Halmgubbe - att bygga upp en felaktig bild av moståndarens position, för att sedan argumentera emot den. Exempelvis när jag menar att rationell analys är viktigt och du argumenterar mot att vända och vrida på minsta detalj.
Ah got it
Fast nä, håller ändå inte med men förstår hur du menar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Att se dina utförande är å andra sidan en orgasm för ögonen
16 år och 51 år kan ju funka, så varför inte 20 och 50?
Är du orolig för vad vänner, familj och släkt kan tycka eller?
Känns det bra, go for it.
Av någon anledning tycker jag det är hur lugnt som helst. Hon pratar inte som en 16åring och ser definitivt inte ut som en. Han verkar trevlig och ser inte ut att vara 51år.
Jag tar den inte i tvåan, jag känner ingen som tar den i tvåan, och jag känner inte en som känner en som tar den i tvåan. Hur ska jag då kunna tro på att det finns nån som tar den i tvåan?
Jag tar den inte i tvåan, jag känner ingen som tar den i tvåan, och jag känner inte en som känner en som tar den i tvåan. Hur ska jag då kunna tro på att det finns nån som tar den i tvåan?
Du tror att ingen du känner tar den i tvåan. Jag tror (och hoppas) att du inte vet allt om alla dina bekantas sexliv. Din mamma kanske tar den i tvåan utan att du vet något.
Du tror att ingen du känner tar den i tvåan. Jag tror (och hoppas) att du inte vet allt om alla dina bekantas sexliv. Din mamma kanske tar den i tvåan utan att du vet något.
Håller med precis allt Yes har skrivit om det här ämnet. Mycket bra!
(Oxe verkar däremot ha vaknat på fel sida.)
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Att du finns är ju ett bevis för att hon tar den någonstans
En statistiker skulle nog säga så; en fysiker skulle nog säga att hon åtminstone en gång har tagit den någonstans(i fettan); en matematiker säger nog att på något sätt har en av farsans simmare mött mammsens ägg.
Sen om det är optimalt är ju en annan fråga, att analysera allt hela tiden
Hur mäter man ens det. Om man är gift? Har tjej? Haft många tjejer?
Mäter vilket?
Analysera för mycket är dumt. Det kallas älta. Att reflektera över sitt och ändras beteende är sunt, särskilt om man ofta hamnar i liknande situationer gång på gång. T ex att för förhållande tar slut fort (något med en själv), varför man inte förstår varför en viss sorts bråk uppkommer regelbundet (bägge), eller varför det efter en tids träffande alltid rinner ut i sanden trots att man ser ömsesidigt intresse (den andre). Postat via en mobil enhet
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade