Efter att ha läst lite här på Kolozzeum så är det väl dags att jag också startar en Journal

Jag hoppas att den kommer följas av många

Kritik osv tar jag mer än gärna emot
Syftet
Jag börjar trötta lite på att vara smal och ganska liten i "storlek" eller hur man ska säga. Visst jag är ganska lång men smal är jag ändå.
Journalen har jag för att kunna få kritik b.la. Men främst för att jag ska följa med schema ordentligt och hålla träningen på topp.
Tidigare sporter
Jag började väl träna på "riktigt" när jag var ungefär 10 år gammal då jag gick på Mountainbike, det varade väl ungefär i 1,5 år skulle jag tro. Det var dock bara 2 timmars träning i veckan. Efter det tränade jag innebandy, tror att det var när jag var 13 år ungefär. Nu när jag är 15 har jag tränat kampsport ett år men det blev väl inte så mycket av träningen, var inte på varje träning osv. Det var väl det jag gjort nu innan jag börjat träna på gym.
Mina mål
*Väga runt 80 kilo inom en ganska kort framtid
*Få en bättre kropp som jag är helt nöjd med
Jag har väl inte några kortsiktiga mål förutom att klara runt 70-80 kg i bänk ^^ Fast det tar nog ett tag innan jag klarar det skulle jag tro så det kanske ska räknas till långsiktiga ändå :p
Schema
Schemat jag ska följa ser ut som följande:
Måndag: Bröst, triceps, mage
Tisdag: Ben
Onsdag: Axlar, rygg, biceps
Torsdag: Bröst, triceps, mage
Fredag: Vila, Gymmet stängt..
Lördag: Vila, Gymmet stängt..
Söndag: Axlar, rygg, biceps
Jag börjar väl med detta schema om någon dag, förmodligen i morgon
Till sist: Några bilder har jag inte på datorn än, kan möjligtvis fixas vid senare tillfälle. Nästan all kritik tar jag emot med glädje. Tips är jag också tacksam över.