Visa fullständig version : Ronnie Coleman
Tja
Är det någon som vet vad som hände med Ronnie inför Mr O detta året.. Han var inte alls lik sig som den man brukar se han.. Lixom var va hans ben ?
Någon som sitter på lite info..
Tacksam för svar
MVh
ålder + mycket skador typ...
Krille 87
2008-01-04, 19:19
ålder + mycket skador typ...
Läste att han ska ta hela 08 ledigt från tävlandet men att han skulle göra comeback i Arnold 09? Hade varit sjukt kul att se!
Läste att han ska ta hela 08 ledigt från tävlandet men att han skulle göra comeback i Arnold 09? Hade varit sjukt kul att se!
Nej, det hade varit sjukt tråkigt, tragiskt och ledsamt att se.
Coleman var inte alls dålig. Men varenda käft skulle jämföra honom med hur han såg ut när han var helt ohotad. Ungefär som när folk sa att Henke Larsson var slut när han kom till Helsingborg och sen - hoppsan - fick han göra succé i Premier League
Krille 87
2008-01-04, 19:45
Nej, det hade varit sjukt tråkigt, tragiskt och ledsamt att se.
Hans rutin, erfarenhet och tro på sig själv samt ett års läkning gör iaf mig intresserad. Hur kan en 8 faldig Olympia mästares comeback inte vara intressant? :)
Coleman var inte alls dålig. Men varenda käft skulle jämföra honom med hur han såg ut när han var helt ohotad. Ungefär som när folk sa att Henke Larsson var slut när han kom till Helsingborg och sen - hoppsan - fick han göra succé i Premier League
Nej dålig var han absolut inte.. Men benen såg ju inte ens hälften så stora ut som dom brukar vara... som ett ex..
Hans rutin, erfarenhet och tro på sig själv samt ett års läkning gör iaf mig intresserad. Hur kan en 8 faldig Olympia mästares comeback inte vara intressant? :)
Jag vill inte att han ska bli som så många fd. tungviktsmästare i boxning som inte haft vett att sluta i tid och åkt på förlust, efter förlust. Jag vill minnas honom som den stora mästaren han var, troligtvis den största genom alla tider, inte som någon som knappt hamnar top5 på ASC. Givetvis skulle ingen glömma hans 8 Olympia-titlar, men ja, du fattar.
Sen kan man ju misstänka att hans kropp inte är på topp. Att tävla i byggning på den nivån i 15år är inte hälsosamt.
Låt oss komma ihåg honom när han var som bäst:
RABlMnmfCJ4
Skador och ålder tog ut sin rätt. Han var absolut inte dålig på något sätt, men långt ifrån Ronnie -03.
Mass-Tech
2008-01-04, 21:11
Han gjorde samma fel som en massa andra gör, han körde inte med vad som har funkat för.
Han tränade tex inte alls på MetroFlex under hella 07:(
Nej Greg. :D
Ronnie var bäst 98 och 99. Helt oslagbar och den mest muskulösa mannen genom tiderna. Dorian som bäst hade inte haft en suck mot Ronnie 98/99. Vaderna var det enda Dorian hade bättre. Ronnies rygg krossar Dorians, han armar och ben kör rakt över Dorians. Ronnie var kung!
Ronnie 98
M4okMK__7jE
Ronnie 99
GbAJLWeA5hU
Nej Greg. :D
Ronnie var bäst 98 och 99. Helt oslagbar och den mest muskulösa mannen genom tiderna. Dorian som bäst hade inte haft en suck mot Ronnie 98/99. Vaderna var det enda Dorian hade bättre. Ronnies rygg krossar Dorians, han armar och ben kör rakt över Dorians. Ronnie var kung!
Ronnie 98
M4okMK__7jE
Ronnie 99
GbAJLWeA5hU
99 var också en fin Coleman-årgång. Det är ju lite av ett dödslopp, där folk hävdar att 99 och 03 var det bästa Coleman-paketet. Dock vilken av dem som var bäst är svårare att bestämma. 99 hade Coleman en betydligt smalare midja, men 03 var han så mycket mer massivare.
Dock så håller jag 03 högre. Kolla storleken, kolla in röfven. Härliga "striations"
Shit vägde han 258 2003? Han vägde ju för fan 296 2004! Å andra sidan brukar de ju skriva fel ganska ofta på Olympia, 2007 stod det ju att Hide vägde 80kg, yeah right!
Mass-Tech
2008-01-04, 21:29
http://img117.imageshack.us/img117/5483/ronniecoleman021280ly1.jpg (http://imageshack.us)
http://img184.imageshack.us/img184/6062/ronniecoleman031280ac0.jpg (http://imageshack.us)
99 var också en fin Coleman-årgång. Det är ju lite av ett dödslopp, där folk hävdar att 99 och 03 var det bästa Coleman-paketet. Dock vilken av dem som var bäst är svårare att bestämma. 99 hade Coleman en betydligt smalare midja, men 03 var han så mycket mer massivare.
Dock så håller jag 03 högre. Kolla storleken, kolla in röfven. Härliga "striations"
99 for life bro! :D Midjan gör mycket. Jag tycke inte att det är så mycket skillnad mellan 03 och 99, förutom midjan då.
Därför sätter jag 99 högst.
Mass-Tech
2008-01-04, 21:33
Shit vägde han 258 2003? Han vägde ju för fan 296 2004! Å andra sidan brukar de ju skriva fel ganska ofta på Olympia, 2007 stod det ju att Hide vägde 80kg, yeah right!
Han vägde 287 pounds 03.
Och det är nog inte så mycket att det skrives fel för det finns ingen invägning som det tex finns på Ironman.
99 for life bro! :D Midjan gör mycket. Jag tycke inte att det är så mycket skillnad mellan 03 och 99, förutom midjan då.
Ehhhm... Storleksmässigt så är det stor skillnad mellan 99 och 03. Men alla har sin favorit.
Faktum kvarstår att i princip ingen kom nära Ronnie under hans 8-åriga Mr. Olympia period. Det var enbart pågrund av en skada som han inte vann sin 9:e.
Cutler var väl relativt nära något år, liksom Flex Wheeler/Kevrone.
Ehhhm... Storleksmässigt så är det stor skillnad mellan 99 och 03. Men alla har sin favorit.
Faktum kvarstår att i princip ingen kom nära Ronnie under hans 8-åriga Mr. Olympia period. Det var enbart pågrund av en skada som han inte vann sin 9:e.
Cutler var väl relativt nära något år, liksom Flex Wheeler/Kevrone.
Konstigt nog så ser inte jag denna stora skillnad i massa mellan 99 och 03?
Men han är oerhört bra 03, det är han.
Och nej, ingen har somasagt aldrig varit nära Ronnie under sina 8år. Cutler är verkigen inget jämfört med Ronnie.
Ronnie 99 tycker jag förståss.
Jau hans mage har det varit mycket om och men om, men istort förutom den så är han grym, inte minst för sin hardcore träning :hbang:
Startvikterna på Olympia är helt tagna ur luften enligt KP Ourama
Ronnie 99 tycker jag förståss.
Skönt att ha lite medhåll :D
Ronnie 99 *cupid*
eandersson
2008-01-05, 13:37
Ja, och om han vinner arnold så ställer han upp i Mr. O igen. Men bara om han vinner.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.