Namn:Alex
Ålder:25
Längd:186cm
Vikt:just nu ca105kg
Tränar på:Gävle KK och ett o annat pass med Böle strongteam i skutskär
Stats
Bänk 172,5kg
Mark 270kg
Böj 190kg
Alla lyft är Raw med bälte
Så då var det dags för en journal med lite strongman träning men mesta dels blir det nog gym pass.Och nu på sommarn blir det lite cardio pass i form av Mountainbike
Så hur länge har jag tränat då? ja det börja på högstadiet med hantlar o en bänkpress hemma på rummet 100% disco alltså som det brukar vara i början

.Och det nötte man på med inge vidare seriöst ingen aning om hur man skulle äta eller så och mycket supa blev det ju på helgerna.
Men vid typ 17år ålder så blev det väl lite seriösare drog ner på supandet tog reda på hur man skulle äta mm..
Sen vid ca 20år började jag på gym träna på gävle sjukhus har en polare som jobbar där så vi körde där på helgerna men det stängde dom sen så då börja jag på gävle KK var väl då ca 21år och där har man blivit kvar

och när jag börja där blev det riktig seriöst sluta suppa helt o bra koll på maten
Och här är man nu 25år gammal o rätt grov

o grövre lär/ska jag bli Kan hända att det blir nån strongman tävling ochså men vi får se
Vikt upp gång genom åren
15år:65kg
17år:77kg
19år:88kg
20år:92kg
21år:98kg
23år:105kg
24år nu i vintras rekord 111kg
Lägden har vart lika under hela resan dvs 185-187cm så man har bara växt på breden

Nä nu är det färdig snackat nu kör vi