2011-10-27, 23:51
|
|
|
Pissening, no homo.
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh
Nat fredag, Linnea fredag
Louise Lördag, Emmelie lördag
Tanikka Söndag, Ellen söndag - Onsdag
Linköping är en trevlig stad, Wish me luck! 
|
Vad går hela det kalaset på?
Skulle kännas som en liten seger.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Langster
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
|
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
|
|
|
|
2011-10-27, 23:52
|
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2011-10-27, 23:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Shadowfire: Det är därför jag aldrig säger "jag tycker om de här egenskaperna i en kvinna." Ofta kommer det någon som saknar många av dessa egenskaper, men fortfarande kan vara helt fascinerande. Det funkar åt andra hållet också. Någon kan svinga förbi och uppfylla denna arketyp som du har målat upp för dig själv, men det betyder inte att de kommer attrahera dig.
|
|
|
2011-10-28, 00:06
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av kwame
Jag vill inte att 100 andra personer ska veta hur min flickvän är i sängen. Det handlar inte om att jag är osäker på mig själv när det kommer till sex. Utan mer att ja, det är privat, alla andra runt omkring vill jag inte ska veta om det. Dela det med 10st ex hade jag inte haft något som helst problem med.
|
Är det DIN privatsak eller HENNES?
För övrigt, när vi ändå är inne på vad som är privat; hur ser du på om en tjej inte vill säga hur många hon haft sex med innan pga hon tycker det är privat fakta?
|
|
|
|
2011-10-28, 02:10
|
|
|
Projektledare
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf
Shadowfire: Det är därför jag aldrig säger "jag tycker om de här egenskaperna i en kvinna." Ofta kommer det någon som saknar många av dessa egenskaper, men fortfarande kan vara helt fascinerande. Det funkar åt andra hållet också. Någon kan svinga förbi och uppfylla denna arketyp som du har målat upp för dig själv, men det betyder inte att de kommer attrahera dig.
|
mycket bra skrivet, jag haller helt och hallet med
jag tror att man under livets gang blir exponerad av olika saker som far en att vidga sina vyer och erfarenheter. nar jag bodde i Sverige tittade jag i stort sett bara efter blondiner och det var det jag "trodde" var min "typ", medans jag nu har insett att det finns andra "typer", nationaliteter, personligheter etc som ocksa ar valdigt intressanta
det kan mycket val bero pa aldern ocksa, att man i olika stadier i sitt liv soker olika egenskaper hos den potentiella partnern
|
|
|
2011-10-28, 02:11
|
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av chidde
mycket bra skrivet, jag haller helt och hallet med
jag tror att man under livets gang blir exponerad av olika saker som far en att vidga sina vyer och erfarenheter. nar jag bodde i Sverige tittade jag i stort sett bara efter blondiner och det var det jag "trodde" var min "typ", medans jag nu har insett att det finns andra "typer", nationaliteter, personligheter etc som ocksa ar valdigt intressanta
det kan mycket val bero pa aldern ocksa, att man i olika stadier i sitt liv soker olika egenskaper hos den potentiella partnern
|
Chidde, my man! Allt bra eller?
|
|
2011-10-28, 02:19
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Människor med blandad etnicitet kan vara helt fantastiskt vackra. Minns att jag såg Hotel Rwanda och tyckte att Sophie Okonedo var en otroligt vacker kvinna (pappa från Nigeria, judisk mamma). Det är enbart den fysiska biten jag tittar på då  .
|
|
|
2011-10-28, 03:56
|
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh
Nat fredag, Linnea fredag
Louise Lördag, Emmelie lördag
Tanikka Söndag, Ellen söndag - Onsdag
Linköping är en trevlig stad, Wish me luck! 
|
hur många av dem har du redan legat med?
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2011-10-28, 04:08
|
|
|
Stark
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
fasiken, har sådant hårklyveri nu i min egen personlighet...
Träffade en tjej som inte alls var så mjuk, kvinnlig och puttenuttig som jag egentligen gillar. Inte så romantisk trallaalalala, men mer handlingskraftig, gillar o hugga tag, renovera, prioriterar familj o hem, inte så fjortissocial som måste festa utan vill mer ha lugn o ro, stabilitet, trygghet.. wtf.... samlar pluspoäng som en jubelidiot genom det sistnämnda...
Men vafan, inte sådär superkvinnlig som jag fått för mig att jag faller för... är detta ett tecken på att jag håller på att konvertera? Grabbar se upp!? Grabbhumor, rå och rak, inga krusiduller utan jävligt rätt fram, rätt så "kraftig" i kroppsmönstret och beteendet.. å jag gillart, jag är så sjukt trött på puttinutter som ska ha takvåningen på aveny för o dricka latte med sina fina väninnor o deras söta alienhundar (paris hiltonvovvar med två stora ögon och lite hundkropp bakom)... gnnnnn..
Fan hela min "jag har koll på vad jag söker" är just nu ifrågasatt. Gnn.
|
Min flickvän har en mer "manlig" humor och är inte en tjej-tjej. Tro mig det är rätt väg att vandra!
|
|
|
2011-10-28, 05:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs
Min flickvän har en mer "manlig" humor och är inte en tjej-tjej. Tro mig det är rätt väg att vandra!
|
håller med.. Frugan är också raka rör, mycket trevligare i längden.
|
|
|
2011-10-28, 05:19
|
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Grattis, Skuggan! Med tanke på att dina tidigare erfarenheter och vad du själv berättar nu ser det här ut att vara ett steg i rätt riktning för dig!
Postat via en mobil enhet
|
|
|
2011-10-28, 05:39
|
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Ja ibland önskar man att man vore gay, vore så mycket enklare med en man som inte klagade på allt man gjorde eller inte gjorde
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2011-10-28, 05:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
hur många av dem har du redan legat med? 
|
Du måste dela upp frågan mellan i och utanför WoW
|
|
|
|
2011-10-28, 05:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Ja ibland önskar man att man vore gay, vore så mycket enklare med en man som inte klagade på allt man gjorde eller inte gjorde
|
Enligt de homosexuella kompisar jag snackat med i frågan så verkar män generellt vara ungefär lika jobbiga att leva med
Skickat med mikrovågor för färgens skull
|
|
|
2011-10-28, 06:08
|
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
fasiken, har sådant hårklyveri nu i min egen personlighet...
Träffade en tjej som inte alls var så mjuk, kvinnlig och puttenuttig som jag egentligen gillar. Inte så romantisk trallaalalala, men mer handlingskraftig, gillar o hugga tag, renovera, prioriterar familj o hem, inte så fjortissocial som måste festa utan vill mer ha lugn o ro, stabilitet, trygghet.. wtf.... samlar pluspoäng som en jubelidiot genom det sistnämnda...
Men vafan, inte sådär superkvinnlig som jag fått för mig att jag faller för... är detta ett tecken på att jag håller på att konvertera? Grabbar se upp!? Grabbhumor, rå och rak, inga krusiduller utan jävligt rätt fram, rätt så "kraftig" i kroppsmönstret och beteendet.. å jag gillart, jag är så sjukt trött på puttinutter som ska ha takvåningen på aveny för o dricka latte med sina fina väninnor o deras söta alienhundar (paris hiltonvovvar med två stora ögon och lite hundkropp bakom)... gnnnnn..
Fan hela min "jag har koll på vad jag söker" är just nu ifrågasatt. Gnn.
|
Det går ju inte så bra med lattebrudarna (de verkar mest blåsa dig på pengar) så ge henne en chans nu-
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:02.
|

|