-Nyttperspektiv- deff blogg
For starters
Ja detta ska bli min blogg om hur jag tränar och hur jag går ner i vikt under en obestämt tid, helt enkelt beroende utav motivationen.
började gymma när jag var 16 fick personligen grymma resultat efter ett tag av det blev jag trött och gick ner 10kg nu har jag sakta men säkert gått up det igen men det gick bara utför nu sitter jag här med bristningar och 15 extra men med en motivation för ett bra resultat!
Maten
Jag kommer att försöka kick starta imorgon och ligga med rätt mycket underskott som jag tyckte kändes jävligt bra sist. Annars så matväg gå rätt normalt och inget extremt
det vanliga undivka vittbröd, socker, dressing, såser och skära ner på kolhydraterna, inta ta bort helt (halvera potatis, ris, pasta etc). Ätardagar kommer jag inte att ha men självklart, det är sommar så det kommer det att bli, går knappt att undvika :P.
Internetskygga jag
Längd 180
vikt 95

ålder 19
bilder kanske kommer när jag fått något bra resultat att skryta med före, efter bild. Så ni ser jag är rätt groft överviktig men det skall jag sätta stopp för ! så jag kanske kan börja med en seriös träning i efterhand.
Kosttillskot
Cla
Omega -3
whey 80 vanilj
och även någon gainomax drink, bar när jag kunnder socker suget kräver efter träning.
Träningschema
Tunga set, låga reps, lång vila deffstyle vad jag har läst!
pass 1
Knäböj
Benpress
Benspark
Lårcurl
insida lår
Vadpress
Pass 2
drag till hakan i kabelhiss
Hantelpress
Hantelllyft åt sidan
Smalbänk
hantel extension
kabel Extensions
baksida axlar i maskin
Pass 3
hantel shrugs
Skivstångsrodd
nedre rygg
magmaskin sido
Magmaskin
Benlyft
cable crunches
Plankan
Pass 4
Bänkpress
Lutande hantelpress
Flyes/Cable cross
Skivstångscurl
dubbel biceps i kabelhiss
FRÅGESTUND
1. Cola light / cola zero det står att det inte innehåller nå kalorier, men fortfarande är det nyttigt att dricka det? för det är fortfarande grymt gott
och mycket mindre kalorier än t.ex. mjölk.
2. Kan någon godkänna övningsvalen så jag inte valt övningar för t.ex. bara övre bröst, bara nedre rygg, utan att jag splittat övningarna etc. valt bort marklyft eftersom jag har så
sjukt dålig teknik känns bara pinsamt att göra!.
Annars vill jag bara höra generella
mat, tränings, övnings tips!
tack för mig första updaten kommer imorgon eller ikväll efter träningen.