Visa fullständig version : Byta gym
Vi har brist på en hel del utrustning sen dom ''rusta'' upp vårat gym med technogym's hela jävla fabrikat för 2 miljoner och sålde alla eleiko stänger.
Intresset för vanlig ''styrketräning'' är bortblåst. Det härjar numera sats instruktörer över hela gymmet som blir helt vansinniga om man svankar när man kör bänkpress *Vänta bara tills du blir gammal*
Kör man inte långsamt i excentrisk fas gör man så fel man bara kan, tala inte om hur dom skrattar åt folk som har en gnutta naturlig rörelse i sina övningar (Killen stångcurlar ju med ryggen) *gah!*
Nå, hade ni åkt 3.4 mil + en stadsbuss för ett optigym? istället för 2 km, som nu. *rolleyes*
Grazzafukkinrazzi
2009-07-20, 10:43
jag hade bett dem att "mind your own business, pal" och kört mitt eget race, 3,4 mil är för långt om man tränar regelbundet eller ja typ 3-4 gånger/veckan
Den tyngaste
2009-07-20, 10:45
Det låter helt för jävligt. Jag hade fått utbrott på skiten.
Men ok, som jag ser det så är valet enkelt; du får flytta 3,4mil.
Eller bygga hemmagym om du har möjlighet.
Lider med dig.
Sugigt, poor u frillan :(
Hade inte pallat åka så många mil varje dag men inte haft en skit gym heller, jag hade personligen övertalat tjejen att vi måste flytta.
Sådant hör jag relativt ofta, det är "bara" att nå den där mentaliteten där andras åsikter/blickar är lika mycket värda som ett par begagnade boxers på Dressman.
Sådant hör jag relativt ofta, det är "bara" att nå den där mentaliteten där andras åsikter/blickar är lika mycket värda som ett par begagnade boxers på Dressman.
Dom har inga elakiostänger, ska du köra knäböj med 2 PTs sittande på varsin axel lr? Creed om du gör!
Att PTs kommenterar än är bara roligt ju, haha man kan alltid be dom om lite styrke lr massa demonstrationer för att backa deras ultimata kunskap dom fick lära sig på PT-School där intangingskraven är att du har 10 000 kr på fickan.
GL HF!
Om det fortfarande finns tillräckligt med utrustning för att du ska kunna träna något så när så skulle jag vända mig till ägaren etc och framföra om du personligen blir störd av instruktörernas. Är det inte dig det gäller så ignorera det bara.
3-4 mil för att träna är iofs inte så långt och finns det lämplig transport så funkar det också.
Dom har inga elakiostänger, ska du köra knäböj med 2 PTs sittande på varsin axel lr? Creed om du gör!
Att PTs kommenterar än är bara roligt ju, haha man kan alltid be dom om lite styrke lr massa demonstrationer för att backa deras ultimata kunskap dom fick lära sig på PT-School där intangingskraven är att du har 10 000 kr på fickan.
GL HF!
Ja? Hur gör du egentligen?
Nej men jag missuppfattade visst, jag trodde att huvudproblemet var instruktörers och medtränandes kommentarer, men ser nu att de hade visst sålt allt som inte var technogym. Då är det lite annorlunda.
Är det det enda gymmet i din närhet?
Ja, så är det...tyvärr. Kommer nog till att byta gym hur som. Det jag la upp var bara en bråkdel av vad som påstår.
30G PROTEIN VAR 3 TIMME ANNARS KATABOL. KNÄBÖJ BYGGER KÖTTET BENSPARKEN GER KONTURERNA. Detta är gymmets egna instruktör som påstår detta. Själv väger han 130KG och käkar billys panpizza bakom receptionen varje dag.
Turbo Rico
2009-07-20, 12:14
Den där jävla SATS-kulturen håller på att förstöra allt vad träningen innebär. Dom är så fruktansvärt insöade i sina satans jävla maskiner och sitt 8*3 i ALLA övningar, året runt alla pass i veckan. Personligen tränare, my ass!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.