Tycker han är rätt sympatiskt ändå. Han har ju betytt ganska mycket för musikkulturen under 90-talet.
Vilket vi hatar han för.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
Jag hade glömt hur underbar Laleh är. Det kommer bli en bra säsong!
Bortsett från det mest överpretentiösa Sommarprogrammet jag någonsin hört så tycker jag också att hon är underbar. Det här är ju dessutom ett unikt tillfälle för att en låt av Tomas Ledin kanske kan låta bra.
Laleh gjorde så att Ledins låt blev bra. E-type har ingen talang men det var lite hedrande ändå att han inser sin begränsning och nästan ursäktade sig innan han gjorde sitt framträdande.
Tar emot att erkänna, men jag gillade faktiskt förra säsongen.
Gårdagens avsnitt var dock ett enda stort gäsp. Allt lät som skit och programmet kändes lika djup som en vattenpöl i Juli. Enbart en massa ryggdunkande och lismande. Att sen den fullkomligt vidriga människan Wiehe är med gör programmet näst intill omöjligt att titta på