polaren: Böjen godkänd 2-1, tyckte passaren nuddade stången vilket inte är bra. Lite svårt att se röven i bänken också, men blir godkänt av alla domare. Första marken tveksamt godkänt pga du sköt in benen under stången, 2-1 medans andra lyftet var mycket bra.
Härligt att jag fick den böjen Benen var under på 185, därför blev det ombyte och talk på 190!
Bubbe.
Jag trodde ett tag att Extreme-G hade gått och skadat sig när jag kollade på poängen.! men till min fasa. Så upptäckte jag ett skrivfel!!!!!! hans totala var 460p, inte 360p som du har räknat ut på, skärpning nu #¤%&/#"¤%&/%¤#¤%&
Bubbe.
Jag trodde ett tag att Extreme-G hade gått och skadat sig när jag kollade på poängen.! men till min fasa. Så upptäckte jag ett skrivfel!!!!!! hans totala var 460p, inte 360p som du har räknat ut på, skärpning nu #¤%&/#"¤%&/%¤#¤%&
de var de enda filmerna jag han ladda upp innan jag fick detta meddelande:
We are currently performing site maintenance. While some functions of the site -- such as commenting on videos, video uploads, and new user registration -- are temporarily disabled, the basics of the YouTube site are still available.
ska försöka fippla in resterande filmer innan jag drar till jobbet imorgon bitti.
Bra jobbat som fan!
Ledsen att jag inte han ställa upp med kamera Hoppas jag slipper smisk nu...
Men jag såg att det löste sig iaf. Du ska fan ha pluspoäng av dommarna för håret!
Tack.
Jadu, skam den som ger sig. Hade ingen bra dag igår.
Berättar vid tillfälle....
Kanske ska byta namn till Simson (typen i bibeln vars styrka satt i håret)
Tack.
Jadu, skam den som ger sig. Hade ingen bra dag igår.
Berättar vid tillfälle....
Kanske ska byta namn till Simson (typen i bibeln vars styrka satt i håret)
Samson!
EDIT: Tydligen Simson i svenska översättningen Bra lyft!
Eld: Det ser absolut inte bra ut för ryggen (i all välmening)
Jag tänkte också på det, men om man tittar efter så ser det ut som att det endast är övre ryggen som kröker sig. Skulle vilja se ur en annan vinkel. Just nu tycker jag det ser rätt så hälsosamt ut.
EDIT: Man får också ha i åtanke att det är ett maxförsök, där brukar inte hållningen alltid vara den bästa. Vill du se på riktig diskbrocksmark så kolla min video, DÄR är hållningen kass!