012-01-01, 00:09
Spiknykter, familjefirande nämligen. Persikodricka till tolvslaget, borde såklart varit EAA!
Gott nytt kolo!
Nykter, som oftast på nyår.
Nej men salongs har man blivit ;-)
Skyrimspelande hela kvällen. Låter patetiskt.. men ja.
Du är inte ensam. :D
Anderground80
2012-01-01, 00:18
Helt jävla spiknykter, som det senaste halvåret....
Men ska ta igen det inom snar framtid!
Jag med! Vilket sammanträffande! :hbang:
Wanna party? :)
Gabriel174
2012-01-01, 00:29
Blev ett glas champagne :)
willtjam
2012-01-01, 00:32
Wanna party? :)
Hörrudu, man partajar inte under Sagan om Ringen, utan man myyyyyyser!
Jockefoten
2012-01-01, 00:36
Ganska lagom, några öl till maten.
Degpekka
2012-01-01, 00:45
Nykter, som alltid. :)
Mjölkprotein
2012-01-01, 00:47
Jag blev ungefär 7%-vin full...
Upptaget
2012-01-01, 01:40
6 öl och lite bål fick räcka!
Rikard Jansson
2012-01-01, 01:45
cirka 60 cl jägermeister + 7-8 st xide, tröttnade dock och gick hem
Nordenator
2012-01-01, 01:45
Ingen laserkarate, men rätt lagom nivå skulle jag säga. Lite vuxet sådär. Med tanke på att jag fick 16,5 år i ålder på vuxenpoängsspelet borde jag satsat hårdare.
Ristretto
2012-01-01, 01:47
Inte full. Har jag låtit bli alkohol så här länge så kan jag köra på ett tag till. :)
Jag blev ungefär 7%-vin full...
Hörru, du är för ung för sådant! ;)
FatboySchlim
2012-01-01, 02:09
Vin till maten, inge mer. Firade hemma. Sova nu, träna om ett par timmar!
Inte en droppe, vilket är iofs bra när jag bara är 15.
Inte så farligt. Läget är klart under kontroll.
blev jeteful. öl räckte inte så fick dra några shots av olika slag innan det bar av. Det gjorde susen!
LoveMachine
2012-01-01, 02:55
Rätt full just nu men det är mest eftersom alla planer skitit sig och jag och polaren stödsuper lite för moralens skull. Nationerna är fulla och alla barer i Uppsala verkar vara stängda. Fail, kompenseras med fylla. Får väl ångest-ursäkta inlägget imorgon.
Mycket hembränt full.
(Tapatalk, phone)
ByggarBertil
2012-01-01, 03:35
Lutar mot en kväll med kaskadspya och brudar! Eller jag vettefan.
Blev en kaskadspya utan brudar för mig men glad är jag ändå :D
Ska vi säga att allt är relativt.
Tydligen blev det en del.
Inte tillräckligt för att inte förstå när det är dags för att byta till vatten. En fin måltid och en god sömn på det här så vaknar man upp pigg som en lärka till det nya året. År 2012 kommer bli jävligt bra! Gott nytt år! :):)
Råkade somna tidigt och missade nyårsfesten, lika bra det :)
När man tittar i köket ser det verkligen ut som att det var fest, men roligt var det! :D Inte katastrofbakis idag iaf.
Mestalla
2012-01-01, 10:14
nu ska vi lägga oss<! veklingar ni ör.
Vafan, någon kaskadspya slutade det inte i iaf! Däremot så blev/är man nog så jävla full... Klarade då andra uppgiften ang. brudar! Fast det var ju bara en men satans så fin :)
Eddie Vedder
2012-01-01, 10:30
Blev lite bubbel men inte mer än så.
Ganymedes
2012-01-01, 10:32
Så pass att jag spelade något dansspel på Xbox 360 - dvs inte jätte, för det var kul som satan. ;) Däremot är jag småbakis idag.
Blev nyktert och städat för min del
Blev en half flaska Jim Beam som blandades med cola i trevligt sällskap. Var hemma vid 6 imorse och bara sovit 4 timmar.
Nu är det frukost sen ska jag vila framför hockey några timmar innan det bär av mot första cardiopasset på 2 veckors tid. Ser verkligen fram emot det :)
3~ liter Coca-cola under festen samt blåbärsprotein och braveheartinnan läggdags.
