Kanske inte jättelikt, men jag älskar verkligen att träna till Raised Fist. Speciellt deras skiva Sound of The Republic är underbar. Även The Haunted - Made Me Do It och Meshuggah - Nothing är favoriter.
Mycket bättre än de tre andra obligatoriska skivorna på alla gym:
Kanske inte jättelikt, men jag älskar verkligen att träna till Raised Fist. Speciellt deras skiva Sound of The Republic är underbar. Även The Haunted - Made Me Do It och Meshuggah - Nothing är favoriter.
Mycket bättre än de tre andra obligatoriska skivorna på alla gym:
D-A-D - No Fuel Left For The Pilgrims
Volbeat - Guitar Gangsters And Cadillac Blood
Absolute Trance - 1998 (eller vad som helst )
Meshuggah, The haunted och Raised fist ligger mig varmt om hjärtat.
Du lyckades även pricka in 2 av de banden som jag får spykänslor av, Volbeat och D-A-D, burrrrrr haha
Tack för tipsen ändå!
Citat:
Ursprungligen postat av hugok
Slayer har rätt bra trücklåtar. Fast inget går ju upp mot rammstein. Det första "Mein hetrx brent" i den låten... Fy i helvete säger jag bara
Lyssnade en hel del på Slayer och Rammstein för några år sen, kanske är dags för en vända till snart.
Senast redigerad av MicheG den 2010-09-23 klockan 15:52.
Du lyckades även pricka in 2 av de banden som jag får spykänslor av, Volbeat och D-A-D, burrrrrr haha
Tack för tipsen ändå!
Har oanade förmågor ser jag
Ett band som jag absolut älskar som du kanske redan vet om/kanske kommer att uppskatta är Dimension Zero.
Speciellt skivan Silent Night Fever. Herre min skapare va bra den är!
Lite mer åt det grötigare hållet men ändå "jag-vill-lyfta-500-kg-i-marklyft"-hållet är Soreption - Deterioration of Minds. Bra skit!
Håller med om Raised Fist och Slipknot, och varför inte lägga till Hatebreed? Funkar fint till pumpandet, även om jag hemma hellre kör med brutalare förmågor