letar efter filmer på imponerande fysiska prestationer
Jag är på jakt efter korta filmklipp på imponerande fysiska prestationer typ i stil med:
Nu kanske det där var lite väl galet, men ändå imponerande. (Klättraren är inte i livet idag)
Jag vill inte se några klipp på olika styrkelyft eller OL-lyft utan gärna andra former som vanliga "svenssons" har lättare att relatera till.
Jag är på jakt efter korta filmklipp på imponerande fysiska prestationer typ i stil med:
Nu kanske det där var lite väl galet, men ändå imponerande. (Klättraren är inte i livet idag)
Jag vill inte se några klipp på olika styrkelyft eller OL-lyft utan gärna andra former som vanliga "svenssons" har lättare att relatera till.
Jag får hjärtklappning bara av att kolla på det, speciellt när han hoppar för att få tag i en spricka. Sen när han svingar sig upp i skiktbitar som ser ut som de ska komma loss när som helst gör ju inte saken bättre. Helt sjukt
Discovery-dokumentären om Shaolin-munkarna får man väl rekommendera, med gamlingen som står upp och ner på ett finger o.s.v. Optimal fysik har hela gänget vid deras förläggning - unga som gamla.
Annars imponerar avancerad breakdance, gymnastik och capoeira och dylikt i mina ögon - fysikmässigt.
Usch, jag sitter här och bölar som en liten flicka för klippet om autism-grabben. Inte nödvändigtvis för att han hade autism, men för epiken i att han var vattenpojken som blev matchhjälte.
Terry Fox, en hjälte han fick amputera sitt ena ben pga cancer. Hans mål var att springa över hela Canada och samla in en dollar för varje invånare....
Usch, jag sitter här och bölar som en liten flicka för klippet om autism-grabben. Inte nödvändigtvis för att han hade autism, men för epiken i att han var vattenpojken som blev matchhjälte.