letar efter ett spel till nes.. man kan var två gubbar man ser dom uppifrån .. första banan blir man avsläppt med hellikopter? och så springer man längs med en flod... nån som vet vad jag pratar om??
Ursprungligen postat av Krampus
Jämt.
Hela min sexuallitet är uppbyggd på skogs-porr.
letar efter ett spel till nes.. man kan var två gubbar man ser dom uppifrån .. första banan blir man avsläppt med hellikopter? och så springer man längs med en flod... nån som vet vad jag pratar om??
Ikari warriors?
(ABBA 4tw)
Spelet slutade med att man stod och sköt på något som aldrig dog, jag kom aldrig vidare ifv. Man kunde förvandlas till en stridsvagn har jag för mig...
Ikari warriors var så jävla bra, askul o spela igenom från början till slut med polarn.
Har aldrig fått göra det för man fick aldrig sitta tillräckligt länge i sträck innan föräldrarna kom och sa att det var mat eller att man skulle göra annat än att spela
Har aldrig fått göra det för man fick aldrig sitta tillräckligt länge i sträck innan föräldrarna kom och sa att det var mat eller att man skulle göra annat än att spela
Hehe jag har sjyssta päron, farsan lirade/lirar en del det kanske bidrog till det tv och data-spelsliberala klimatet hemma.