Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-10-28, 10:24   #14896
Semiramis
Formidabel

Semiramiss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
fasiken, har sådant hårklyveri nu i min egen personlighet...

Träffade en tjej som inte alls var så mjuk, kvinnlig och puttenuttig som jag egentligen gillar. Inte så romantisk trallaalalala, men mer handlingskraftig, gillar o hugga tag, renovera, prioriterar familj o hem, inte så fjortissocial som måste festa utan vill mer ha lugn o ro, stabilitet, trygghet.. wtf.... samlar pluspoäng som en jubelidiot genom det sistnämnda...

Men vafan, inte sådär superkvinnlig som jag fått för mig att jag faller för... är detta ett tecken på att jag håller på att konvertera? Grabbar se upp!? Grabbhumor, rå och rak, inga krusiduller utan jävligt rätt fram, rätt så "kraftig" i kroppsmönstret och beteendet.. å jag gillart, jag är så sjukt trött på puttinutter som ska ha takvåningen på aveny för o dricka latte med sina fina väninnor o deras söta alienhundar (paris hiltonvovvar med två stora ögon och lite hundkropp bakom)... gnnnnn..

Fan hela min "jag har koll på vad jag söker" är just nu ifrågasatt. Gnn.
Grattis, det låter ju hur bra som helst! Det är väl inte så ovanligt att den man faktiskt faller för inte passar in i mallen på hur man tycker att det ska vara. Och mallen är väl egentligen någon du gillar och vill leva med, det mesta andra är sekundärt.
Gammal 2011-10-28, 11:11   #14897
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av StampChamp Visa inlägg
Har det på g med en tjej just nu, hon ville ses imorgon så igår bestämde vi att så skulle det bli.

Idag frågar hon om vi skulle ses annars tänkte hon vara med en annan kille. Då undrar jag direkt varför drar hon upp en annan? Jag hade inte ens tvekat, men jag kan ibland vara rätt svårt att ha att göra med, speciellt när det kommer till att planera saker och ses.

Men nu behöver jag inte komma med någon ursäkt att jag inte kan ses, vilket jag tidigare har gjort så hon kanske tvekar på mig haha.
Det kanske är en lattebrud med alienhund?

Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 11:13   #14898
StampChamp
Registered User

StampChamps avatar

Reg.datum: Jun 2010
Har det på g med en tjej just nu. Igår ringde hon och sa att vi borde ses nu i helgen, och jag gick med på det så vi bestämde att vi ses.

Idag frågar hon mig om vi verkligen ska ses annars skulle hon umgås med en annan kille? Varför tar hon upp en annan kille i sammanhanget för?

Så jag tänkte att nu behöver jag ingen ursäkt för att inte ses, så jag sa bara att dom kan hitta på något. Men då blir hon bara sur och säger att hon försökt.

Vad handlar det om egentligen? Eller är hon osäker på mig som alla andra tjejer verkar bli?
StampChamp är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 11:14   #14899
StampChamp
Registered User

StampChamps avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Asdf Visa inlägg
Det kanske är en lattebrud med alienhund?
Nu hänger jag inte riktigt med. När jag säger att hon kan umgås med honom istället så lackar hon ur och börjar ringa en massa?

Senast redigerad av StampChamp den 2011-10-28 klockan 11:16.
Gammal 2011-10-28, 11:24   #14900
yeahgrr
yeah right

yeahgrrs avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Nu hänger jag inte riktigt med. När jag säger att hon kan umgås med honom istället så lackar hon ur och börjar ringa en massa?
hon ville väl göra dig lite svartsjuk genom att nämna nån annan kille, för att hon vill se om du verkligen vill umgås med henne...
yeahgrr är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 11:32   #14901
StampChamp
Registered User

StampChamps avatar

Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr Visa inlägg
hon ville väl göra dig lite svartsjuk genom att nämna nån annan kille, för att hon vill se om du verkligen vill umgås med henne...
Ja det var de jag misstänkte också, men man kan ju aldrig vara säker.. men jag tror det också är så! Drygt att dom ska dra in andra i leken. Frågan är ju varför alla tjejer blir osäker på mig efter ett tag.. får väl visa lite mer och vara mindre svår
Gammal 2011-10-28, 11:35   #14902
tano
Registered User

tanos avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
På tal om det, är det bara jag som uppmärksammat hur SJUKT vanligt det är med folk/ungdomar som fotar sig med främmande människor på olika pubbar/dansställen/uteställen o visar på facebook?

