Visa fullständig version : kalorier och protein när man äter på restaurang?
Jag tänkte prova igen och köra träliga myfitnesspal någon dag iallafall. Men jag äter ofta ute. Hur vet man då hur många kalorier och hur många gram protein det är i maten?
Magnus N
2016-04-06, 19:54
Jag tänkte prova igen och köra träliga myfitnesspal någon dag iallafall. Men jag äter ofta ute. Hur vet man då hur många kalorier och hur många gram protein det är i maten?
Du höftar helt enkelt vikten på det du äter. Om de nu inte mot all förmodan har kaloritabell på deras mat :)
Du höftar helt enkelt vikten på det du äter. Om de nu inte mot all förmodan har kaloritabell på deras mat :)
Man ska ha kört kaloriräkning ett bra tag för att kunna höfta. Protein är nog ännu svårare. Fan jag funderar på att skita i det där jävla räknandet och bara äta 5-6 gånger per dag och kolla kroppsvikten.
Magnus N
2016-04-06, 20:18
Man ska ha kört kaloriräkning ett bra tag för att kunna höfta. Protein är nog ännu svårare. Fan jag funderar på att skita i det där jävla räknandet och bara äta 5-6 gånger per dag och kolla kroppsvikten.
Låter som en bra plan :)
fan jag funderar på att skita i det där jävla räknandet och bara äta 5-6 gånger per dag och kolla kroppsvikten.
Bra, räkna kalorier är inget som garanterar bättre resultat. Det viktigaste är träningen.
Shqypnia
2016-04-07, 08:29
Om du är på diet- skippa en del såser, ost och andra energitäta livsmedel. Sedan är det bara att höfta.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.