Då var det dags igen då, mitt andra försök till en träningsdagbok
Här är mina "stats"
Ålder : 21
Tränat sedan : 23 september 2001, så det blir lite mer än 16 månader. Före det var jag ett *riktigt* spinko som bara satt framför datorn. Nu kan jag inte påstå att jag är någon biff, men om man jämför hur jag såg ut när jag började träna, så är det väldigt stor skillnad.
Mått
Bröst : 111 ~
Mage : 95
Överarm : 39 (39.5H)
Underarm : 33 (32.5H)
Vader : 42.5 (41.5H) ~
Lår : 65 ~
Har lite svårt för det här med mätning, så resultaten är säkert lite skumma. Tycker det blir olika varje gång, men det är åtminstonde till lite hjälp
Vikt : 96 Kilo, men jag litar inte riktigt på vågen :/
Bilder har jag funderat på lägga upp, men jag måste låna en digital-kamera först. Blir nog mest "before" bilder, då jag som ni ser på mina mått, inte är någon biff, och inte inte direkt "deffad" heller
I regel så tränar jag alltid med passning, så de gånger jag tränar själv, så går i regel vikterna ner en aning. Det beror iofs också lite på vilka övningar jag kör!
Idag är det Biceps och Bröst som gäller, så jag återkommer med resultat ikväll!
Hur jag äter varierar väldigt mycket. I dagsläget så tar jag inte heller så mycket kosttillskott. Det blir vitamineral och ALC på morgonen. Jag har kreatin och glutamin hemma, men har inte börjat ta något av dem ännu. Första gånge jag försökte använda kreatin så fick jag en förjäkla huvudvärk, så det skrämde mig lite, men jag funderar på att testa igen, då det kanske inte var kreatinets fel... Glutamin ska jag börja ta ikväll efter träningen
Har också en bunke med protec+ hemma, men håller mig undan från den häxbryggden tills jag köpt en mixer. Det är ju helt omöjligt att blanda skiten med handvisp eller shaker, det blir ju bara en massa klumpar, och då smakar det inget vidare!