Visa fullständig version : Avslappnade magrutor
Ich habt ein probleme!
När jag spänner magen och känner på magen så känner jag mina rutor.
Dock när jag är helt avslappnad är jag helt mjuk och känner inga rutor alls. När jag spänner magen och kollar i spegeln så syns de övre rutorna. Har några kilo kvar på deffen och vet att jag har fett som blockar magen.
Drar jag ner huden på magen i avslappnat läge så visar det ungefär lika mycket som när jag spänner magen.
Tror ni att jag har för lite massa för att jag ska känna magrutorna när jag är avslappnad? eller har jag för högt bf?
aranada05
2011-04-25, 15:40
Jag tror det dels beror på att du har för mycket kroppsfett och för lite massa, som du nämner.
Du ska nog ner på relativt låga procent fett för att några/alla rutor ska synas i avslappnat tillstånd
Får gå ner fem kilo till och hoppas att de dyker upp :P
aranada05
2011-04-25, 17:01
Förhoppningsvis ;)
Fortsätt kämpa!
Pretorian
2011-04-26, 07:16
Det är samma för mig... i perfekt ljus och i flexat läge så är jag ganska nöjd men slappnar jag av i en provhytt på H&M så är det kört.
Ye, får helt enkelt förlänga deffen nu.
Kommer bli en månad för sen emot mina beräkningar. Men det får man leva med.
Det är samma för mig... i perfekt ljus och i flexat läge så är jag ganska nöjd men slappnar jag av i en provhytt på H&M så är det kört.
Provhytter är värst.
Kamera med stark blixt är värre!
Pretorian
2011-04-26, 11:31
Kamera med stark blixt är värre!
I H&Ms provhytt är ÄNNU värre!
Inge Enveten
2011-04-26, 13:45
Vilken bf % tror ni man måste vara på för att rutorna ska synas i avslappnat tillstånd?
vicarious
2011-04-26, 14:30
Vilken bf % tror ni man måste vara på för att rutorna ska synas i avslappnat tillstånd?
10% kanske.
12-11% skulle jag kunna tro?
Pretorian
2011-04-27, 07:15
Jag tror jag har ganska lågt BF% (spekulerar eftersom jag aldrig mätt det) men jag saknar massan på magen så det handlar nog mer om att träna mer mage för mig.
dennipavlovic
2011-04-27, 11:45
nu när vi redan är här lånar jag tråden för en fråga...
När man säger "jag har magrutor" är det i avslappnat tillstånd elr spännt tillstånd ?!
räknas det när man spänner elr avslappnat bättre sagt. :) tacksam för svar
Inge Enveten
2011-04-27, 12:00
När man säger "jag har magrutor" är det i avslappnat tillstånd elr spännt tillstånd ?!
Vadå "jag har magrutor"? Till vem säger du det? Varför säger du det? Av vilken betydelse är det?
Om någon skulle fråga om jag har magrutor så skulle jag, dock beroende på vem personen var, troligtvis först fråga i vilket syfte denna undrade. Efter det kanske fråga om han/hon menar avslappnat eller spänt.
Langster
2011-04-27, 12:04
Man bör nog inte säga det om man måste ha speciellt ljus, spänna sig så att man viks dubbel och nästan suger av sig själv och dra ner magfettet för att det ska framträda lite konturer.
Äh vafan, syns de inte i avslappnat tillstånd så räknas det inte. Så var det med det.
dennipavlovic
2011-04-27, 13:25
Vadå "jag har magrutor"? Till vem säger du det? Varför säger du det? Av vilken betydelse är det?
Om någon skulle fråga om jag har magrutor så skulle jag, dock beroende på vem personen var, troligtvis först fråga i vilket syfte denna undrade. Efter det kanske fråga om han/hon menar avslappnat eller spänt.
spelar det någon roll vem jag säger det till elr varför ? *gah!*
Rätt på sak så ska jag förklara lite bättre, har droppat 30 kg sen byggt upp sen nu är jag i deff.. du har bilder på "medlemsbilder" Bulk 15 veckor.. där ser du :) iaf när jag är i optiljus avslappnad ser man små konturer av 4pack, lite spänd ser man 4 pack tydligt i spänd tja.. ser hårdare ut.. varför jag frågar jo det e massa med kompisar som frågar har du magrutor och se vet jag inte vad jag ska svara.. känner mig lite :smash:
Rätt på sak så ska jag förklara lite bättre, har droppat 30 kg sen byggt upp sen nu är jag i deff.. du har bilder på "medlemsbilder" Bulk 15 veckor.. där ser du :) iaf när jag är i optiljus avslappnad ser man små konturer av 4pack, lite spänd ser man 4 pack tydligt i spänd tja.. ser hårdare ut.. varför jag frågar jo det e massa med kompisar som frågar har du magrutor och se vet jag inte vad jag ska svara.. känner mig lite :smash:
Ahmen.. säg vad du vill :laugh:
vilken tjejig diskussion det blev ;) H&M / provhytter å sånt hehe
Du får väl dra upp tröjan för kompisarna och fråga vad dom tycker! ;)
Glöm inte smeta in brun utan sol och lär dig att flexa utan att det syns i ansiktet.
Silencer
2011-04-27, 20:17
Äh vafan, syns de inte i avslappnat tillstånd så räknas det inte. Så var det med det.
Ett riktigt six pack behöver aldrig tolkas fram med fördelaktiga vinklar, ljus eller uppmaningar.
Har man magrutor så syns de när man går utomhus i dagsljus. Annars har man inte rutor.
Alltidxx
2011-04-28, 09:19
Deffa lite mer och försök för guds skull åtminstone vara fåfäng som en man.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.