Hmm. Har fått ge upp operation weightgain. Dels pallar jag inte ätandet och dels så blir jag fetträdd väldigt fort. Nu känns det lite för sent inför sommaren att lägga upp en dunderbulk. Nu försöker jag bara äta fläskmycket efter träningen och mindre på vilodagarna. Funkar bra än så länge och jag tror faktiskt att jag gått upp lite i fettfri massa.
Min tå är trasig just nu så jag har inte haft möjlighet att köra så mycket freerunning och jobbar därför på min handstående. Igår satte jag en klockren sittande -> L-seat -> runt till handstående för första gången så att jag verkligen kunde stå kvar och hålla balansen. sååå
PB
Jag har även tappat motivationen lite vilket gjort att jag gått till gymmet mer sällan. Lo and behold! Det känns som att jag får bättre resultat
Bänkpressen häromdan kändes underbar. Jag lyckades verkligen låsa ner hela skulderpartiet i bänken och fick ruggig muskelkontakt. Kände mig mycket starkare än vanligt.
Idag blir det att krossa på chins. +35kg x6 är målet. Det kommer bli JÄVLIGT tungt