Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-07-30, 17:13   #1
bluelight
Registered User

bluelights avatar

Reg.datum: Dec 2004
Mobiltelefontips

Tjena, som endel kanske kommer ihåg blev min kära mobiltelefon stulen för en vecka sedan, så det blir en ny och jag behöver lite tips!

Jag vill ha en telefon (3g eller vanlig spelar ingen roll) som har hyffsad kamera (ska väl bara användas för att ta lite skitkort, har vanlig digitalkamera med), ganska stor display, stilig och ska kosta runt 2500, mer vill jag inte lägga ut.

Inbyggd mp3spelare behövs inte, har redan en shysst mp3spelare, gärna inte en tre-telefon heller.

Kontantkort ska det vara.

Har funderat på en k610i, vad tycks om den?
Gammal 2006-07-30, 17:31   #2
mckn
Registered User

mckns avatar

Reg.datum: Jan 2006
Jag har en K610i och är mer än nöjd och jag använder alla funktioner utom videosamtal och det funkar hur bra som helst med mitt Telenor abonnemang.

Jag valde mellan k800i och k610i men kände inte behovet av kameran så mycket och tyckte den kändes lite för stor och klumpig för min del. Sedan så spelade priset in lite med.

Men jag är grymt nöjd med min k610i och tycker att det är en grymt prisvärd mobil. Tycker dock att batteriet är lite dåligt håller runt en vecka och då använder jag mobilen mycket.
mckn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-07-30, 21:31   #3
bluelight
Registered User

bluelights avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Ursprungligen postat av mckn
Jag har en K610i och är mer än nöjd och jag använder alla funktioner utom videosamtal och det funkar hur bra som helst med mitt Telenor abonnemang.

Jag valde mellan k800i och k610i men kände inte behovet av kameran så mycket och tyckte den kändes lite för stor och klumpig för min del. Sedan så spelade priset in lite med.

Men jag är grymt nöjd med min k610i och tycker att det är en grymt prisvärd mobil. Tycker dock att batteriet är lite dåligt håller runt en vecka och då använder jag mobilen mycket.
Då får det bli en sådan imorgon!
Gammal 2006-07-30, 23:58   #4
Gimp
Registered User

Gimps avatar

Reg.datum: Mar 2006
Jag kan inte välja men jag har fram tills september att bestämma mig, w950 kommer att sopa banan med alla walkmantelefoner och mp3-spelare på marknaden nu (typ).

Sony Ericsson w850i
Sony Ericsson w950i
Gammal 2006-07-31, 02:05   #5
mulliy
Registered User

mulliys avatar

Reg.datum: Aug 2005
Har en k800i och tycker den är väldigt bra. Rekomenderas verkligen. Kameran är väl den enda märkbara skillnaden.
mulliy är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:08.