Citat:
Ursprungligen postat av NiXPhoenix
Smith sörjer jag, levde mig verkligen in i den och fastnade för vissa av karaktärerna. Framförallt "Smith" själv och hans fru. Den hade kunnat bli en av mina absoluta favoritserier, värdelöst att de inte gav den en hel säsong åtminstone. Måste ju kosta mycket att bara börja producera en serie, varför inte köra klart då?
Verkar som femman/SBS köper in mycket av det som är nerlagt också, de har visat alla serierna jag quotade. Har en känsla av att de får köpa det ganska billigt. *whistle*
|
Grejen är ju att det inte på något vis är dåliga serier (iaf day break, helt okej serie, även om jag själv inte följer serier, bara sporadiskt tittande). Om femman fått dem billigt måste de ha gjort ena klipp.
Går så jäkla mycket skit på tv, och massor av repriser. Att de lägger ner serier, och inte bara flyttar till annan tid är ju helt obegripligt. Iof kanske de gjort ena stora budgettsatsningar och ser inget värde i att producera så dyra serier för att de ska sändas på dålig sändningstid. Men HALÅ idioter, har man gjort klart avsnitt så sänd dem! Kan någon förklara varför man inte vill ha tittare förutom just i "primetime" ??