Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-01-25, 09:33   #91
prOtotype
Wants brinner!

prOtotypes avatar

Reg.datum: Jan 2009
Bah. Jag har fått avbryta iden med att träna med 5sek rörelser. Det kändes som att det tog väldigt bra, det gav en galen pump och jag tror att det är ett bra sätt att fresta på musklerna utan att riskera leder och liknande.
Men det gör helt enkelt för ont.
Jag kanske kan använda mig av det i perioder, speciellt om jag känner mig dålig i någon kroppsdel kan jag tänka mig att det är lysande att använda, men som det ser ut nu så klarar jag inte av att varje gång jag går till gymmet ska innehålla så mycket smärta som passen blev att göra. Det var helt enkelt väldigt dödande för träningsmotivationen.
prOtotype är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-01-25, 09:56   #92
prOtotype
Wants brinner!

prOtotypes avatar

Jag försöker även bulka så hårt som jag skrivit men har allvarliga problem med att få i mig kalorierna.
Min nuvarande lösning är att äta mer skräp för att få upp kaloriintaget och avslutar träningsdagarna med en drink av 2dl yoghurt som jag mixar ner jordgubbar, slooow skogsbärsprotein och ca 2dl grädde i. RIKTIGT flottig dryck som är så god att jag måste hålla i shakern för att inte polarna ska stjäla av mig.
Gammal 2011-02-21, 22:14   #93
prOtotype
Wants brinner!

prOtotypes avatar

Freerunning progress report:

Ursäkta den värdelösa handstanden i slutet. När det går som det ska blir det över 30sek.
Gammal 2011-03-17, 11:06   #94
prOtotype
Wants brinner!

prOtotypes avatar

Hmm. Har fått ge upp operation weightgain. Dels pallar jag inte ätandet och dels så blir jag fetträdd väldigt fort. Nu känns det lite för sent inför sommaren att lägga upp en dunderbulk. Nu försöker jag bara äta fläskmycket efter träningen och mindre på vilodagarna. Funkar bra än så länge och jag tror faktiskt att jag gått upp lite i fettfri massa.

Min tå är trasig just nu så jag har inte haft möjlighet att köra så mycket freerunning och jobbar därför på min handstående. Igår satte jag en klockren sittande -> L-seat -> runt till handstående för första gången så att jag verkligen kunde stå kvar och hålla balansen. sååå PB

Jag har även tappat motivationen lite vilket gjort att jag gått till gymmet mer sällan. Lo and behold! Det känns som att jag får bättre resultat

Bänkpressen häromdan kändes underbar. Jag lyckades verkligen låsa ner hela skulderpartiet i bänken och fick ruggig muskelkontakt. Kände mig mycket starkare än vanligt.
Idag blir det att krossa på chins. +35kg x6 är målet. Det kommer bli JÄVLIGT tungt
Gammal 2011-05-17, 08:44   #95
prOtotype
Wants brinner!

prOtotypes avatar

Den första uppgången från sittande till handstående som jag får med på film. Det är fortfarande sällan jag sätter den men ibland får man till det. Filma är verkligen ett lysande verktyg och man lär sig mycket mer av filmerna där man misslyckas, så efter att ha filmat, tittat och korrigerat så blev det såhär.

Drog även ett PB i chins igår. Trodde det var 20, men när jag räknade på film efteråt så var det 19

Och även ett PB i handstående. Börjar få bra balans och kunde stå still större delen av 35sekunder. Jag märker att ju bättre balans jag får desto smalare kan jag stå med händerna och desto lättare blir det att stå länge.
Gammal 2011-05-18, 14:52   #96
Troll
Registered Snoozer

Trolls avatar

Reg.datum: Oct 2006
Trevlig jounal med många coola klipp!!

Kommer helt klart börja kika in här då och då!
Troll är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:01.