2005-09-17, 17:42
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Men vad är dethär? Upp med mera och bättre bilder!
Jörgen?
|
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...6&postcount=27
|
|
|
|
2005-09-17, 20:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lizzie
Efter lång övervägning så har jag bestämt att jag ska lägga ut en bild här. Tycker det känns lite dumt, men vill man ha respons så verkar det funka.
Kan ju berätta att jag är (tjej) 25 år, 168 cm lång, väger ca. 57 kg och 17-18 % bf och 40% i muskelprocent. Har väl alltid tränat och hållt igång, sitter aldrig stilla (jo, lite framför datorn  ), men det har väl blivit mer styrketräning, ja vad ska vi säga...de 2 sista åren. Tränar styrka ca 2 gånger i veckan och går långpromenader varje dag och har ett aktivt jobb. Har väl inget att klaga på direkt egentligen...vi tjejer är väl aldrig nöjda förstås! Jag är inte en sån som klagar över kroppen, den funkar och jag mår toppen! Anledningen att jag lägger ut ett kort på min mage här är för jag känner mig lite klyven. Jag vill ju inte gå ner i vikt, ialla fall inte flera kilo. Jag ser mig själv som smal/lagom sådär, men likförbannat så har jag nån slags bulle på magen! Inbillar jag mig bara, eller ska jag bara acceptera den eller ska jag köra lite mer förbränning, så den försvinner?
Kan väl inte dra på det längre nu...okey, jag håller andan...
Fram med komentarena!
|
nice mage!!!
Lägg upp lite helkropps bilder...
PS. Inte ett raggningsförsök som bra många av inläggen i denna tråd  DS
|
|
|
2005-09-17, 20:52
|
|
Jensefisken
Reg.datum: Oct 2003
|
ja nä men spring du en runda om du vill bli av med den osynliga bullen.
|
|
|
2005-09-17, 22:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Tjejen vill ha komentarer ang. hennes mage. Hon har lagt upp en bild på hennes mage under Medlemsbilder. Förstår inte vad det gnälls om ?
btw. Magen ser helt ok ut. Jag ser ingen anledning till att dieta, speciellt inte nu över vintern iaf med tanke på vikt& längd och med bilden som referens.
mvh. David
|
|
|
2005-09-18, 08:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Tack Davil!
Eftersom jag inte tänker springa på gymmet fler gånger i veckan än jag redan gör, så har jag funderat på att kanske köra lite magövningar hemma en dag. Med lite sit-ups och en ab-roller (eller vad den heter...jo, jag har faktiskt en sån..  ) kanske skulle göra susen. Jag har otrolig styrka i ryggen, och rygg är faktiskt den delen jag är mest nöjd med - så för att skaffa bättre balans så bör kanske magmusklerna tränas mer. Vad tror ni?
|
|
|
2005-09-18, 11:36
|
|
Projektledare
Reg.datum: Mar 2003
|
jag kan tänka mig att många tjejer gärna drömmer om den magen
"bulan" du pratar om syns faktiskt inte så mycket på bilden
Citat:
Ursprungligen postat av Allan
Äh, den duger bra här. Jag har sett sämre. Hon ville ha åsikter om sin mage, och fick det.
allan
|
och nu måste jag föra lite konstruktiv kritik mot moderatorerna
visst, jag har också sett sämre bilder (med webcam, mobilkamera)
men jag vill inte påstå att den här bilden "duger"
jorgen gör ett bra jobb annars, okej att inte lika många lägger upp bilder
men man får iallafall inte ont i ögonen av att titta på det som läggs upp
men säg till om så är fallet, för jag vill gärna ha åsikter om min biceps
lägger gärna upp en inzoomad bild på den... flexad
|
|
|
2005-09-18, 22:06
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Tack Davil!
Eftersom jag inte tänker springa på gymmet fler gånger i veckan än jag redan gör, så har jag funderat på att kanske köra lite magövningar hemma en dag. Med lite sit-ups och en ab-roller (eller vad den heter...jo, jag har faktiskt en sån..  ) kanske skulle göra susen. Jag har otrolig styrka i ryggen, och rygg är faktiskt den delen jag är mest nöjd med - så för att skaffa bättre balans så bör kanske magmusklerna tränas mer. Vad tror ni?
|
Magträning sköter jag själv i hemmet, det ger precis lika bra som på gymmet
Försök att träna igenom hela kroppen på gymmet. Även fast du idag känner dig mkt starkare i rygg mot andra muskler så kommer resten att komma ikapp tids nog. Bara att
mvh / David
|
|
|
2005-09-18, 23:24
|
|
Banned
Reg.datum: Jan 2004
|
Men för ***. En närbild på en mage, och tre sidor flås. Hade jag vart moderator hade tråden rykt.
|
|
|
2005-09-19, 00:21
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Efter lång övervägning så har jag bestämt att jag ska lägga ut en bild här. Tycker det känns lite dumt, men vill man ha respons så verkar det funka.
Kan ju berätta att jag är (tjej) 25 år, 168 cm lång, väger ca. 57 kg och 17-18 % bf och 40% i muskelprocent. Har väl alltid tränat och hållt igång, sitter aldrig stilla (jo, lite framför datorn  ), men det har väl blivit mer styrketräning, ja vad ska vi säga...de 2 sista åren. Tränar styrka ca 2 gånger i veckan och går långpromenader varje dag och har ett aktivt jobb. Har väl inget att klaga på direkt egentligen...vi tjejer är väl aldrig nöjda förstås! Jag är inte en sån som klagar över kroppen, den funkar och jag mår toppen! Anledningen att jag lägger ut ett kort på min mage här är för jag känner mig lite klyven. Jag vill ju inte gå ner i vikt, ialla fall inte flera kilo. Jag ser mig själv som smal/lagom sådär, men likförbannat så har jag nån slags bulle på magen! Inbillar jag mig bara, eller ska jag bara acceptera den eller ska jag köra lite mer förbränning, så den försvinner?
Kan väl inte dra på det längre nu...okey, jag håller andan...
Fram med komentarena!
|
:love: :love: :love:
|
|
|
2005-09-19, 01:24
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2003
|

(och ungefär samma som robbelirobban  )
|
|
|
2005-09-19, 14:35
|
|
Registered User
|
Ingen som tvingat er att läsa tråden - eller titta på bilden. Jag har aldrig lagt ut bild innan och jag kunde inte läsa någonstans att det var ett regelbrott å bara lägga ut en bild. Hoppas någon mod. låser tråden - så ni slipper lida mer då!!
|
|
|
2005-09-19, 15:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
Ingen som tvingat er att läsa tråden - eller titta på bilden. Jag har aldrig lagt ut bild innan och jag kunde inte läsa någonstans att det var ett regelbrott å bara lägga ut en bild. Hoppas någon mod. låser tråden - så ni slipper lida mer då!!
|
Haha..vad förväntade du dej igentligen..
|
|
|
2005-09-19, 17:32
|
|
Blibloblooobli
|
|
|
|
|
2005-09-19, 18:36
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av xynd
Haha..vad förväntade du dej igentligen.. 
|
Visste inte att det var den dagisnivån här.
|
|
|
2005-09-19, 18:39
|
|
Blibloblooobli
|
Citat:
Visste inte att det var den dagisnivån här.
|
Det är det inte.
Läs min post ovan.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:14.
|

|