Bröstpass cykel 2!
Bänkpress
45 kg x 5
55 kg x 5
70 kg x 3
75 kg x 5
85 kg x 5
95 kg x 5 (3-4 helt själv)
Volym: 2125 kg
Attans. Kände mig ganska svag och mycket fokus på vänster sida. Fick passning, helt säker på att jag klarade 3-4 själv, gjorde en femma o han sa att den var helt själv men vette tusan...
Sned bänkpress
50 kg 12,10,9,10,10
Volym:2550 kg
Stor fokus på vänster sida och kort ROM för att få med övre delen av tutten.
Pullups
kv (81 kg ca) 7,6,7,6,6
Volym:2592 kg
Sittande frenchpress
10 kg x 16
12,5 kg x 14
15 kg x 10,10,8
+ z-stången!
Volym:748 kg
Phew phew! 
Bröstpass done! Under uppvärmning var det vääldigt stor fokus på att försöka hitta och få med vänstern. Upp till 85 kg var det inga problem och livet kändes lätt. Sista repen började jag känna att vänster axel typ "viker" sig eller nått. Försökte hålla armbågar på samma sätt och ta ned stången samt pressa upp den jämt.
Fick passning på sista setet 95 kg. Helt säker på att 3 reps gick helt själv...sen kände jag definitivt hur v. axel ger upp och fladdrar medan höger känns stabil. Inte bra inte bra.....kanske får gå ned i vikter för att vänster ska hänga med.
I sned bänk var det låga vikter o fokus som gällde. Känner snabbt hur vänster axel/tutte blir tröttare så den får styra repen.
Killen som passade mig sa att han såg både i bänken och sneda bänken hur höger arm pressar upp snabbare/mer.
O well, resten av passet gick fint! Fler reps i pullups och fick vänster till att jobba hårt! Trött i halva kroppen nu