Vidriga raggare har ingen förståelse för att man vill va nykter..
Har alkoholförbud, men smög ner 3 st 2,8:or under eftermiddagen. Under kvällen krossade jag motståndet i monopol, fick brutal rännskita efter maten och låg sedan mest på golvet och klappade på världens bästa hund tills jag vid 0130-tiden tog på mig chaufförshatten och körde hem ett par andra och mig själv. En mycket lugn och ganska mystrevlig tillställning för de få närvarande. Kontrasten mot för tio år sedan kan inte bli tydligare, men det var skönt så här.
Det blev nyktert, korde ner med frugan mot harbour bridge vid 11:50, stannade pa motorvagen, sag fyrverkeriet och korde hem vid 00:10. Kunde inte bry mig mindre om nyar denna gangen men ser saaaaaaaaa fram emot semestern om tva veckor.
Inte full. Har jag låtit bli alkohol så här länge så kan jag köra på ett tag till. :)
http://i184.photobucket.com/albums/x180/leo03emu/1245269396018.gif
Lillgrabben
2012-01-01, 11:54
Blev lite bubbel men inte mer än så.
Ungefär samma som här då.
Det blev en god öl till maten & en liten singelmaltwhisky en stund senare, som efterrätt. Riktig apfylla känns inte speciellt givande numer, så det lämnar jag därhän.:)
Tricklew
2012-01-01, 12:10
Kvarg och fun light var allt som gick ner igår.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
rajjan_dammit
2012-01-01, 12:27
Kvarg och Bushmills single malt, hopblandat för att spara tid
Sandra81
2012-01-01, 12:37
Satt å klinka på gitarren halva natten trots en trasig gitarrsträng.. mys
drakfelt
2012-01-01, 12:50
Körde relativt fort från nyårsfesten när alla började bli fulla och odrägliga.
KaptenKnäsvag
2012-01-01, 13:06
Det blev en städad middag med en flaska mousserande.
En St Eriks IPA och en Brewdog Punk IPA, borde ha gett mig en blodalkoholkoncentration på ~ 0,3 ‰
SKETFULL, med andra ord. :Virro
Liiite förbi den optimala fyllan. Ingen bakfylla idag dock. Folk som kallar lite huvudvärk och torr mun för bakis har aldrig varit riktigt bakfulla. :D
blev jääävligt full. missade 12 slaget 3:e året irad. helt jävla sinnessjukt. alltid ringa nån brud och förklara sin kärlek. vaknade upp hemma på golvet bredvid sängen fullt påklädd 06.15... :D sängen är förövrigt skitstor och tar upp halva rummet..
blev jääävligt full. missade 12 slaget 3:e året irad. helt jävla sinnessjukt. alltid ringa nån brud och förklara sin kärlek. vaknade upp hemma på golvet bredvid sängen fullt påklädd 06.15... :D sängen är förövrigt skitstor och tar upp halva rummet..
Klassiskt!
Spartansk
2012-01-01, 13:43
Tog väl två glas vin.
Teleporten fungerade. Vaknade i sängen fullt påklädd.
Höll mig salongsberusad hela kvällen vilket var rätt skönt.
Finska Lejonet
2012-01-01, 14:02
En god öl till maten och en flaska Bollinger på kvällen, däremot satte dinkelkaffet jag druckit de senaste två dagarna magen ur spel vilket resulterade i att jag drömde om utedass och fick spendera natten på toa(känt mig bakis tackvare det också). :(
Vad spelar du?
4-5 st 33cl öl under sex timmar typ. Träning inplanerad idag ju! Skönt att slippa vara bakis.
vicarious
2012-01-01, 14:22
En kvarting whisky och 3 flaskor mousserande vin. Lite ont i huvudet idag.
Inget alls, nykterist helt och hållet av olika skäl men de blev endel light julmust!
Jamen nog kan jag säga vad jag drack iaf. 6st 33cl öl, 5st 50cl öl och kanske 2-3dl minttu. Satans vad bakis jag är....(Aldrig mer som man kanske skulle kunna säga)
Minimjölk
2012-01-01, 14:23
Vad spelar du?
Troligtvis gitarr med tanke på hennes beskrivning men nu blev jag osäker.
Själv blev det en hel del alkohol men jag höll mig på en skön nivå hela kvällen igenom från 18.00 fram till 04.00 när jag lade mig.
