Har tidigare haft en träningsjournal här men orkade inte att skriva så ofta men nu gör jag ett nytt försök. Ny journal, ny träning och ny kropp!
Ska från och med nu börja köra stenhårt! Ska vara med och tävla i bänk SM i år, i september i Nora. Jag går i 83kg´s klassen som ungdom och hoppas då att lyfta 120kg med stopp, det är mitt mål iaf. Mitt max i bänken är just nu 110kg med stopp och 115kg "vanligt" maxlyft.
Har nu tränat i ca 9 månader och började köra seriöst med en gång. Jag har tränat på gym tidigare men det var i början av 2010 sen var jag med i en olycka som stoppade träningen för mig.
I dessa 9 månader har jag gått från att inte klar 80kg i bänkpress till att klara 115kg. Det är ungefär det enda jag vet utav min förändring. Samma kroppsvikt +-2kg kanske, väger mellan 81-83 kg vilket jag har gjort i många år nu..
Jag är född 1994, alltså är jag 18 i år. Bor i Kristinehamn, Värmland och pluggar i Karlstad.
Mina pb's nu är
Bänk 115kg
Marklyft: 180kg
Knäböj: 150kg
Kan bjuda på lite bilder också

Bilderna kanske är otydliga och små men det får duga nu iaf. Alla bilderna är ca 1 månad gamla så är väl sådär jag ser ut.

Tack för att du läste igenom! Hoppas ni kan hjälpa mig och att jag kan vara till hjälp eller underhållning för er!