Visa fullständig version : Så mycket bättre 2011
Ny säsong
Jag gillar att det är ett program där man är vänliga mot varandra.
Ledin verkar vara en väldigt sympatisk person.
Ser fram emot att se mer av Eva.
Jag hade glömt hur underbar Laleh är. Det kommer bli en bra säsong!
hahavaffan
2011-10-29, 20:28
Herren av typen E borde ju kanske inte ställt upp.
Jockefoten
2011-10-29, 20:56
Kan man se specifika artisters framträdande någonstans?
Herren av typen E borde ju kanske inte ställt upp.
Tycker han är rätt sympatiskt ändå. Han har ju betytt ganska mycket för musikkulturen under 90-talet.
Pudzianovski
2011-10-29, 21:02
Han har ju betytt ganska mycket för musikkulturen under 90-talet.
Kan man ju iof ha delade åsikter om :)
Tricklew
2011-10-29, 21:04
Tycker han är rätt sympatiskt ändå. Han har ju betytt ganska mycket för musikkulturen under 90-talet.
Vilket vi hatar han för.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
bigtraps
2011-10-29, 21:07
Ska bli kul att höra Wiehe tolka E-type
Kan man ju iof ha delade åsikter om :)
Absolut, säga vad man vill, han vet hur man producerar hitsäljande musik.
Laleh och Timbuktu var som väntat bäst.
laleh och timbuktu var som väntat bäst.
+1.
Eddie Vedder
2011-10-29, 23:50
Jag hade glömt hur underbar Laleh är. Det kommer bli en bra säsong!
*cupid*
Bortsett från det mest överpretentiösa Sommarprogrammet jag någonsin hört så tycker jag också att hon är underbar. Det här är ju dessutom ett unikt tillfälle för att en låt av Tomas Ledin kanske kan låta bra. :)
Det här är ju dessutom ett unikt tillfälle för att en låt av Tomas Ledin kanske kan låta bra. :)
Haha, word on that! Laleh är både en talangfull skådespelare (jalla jalla, någon?) och en otrolig sångerska.
Arf Pingvin
2011-10-30, 09:54
Laleh gjorde så att Ledins låt blev bra. E-type har ingen talang men det var lite hedrande ändå att han inser sin begränsning och nästan ursäktade sig innan han gjorde sitt framträdande.
Herr Oberst
2011-10-30, 10:00
Tar emot att erkänna, men jag gillade faktiskt förra säsongen.
Gårdagens avsnitt var dock ett enda stort gäsp. Allt lät som skit och programmet kändes lika djup som en vattenpöl i Juli. Enbart en massa ryggdunkande och lismande. Att sen den fullkomligt vidriga människan Wiehe är med gör programmet näst intill omöjligt att titta på
Svårt att inte jämföra med förra säsongen, det kommer inte bli i närheten av lika många "guldkorn" denna gången. Laleh var den enda som skulle platsat som deltagare i första ... hittils, resten var på sandelin-nivå typ. Timbuktu kan nog iofs få till något bättre framöver hoppas jag.
Gillar också programmet märkligt nog.
Jag börjar bli gammal *gah!*
Jokester
2011-11-01, 12:57
Synd att Ledin ska vara med och förstöra programmet för mig, hade varit kul att se Jason, men nu när Ledin är med bojkottar jag det hellre. Svårt att hitta en äckligare och mer självupptagen människa.
Nitrometan
2011-11-01, 13:25
Absolut, säga vad man vill, han vet hur man producerar hitsäljande musik.
Jodå. Fast sjunga kan han inte. Och i ett sånt här program kanske man vill ha folk med sångröst.
Nitrometan
2011-11-01, 13:26
Synd att Ledin ska vara med och förstöra programmet för mig, hade varit kul att se Jason, men nu när Ledin är med bojkottar jag det hellre. Svårt att hitta en äckligare och mer självupptagen människa.
Första avsnittet var hans. Nu blir det kanske inte så mycket av honom i de andra avsnitten.
Mjahaps, ännu ett avsnitt avbetat. Laleh bäst igen! Wiehe var rätt okay med, iaf framkallade han lite reaktion från Eva. Tycker Lena borde kunna göra bättre ifrån sig än vad hon gjort.
Låtarna finns redan på spotify.
hahavaffan
2011-11-07, 09:54
Laleh är riktigt grym!
Minimjölk
2011-11-07, 11:32
Jag vill inte negga men:
Tomas Ledin, Lena Ph, Eva Dahlgren och E-Type är alla artister som är rejält på dekis sedan deras glasnsdagar och visst är de folkkära men i mina ögon oerhört intetsägande och deras musik är blaha. Dessutom lider några av dem av rejäl hybris ang. deras egen förträfflighet. hade faktiskt gärna bytt ut alla dessa mot andra artister.
Mikael Wiehe har jag inte så mycket sympatier för heller men ah är väl ok i ett sådant här program.
Laleh och Jason är precis sådana man skall ha med.
Artister som jag gärna sett:
Tomas Andersson Wijk
Sophie Zelmani
Thåström
Ola Salo
Loa Falkman/Tommy Körberg
Björn Skifs
Jag vill inte negga men:
Tomas Ledin, Lena Ph, Eva Dahlgren och E-Type är alla artister som är rejält på dekis sedan deras glasnsdagar och visst är de folkkära men i mina ögon oerhört intetsägande och deras musik är blaha. Dessutom lider några av dem av rejäl hybris ang. deras egen förträfflighet. hade faktiskt gärna bytt ut alla dessa mot andra artister.
Mikael Wiehe har jag inte så mycket sympatier för heller men ah är väl ok i ett sådant här program.
Laleh och Jason är precis sådana man skall ha med.
Artister som jag gärna sett:
Tomas Andersson Wijk
Sophie Zelmani
Thåström
Ola Salo
Loa Falkman/Tommy Körberg
Björn Skifs
Håller med.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.