Välkomstdrink
6glas vin
Avec
2glas Champagne
7groggar
Det var en trevlig nyår i goda vänners lag.
Är lite trött idag och öm i huvudet, inte bakis men tänker ändå ta en slö-dag.
StarkaUlf
2012-01-01, 14:27
Vad spelar du?
Gitarr tror jag
jag och en vän splittade på en flaska vin, en flaska champage, några öl och nån grogg.. men han hällde nog i sig 2/3 av det.
Gitarr tror jag
Va? Menar du? Jösses det hade jag ingen aning om.
Vanligtvis spelar man någon sorts form av melodi på en gitarr också.
vicarious
2012-01-01, 14:37
Va? Menar du? Jösses det hade jag ingen aning om.
Vanligtvis spelar man någon sorts form av melodi på en gitarr också.
:laugh:
3-4 dl vodka, 2 stycken 50 cl 3,5or, lite mousserande vin. Inte särskilt full med andra ord, nu blire träning :)
Nu är jag egentligen motståndare till inlägg som dessa... men...
Vad är det med folk och behovet att prata om vad och hur mycket man dricker? Jag ser fenomenet hela tiden vart jag än är.
Vad är det med folk och behovet att prata om vad och hur mycket man dricker? Jag ser fenomenet hela tiden vart jag än är.
Alkohol är ju den enda drogen man kan skryta om och bli omtyckt för det till och med!
Varför jag skrev hur mycket var för att jag svarade bara på en tråd(Hur mycket alkohol förtärde du?) som hänvisades till hit.
en flaska herrljunga á 0,7% :cheers:
ska bli löjligt full
"Gotny prt ik år!!!!!!!!!!!!" - 11 timmar sedan @ fb
Somna i trapphus och sedan drömma om latsdrag, du blev minst sagt löjligt full...
Själv höll jag mig salongsberusad hela kvällen
0j55mozVwDM
true :)
Varvade mellan vanliga öl och några alkoholfria pga sjukdom, så full blev jag knappast.
Full som en kastrull. Men kul vars det*flex*
Mollestam
2012-01-01, 15:18
Usch, att man aldrig tänker på morgondagen när man är ute...
Men att vi hade kul är jag i alla fall rätt säker på!
Sandra81
2012-01-01, 15:21
Vad spelar du?
Lite allt möjligt inget speciellt så... :)
Kände mig inte så jävla full ändå igår, men idag är jag mer bakis än någonsin. Hatar förövrigt att min far fyller år idag...
AhmedGrisen
2012-01-01, 15:50
nykter för första gången
Kebab-Arne
2012-01-01, 16:44
En flaska rödtjut, ett par öl, fördrink, lite skumpa. Tänkte att jag skulle dricka energidryck + vodka efter tolvslaget för att orka hålla igång lite längre. Men mina smaklökar var tydligen rätt sabbade vid det här laget för sötman gjorde att det smakade förjävligt. Något som annars brukar vara en favoritgrogg då man lätt kan blanda starka groggar utan det smakar så mycket sprit. Men då brukar det vara bland det första jag dricker på kvällen. Inte sista.
CarlXVIGustaf
2012-01-01, 16:49
Drack gjorde jag allt. Känner mig lite bakis idag, fast ändå väldigt pigg.
Var på en arrangerad fest med ca 50st 25 åringar, jag mår inget bra idag.
Full som en kastrull. Men kul vars det*flex*
jack daniels anyone? :)
lougreed
2012-01-01, 17:04
Vafan, någon kaskadspya slutade det inte i iaf! Däremot så blev/är man nog så jävla full... Klarade då andra uppgiften ang. brudar! Fast det var ju bara en men satans så fin :)
Hur löd den andra uppgiften ang. brudar? Vad fick du göra? Pussas? Tihi.
lougreed
2012-01-01, 17:06
Rätt full just nu men det är mest eftersom alla planer skitit sig och jag och polaren stödsuper lite för moralens skull. Nationerna är fulla och alla barer i Uppsala verkar vara stängda. Fail, kompenseras med fylla. Får väl ångest-ursäkta inlägget imorgon.
Väntar fortfarande på ursäkten...såna här inlägg kan fan inte tolereras.
iamdisapuint
2012-01-01, 17:12
Gjorde inget, vrf gå katabol... (not srs)
jack daniels anyone? :)
Tyvärr, inte denna gång. Men fick lite fulwhiskey med en cigarr runt 03.30!