Finns vissa tjejer (antar också killar men för mig inte alls lika vanligt förekommande) som fotar sig med allt o alla för att verka populär? Kan till o med vara med killar fula som stryk, spelar ingen roll, the more the better. Känna igen någon?
Hum med främmande människor? Är det verkligen så vanligt förekommande? Däremot verkar det finnas mycket party bilder där folk är med sina vänner. Är väl själv taggad i flertalet sådana bilder.
tano är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 11:36   #14903
Snobbe
Registered User

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ja det var de jag misstänkte också, men man kan ju aldrig vara säker.. men jag tror det också är så! Drygt att dom ska dra in andra i leken. Frågan är ju varför alla tjejer blir osäker på mig efter ett tag.. får väl visa lite mer och vara mindre svår
Vill du umgås med henne? Säg det till henne isf, fortsätter hon iaf försöka göra dig svartsjuk genom såna kommentarer så ere bara ignorera. Fattar inte varför folk ska hålla på sådär.
Snobbe är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 12:17   #14904
Asdf
Registered User

Asdfs avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Angel och skuggan hade ett jäkla bra ordval en sida tidigare i tråden

Antagligen ville hon köra ett spel för o se om du var intresserad av att bli lindad kring hennes finger eller ej. Att hon lackar ur bevisar bara hennes egna osäkerhet/omognad och oförmåga till vilket dumt uttryck det är.

Huruvida vem hon träffar när inte du kan är väl inget hon behöver berätta för dig? Vad är själva poängen undrar man. Givetvis märker man väl om den andre verkar intresserad, och om denne inte är det, vad är själva grejen med att jaga personer för att få dem intresserade?

Allt visar att det inte är något att satsa på här, men lite sköjerier är väl inte fel på sin höjd

Senast redigerad av Asdf den 2011-10-28 klockan 12:19.
Asdf är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 12:48   #14905
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Finns vissa tjejer (antar också killar men för mig inte alls lika vanligt förekommande) som fotar sig med allt o alla för att verka populär? Kan till o med vara med killar fula som stryk, spelar ingen roll, the more the better. Känna igen någon?
Aha, men då låter det som en kvinnlig motsvarighet till vissa killars ligga runt - kan vara med tjejer fula som stryk, det viktiga är att få doppa.
Gammal 2011-10-28, 12:48   #14906
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
klockrent det är ju precis så du ska svara istället för att haka på hennes spel
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 12:52   #14907
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J. Visa inlägg
Aha, men då låter det som en kvinnlig motsvarighet till vissa killars ligga runt - kan vara med tjejer fula som stryk, det viktiga är att få doppa.
nej, för då skäms killen att visa sig med den fula tjejen utan gör det verkligen bara för att doppa o kunna skryta lite efteråt till kompisar som inte sett vederbörande, inte skryter han dessutom genom att visa en bild på tjejen
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
Gammal 2011-10-28, 12:53   #14908
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av tano Visa inlägg
Hum med främmande människor? Är det verkligen så vanligt förekommande? Däremot verkar det finnas mycket party bilder där folk är med sina vänner. Är väl själv taggad i flertalet sådana bilder.
behöver inte vara helt främmande heller utan killar de känner till halvt om halvt, men det verkar vara viktigt att många killar fotas tillsammans med dem under kvällen, gärna en stor flock runt ikring. I only say what I've experienced, ålder på dessa tjejer är väl runt 18-25 år
Gammal 2011-10-28, 13:00   #14909
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
nej, för då skäms killen att visa sig med den fula tjejen utan gör det verkligen bara för att doppa o kunna skryta lite efteråt till kompisar som inte sett vederbörande, inte skryter han dessutom genom att visa en bild på tjejen
Det är ju så ligga-scenen ser ut. Killar jobbar arslet av sig för att ligga med så många som möjligt, vilket inkluderar en hel del häxor. Tjejer bromsar oftast rejält, men släpper till för dom riktigt najsa killarna. Tjejer vill ju också ligga förstås. I slutändan har killarna och tjejerna legat med lika många, men killarna mest för att hänga med tjejerna. Tjejerna har fördelen att kunna vara selektiva eftersom utbudet är obegränsat. Killarna har inte den lyxen. Utom slarti då..

Ska killarna bara ligga med tjejer som dom kan visa upp för mamma, så blir det inte mycket ligga för dem.

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.

Senast redigerad av Slartibartfast den 2011-10-28 klockan 13:01.
Slartibartfast är inte uppkopplad  
Gammal 2011-10-28, 13:07   #14910
C.E.J.
Korsordet

C.E.J.s avatar

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Hans grabbgäng såg tjejen. Möjligen att de var för fulla för att se tydligt/komma ihåg dagen efter.

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:33.