2011-03-02, 17:14
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Modern mat, mest ljug!
Tröttsamt att allt bara är hårklyveri och ordvrängning.
Just nu tänker jag på Cloettas blåbärskexchoklad. Jag var visserligen tvåa på pucken men jag tycker om mitt lilla brev. Den andra länken av mer seriös natur.
Blåbärsmail
Äkta vara
(bärs på norska är vad jag vet bajs)
|
2011-03-02, 17:17
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Men göra en massa väsen av ingenting. Det säger sig självt att Kexchoklad Blåbär inte är fylld med blåbär, utan bara eller mest har smaken av dom. Förstår väl vem som helst.
|
|
|
2011-03-02, 17:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2010
|
Proteinpulver med Caffe Latte smak innehåller inte riktig Caffe Latte?
Extrem ordvrängning där.
|
2011-03-02, 17:35
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
LOL.. vem f*n tror att det är riktiga blåbär i?
|
|
|
2011-03-02, 17:39
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Men för helvete.
|
|
2011-03-02, 17:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle2
LOL.. vem f*n tror att det är riktiga blåbär i? 
|
De som inte tänker själva. Tyvärr.
|
|
|
2011-03-02, 18:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2010
|
Ingen som fick göra smakextrakt i skolan på kemin som smakade päron och äpple osv?! Det flesta smaker i safter och annat är väl mestadels konstgjort :/
|
2011-03-02, 18:44
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Beelz
Ingen som fick göra smakextrakt i skolan på kemin som smakade päron och äpple osv?! Det flesta smaker i safter och annat är väl mestadels konstgjort :/
|
Spela roll. Det smakar gott!
|
|
|
2011-03-02, 19:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
What is this I don't even
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2011-03-02, 19:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Beelz
Det flesta smaker i safter och annat är väl mestadels konstgjort :/
|
Japp, man standardiserar smaken av x så smakar den likvärdigt i de flesta produkterna. Att x sedan är totalt olik den naturliga smaken av x är en annan femma. Vem har någonsin ätit ett körsbär som haft "körsbärssmak" till exempel?
|
|
|
2011-03-02, 20:11
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2010
|
Innehåller inte Amino Rush fantasifrukter?
|
|
|
2011-03-02, 20:14
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
Japp, man standardiserar smaken av x så smakar den likvärdigt i de flesta produkterna. Att x sedan är totalt olik den naturliga smaken av x är en annan femma. Vem har någonsin ätit ett körsbär som haft "körsbärssmak" till exempel? 
|
Bland de värsta aromerna jag smakat så måste den typiska "melon-smaken" vara i topp. Tänker på t ex melonglass. Jag undrar hur i h-vete man kan tycka att det smakar melon. Jag vet i f-n vad det smakar, men inte är det gott, snarare motbjudande.
eidt:
För att vara lite positiv också så smakade jag en typ av karamell i Indien som hade orange och banana. Båda smakerna var för en gångs skull lika originalen och jag blev faktiskt rätt imponerad.
|
C4L
Senast redigerad av Sniggel den 2011-03-02 klockan 20:15.
|
|
|
2011-03-02, 20:47
|
|
Registered ulcer
Reg.datum: Jul 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Bland de värsta aromerna jag smakat så måste den typiska "melon-smaken" vara i topp. Tänker på t ex melonglass. Jag undrar hur i h-vete man kan tycka att det smakar melon. Jag vet i f-n vad det smakar, men inte är det gott, snarare motbjudande.
|
+1 Jag har också tänkt på det
|
2011-03-02, 22:13
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
|
Körsbärssmak är av naturen oefterhärmligt, det är det absolut äckligaste människan någonsin framställt.
I övrigt konstaterar jag att med ironin bland styrketränande män är det sämre ställt.
|
2011-03-02, 22:16
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Men göra en massa väsen av ingenting. Det säger sig självt att Kexchoklad Blåbär inte är fylld med blåbär, utan bara eller mest har smaken av dom. Förstår väl vem som helst.
|
Njae, det är trots allt fullt av både kex och någon slags choklad så varför skulle inte ett ynka blåbär slinka med. Eller så är din ironi vassare än min och då bugar jag!
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:14.
|

|