ArnoldOnLehmä
2012-01-01, 19:27
jobbade 12-timmars natt och drack en clausthaler 0,05% vid tolvslaget. Trots detta känner jag mig bakis som fan, jävla nattskift. Ska försöka styra upp detta med folknäsor, Laphroaig och bastu.
:thumbup:
Blev så full som man blir av en julmust :)
Var ju träningsdag också så ingen tanke på något annat.
Lillleif
2012-01-01, 21:00
Vaknade upp med huvudvärk idag, trots att jag bara drack kaffe, cola zero och lite pommac igår. Grinig över att jag inte såg tredje perioden i jvm :(
Upptaget
2012-01-01, 22:32
cirka 60 cl jägermeister + 7-8 st xide, tröttnade dock och gick hem
På vad du nu väger, 65 kg? du borde ju ha varit stupfull :Virro
Kanske i andra delar av Sverige, men inte i Säffle.
redbrigade
2012-01-01, 22:41
Blev svimfärdig runt middagen så fick ta en vilopaus och en jävla massa vatten för att inte behöva åka hem.
Så för en gångs skull var jag vid medvetande vid 12slaget vilket var uppfriskande.
Så för en gångs skull var jag vid medvetande vid 12slaget vilket var uppfriskande.
Hur såg det ut? Alltid undrat.
Hur såg det ut? Alltid undrat.
Nu var du nästan rolig.
Själv var jag nykter. Går på penicillin och även om jag får dricka så ville jag inte bli full och då drack jag bara ett glas tidigt. Men trots att jag var nykter så dansade jag i flera timmar. Det har typ aldrig hänt tidigare, dansat nykter asså
Vaknade upp iförd dunjacka och keps i någon annans kök. Minns ingenting. Nu kallar alla mig "Skaparn". Förvirring är inte tillräckligt för att beskriva detta.
Rikard Jansson
2012-01-02, 00:17
Ja jo, man har några flashbacks från igår som vittnar om att man nog var ganska så påverkad. Som när man hittade en cider med en smak man inte gillade i sin kasse och kastade den i golvet så det sprutade glas överallt (inomhus)
blir lugnt framöver!
Fick höra lite vad man gjorde :)
pissade i en schampo flaska
klättrade på bilar
ringde och kärleksförklarade mig för en tjej för femtioelfte gången
halsade 2dl ren vodka
köpte 2 33cl öl för 100spänn
vaknar upp fullt påklädd ensam hemma och ligger på golvet bredvid sängen (min säng tar upp halva rummet så förstår inte hur jag kunde missa)
Riktig jävla karatefylla. :D
lolwat
Mollestam
2012-01-02, 01:05
klättrade på bilar
halsade 2dl ren vodka
vaknar upp fullt påklädd ensam hemma och ligger på golvet bredvid sängen (min säng tar upp halva rummet så förstår inte hur jag kunde missa)
Det där är fan en klassiker... Förstår inte hur man kan tycka att det är en bra idé så fort man blir full. Har nog fan aldrig slutat bra, men ändå så gör jag det typ varje gång.
klättrade på bilar
halsade 2dl ren vodka
En sådan fylla hade vart nog för att jag skulle inse att jag hade alkoholproblem och lägga ned supandet. Shit vad patetisk du måste känna dig.
hahavaffan
2012-01-02, 07:46
En sådan fylla hade vart nog för att jag skulle inse att jag hade alkoholproblem och lägga ned supandet. Shit vad patetisk du måste känna dig.+1, men troligtvis tvärt om. Det är ju aaazball, yo! Klättra på bilar... :confused:
Drack 1/2 cider. La pengarna på mat istället.
Fultjack
2012-01-02, 08:52
Blev en flaska rött, några glas whiskey, någon grogg, en cider, några öl och lite champange.
Åt middag med nära och kära och spelade charader för att sedan gå ut och kolla på fyrverkerier och sedan ut på krogen. Trevlig kväll.
Blindan66
2012-01-02, 08:58
Var superförkyld i helgen. Köpte godis och såg ungefär 50 timmar Filip & Fredrik, allt från 100 Höjdare till Boston Tea party. Good stuff! Råkade dock somna innan tolvslaget. Första gången på nyår man vaknade upp hemma iaf.
