Vaknar (runt 6 - 6:30 tiden): 10 Gram EAA
Runt 7-7:30 tiden: 30 Gram Kasein
Runt 11-11:30 tiden: 10 Gram EAA
Runt 12-12:30 tiden: 30 Gram Kasein
på träningsdagar kommer träning att ske runt 14
Efter träning (runt 15-15:30): 10 Gam EAA
Runt 16-16:30 tiden: 30 gram Kasein
Runt 19 tiden (enbart på träningsdag): 10 Gram EAA
Runt 20 tiden: 40 Gram kasein
Blir sammanlagt strax under 700 Kcal och 160 gram protein (200 om man räknar EAA dubbelt).
På vilodagen tar jag en mindre EAA-drink. Känns som att det ger mer med en extra EAA-puls under en dag med träning (samt att det EAA:t räcker lite längre). Utöver detta kommer jag att ta 8 gram mineralsalt, 30 gram psylliumfrön, 6 gram bakpulver samt något gram omega3 varje dag. Stim kommer att intas på morgon och innan träning samt på 10-rasten på jobbet.
Angivelserna för mängderna är ej mängderna pulver utan faktiska mängder protein/EAA.
Jag kommer att köra så länge resurserna räcker. Har 1,5 full burk EAA-XX från Body Science samt en 7-8 påsar med olika mängder kasein av alla smaker från samma märke.
Gissar att det kommer att räcka mellan 4-5 veckor.
Kommer att träna var tredje dag med start på Fredag. 2 basövningar/pass med 3-4 tunga set samt en del komplement a myoset. Efter denna diet kommer jag att glida in i en ketogen kost med 2 måltider/dag så jag kanske kommer att hålla dagarna med mat ketogena med 2 måltider/dag för att grundlägga hur jag ska ha det efter. Mitt mål är då att inte räkna på energin, då det är något jag vill komma ifrån.
Anledningen till en ketogen diet är att min mage totalt fuckar ur oberoende på vilka kolhydrater jag äter samt att (psykiska som fysiska) åkommor som jag tror kan gynnas av en ketogen diet.
Wish me luck!