Visa fullständig version : Oboy'
Hur många dl oboy ska man ta för att få ihop 100 gram?
King Grub
2003-11-04, 12:00
Köp en matvåg. :D
Originally posted by King Grub
Köp en matvåg. :D
Ekonomin håller inte. Måste köpa :smokin:
King Grub
2003-11-04, 17:56
Originally posted by TrIff
Ekonomin håller inte. Måste köpa :smokin:
Det var den sämsta ursäkten i dag! :smash: ;)
Originally posted by King Grub
Det var den sämsta ursäkten i dag! :smash: ;)
Hehe :booty:. Jaja, kanske.. men jag tycker det vore enklare ifall någon här på forumet visste.
GhostFace
2003-11-04, 18:09
Originally posted by TrIff
Hur många dl oboy ska man ta för att få ihop 100 gram?
100 gram. Och det vet visste du inte redan, eller?
:confused:
2dl.
Originally posted by GhostFace
100 gram. Och det vet visste du inte redan, eller?
:confused:
2dl.
Nej. det var därför jag frågade. Tack.
lite OT men ändå
då min morsa har hällt upp oboyen i en plåtburk och slängt påsen(såndär refill) så har jag ingen innehållsförteckning. e det ngn som har en påse liggande och orkar skriva av hur mkt protte/fett/kollisar den innehåller per 100g så e jag tacksam.
jag hällde idag i 5-6matskedar oboy i prottedrinken i ett desperat försök att få i mig lite kollisar oxå, så min andra fråga är: är Oboy tillräckligt snabbt för att va efterträningskollisar? asså inte blandad i mjölk utan i vatten och vassle.
King Grub
2003-11-04, 18:28
då min morsa har hällt upp oboyen i en plåtburk och slängt påsen(såndär refill) så har jag ingen innehållsförteckning. e det ngn som har en påse liggande och orkar skriva av hur mkt protte/fett/kollisar den innehåller per 100g så e jag tacksam.
Kcal: 410
Protein: 4.5 g
Fett: 2.5 g
Kolhydrater: 90 g
jag hällde idag i 5-6matskedar oboy i prottedrinken i ett desperat försök att få i mig lite kollisar oxå, så min andra fråga är: är Oboy tillräckligt snabbt för att va efterträningskollisar? asså inte blandad i mjölk utan i vatten och vassle.
Ja.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.