Jag tänkte ta det lugnt men det gick ner en del i alla fall tyvärr. 1 drink, 5 öl, 2 glas vin och två snapsar. Varvade med några alkoholfria öl. Stod och vajjade frampå nattkröken och blev jätteseg hela dagen igår. Nu blir det i princip helt alkoholfritt för min del på ett tag. Jag orkar inte med baksmällorna längre.
Fru_Flisa
2012-01-02, 11:22
Nyår är för mej enda kvällen jag verkligen inte vill dricka alkohol. Tredje året i rad inte alls onykter.
Var rätt jäkla stökig, Men styrde upp en riktigt fin fransk tjej, tror jag iaf :cool:
Fick en snöskyffel i huvudet och vakande med en bula lika stor som en puck i pannan ! Nytt smeknamn dom närmasta veckorna..
Några glas skumpa och en stänkare innan festen. Sen ett par glas vin till middagen, och några groggar på festen. Ja, och skumpa till 12slaget.
Var salongsberusad, helt enligt plan. Inte vidare bakis dan efter heller, skulle åka tåg hela dan så det ville jag verkligen undvika.
Jag avundas verkligen er som orkar supa sig halvt till döds, knappt kunna stå på benen, få till ett ligg ni knappt är medvetna om, kaskadbakfyllespy dagen efter och ligga och skaka med pistolen mot huvudet och ändå ser ni lika djävligt väl fram emot nästa lördag/tillfälle :D
Var rätt jäkla stökig, Men styrde upp en riktigt fin fransk tjej, tror jag iaf :cool:
Fick en snöskyffel i huvudet och vakande med en bula lika stor som en puck i pannan ! Nytt smeknamn dom närmasta veckorna..
Har du otur kan det hålla i sig längre än så. Pappa fick en bula i pannan när han var runt 25 eller så och kallas fortfarande bula nu när han är 50. :D
Jag avundas verkligen er som orkar supa sig halvt till döds, knappt kunna stå på benen, få till ett ligg ni knappt är medvetna om, kaskadbakfyllespy dagen efter och ligga och skaka med pistolen mot huvudet och ändå ser ni lika djävligt väl fram emot nästa lördag/tillfälle :D
En helt vanlig tisdag.
Har du otur kan det hålla i sig längre än så. Pappa fick en bula i pannan när han var runt 25 eller så och kallas fortfarande bula nu när han är 50. :D
Det jag anade, har han något tips om hur man blir av med det ? :)
Jockefoten
2012-01-02, 12:59
Smeknamnet menar han.....
Smeknamnet menar han.....
Jag med !, kanske en dålig fråga, då han fortfarande kallas det..
Jockefoten
2012-01-02, 13:03
Okej! :D
Du kan ju börja med att ställa till en scen varje gång någon kallar dig Bulan. Ingen gillar när det blir obekvämt pinsamt.
Det jag anade, har han något tips om hur man blir av med det ? :)
An old man walks into a pub in Scottland, his feet shuffling, his back bent. He drags himself onto a stool and orders a beer. Placing the full glass in front of him, the bartender inquires upon his sad face.
The man answers with a smoky and trembling voice and a Scottish accent:
Ah, tell ya man! This pub, this very pub we're just sitting in. I built it, with me own hands! But do they call me the Pubmaker? Naa! See the wall over there, that protects our town? I built it, with me own hands! But do they call me the Wallmaker? And the bridge, you know, that crosses our river, I built it, with me own hands! But do they call me the Bridgemaker?
But I tell ya, man! YOU FUCK ONE GOAT!
Så... jag tror du förstår hur man blir av med ett smeknamn....
Jag med !, kanske en dålig fråga, då han fortfarande kallas det..
Eftersom jag är så hygglig skonar dig från att ta råd angående det smeknamnet.
Okej! :D
Du kan ju börja med att ställa till en scen varje gång någon kallar dig Bulan. Ingen gillar när det blir obekvämt pinsamt.
:laugh:
Där har vi pr0tip
Nu var du nästan rolig.
Nu var du nästan ironisk.
;)
Jag drack tills jag inte kunde stå, vilket egentligen inte var planerat men när man väl börjar och är på humör då spårar det ur helt enkelt, blir ett jävla bra tag tills dess att jag festar såhär
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.