Hej alla räckor och molnpuffar!
Jag och min kusin hade en journal som vi förde tillsammans men då han tröttnat på hela journalbiten så startar jag en egen nu som jag ska uppdatera flitigt!
Har tränat i 4år varav 3år seriöst. Har dock haft sommaruppehåll på 3mån varje sommar vilket har stagnerat utvecklingen en hel del. Detta året har jag dock klarat mig utan det och det kändes jävligt bra! Gymmet är mitt andra hem och kommer aldrig avvika från rutin igen!
Den senaste tiden har det hänt en del. Har köpt lägenhet i Uppsala med inflyttning den 17 December. Har därför bytt gym och blivit medlem på Antonis här i Uppsala. Galet bra gym med skön atmosfär och bra arsenal med utrustning.
Lite stats om mig då:
Ålder: 21 (91a)
Längd: 171cm (Kort jävel)
Vikt: 81kg (Bulk)
Bf: Runt 13-15% skulle jag gissa på.
Det enda jag utövar av de tre stora är bänkpress för tillfället. Har något jävla knas med ländryggen för tillfället så mark och knäböj gillar inte min gamla kropp. Drog 200kg i mark innan jag la av om det nu är av intresse. Knäböj var jag aldrig en stjärna på så reppade bara 10or på 100kg för typ 2år sedan.
Känns ändå som att jag klarar mig utan dessa övningar för tillfället även om det skulle vara skitkul att kunna köra dem. Ska till en sjukgymnast/naprapat inom snar framtid för att kolla hur det står till med ländryggen.
I bänkpressen har jag pressat 150kg med en kroppsvikt på 81kg. 10or gör jag på 120kg.
På gymmet så är jag mer fixerad på bodybuilding/hypertrofiträning. Tränar för att få en snygg fysik och vikterna är inte så viktiga.
Kör för närvarande ett 3-1-3 program som ser ut som följande:
Dag1: Bröst, Axlar, Triceps
Dag2: Rygg, Biceps
Dag3: Ben
Dag4: Vila
Dag5: Repeat
Ska försöka uppdatera så ofta jag kan och lägga upp mycket bilder och eventuellt någon film också (allt blir ju mycket roligare då)
Fråga om ni undrar något, ge mig kritik (bra som dålig) om ni känner för det och posta så mycket ni kan!

Kommer kunna bidra med aktiv respons då jag jobbar vid datorn hela dagarna.
Med det sagt, nu kör vi!