okej, dom här spelen har rockat hårdast på min xbox;
Lost Planet! riktigt skojj!
GOW helt klart det bästa.
test drive, roligare bilspel får man leta efter
dead rising, ganska kul att slå ihäl zombiez med hantlar
smackdown vs raw, haha ja det är kul faktiskt
tony hawk project 8
sen så har jag rainbowsix vegas, tony hawk project 8, call of duty 3 project gotham racing 3 men de är inte lika roliga
Brooklyn! Var fick du tag i Lost Planet? Har för mig att det står i TV-reklamen att det kommer till butikerna den 12e eller nåt sånt. Det ser bra fett ut på TV-reklamen dock
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
vadå för test? Notera: Jag vet inte alls hur live funkar och vet inte heller mycket om nätverk osv.
i fliken längst till höger på dashboarden finns det system settings och sånt. Där nånstans ska network test finnas med, kolla där. Då testar den att komma ut på Live med din xbox, om det misslyckas så talar den om vad det är som är fel.
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
i fliken längst till höger på dashboarden finns det system settings och sånt. Där nånstans ska network test finnas med, kolla där. Då testar den att komma ut på Live med din xbox, om det misslyckas så talar den om vad det är som är fel.
okej, dom här spelen har rockat hårdast på min xbox;
Lost Planet! riktigt skojj!
GOW helt klart det bästa.
test drive, roligare bilspel får man leta efter
dead rising, ganska kul att slå ihäl zombiez med hantlar
smackdown vs raw, haha ja det är kul faktiskt tony hawk project 8
sen så har jag rainbowsix vegas, tony hawk project 8, call of duty 3 project gotham racing 3 men de är inte lika roliga
Det har lirats en jäkla massa Tony Hawk hemma hos mig. Jag har inte spelat så mycket själv dock. Vårt rekord är 650 000 i ett trick, fast vi är ju nybörjare.
2984000, men likt förbannat står jag still på plats 7. Vissa av målen hatar jag verkligen, speciellt de med manual för jag är så enormt kass på det Vissa mål förstår jag mig inte alls på hur man ska lyckas klara, men men, det ger sig väl, bara att nöta
Jag hade också problem med att komma ut på live, läste detta på ett annat forum:
"Din ISP sparar förmodligen din dators mac adress och känner därför inte igen din box, lösningen på detta är att köpa en router, alternativt att antingen (beroende på isp) vänta en viss tid med allt ur kopplat, eller ringa supporten när du vill byta mac adress.
En router är klart att föredra, glöm bara inte att den kommer ha samma mac adress problem när du kopplar in den första gången så antingen får du vänta eller ringa supporten."
Men du kanske redan har en router?
edit: jag hade alltså nätverkskabeln först in i datorn och försökte sen sätta in den i xboxen.
Nu är jag säkert långt efter vad gäller nyheter men jag såg det här nyligt och jag undrar om någon annan konsoll kommer kunna spela mot/med PC-användare.
Jag hade också problem med att komma ut på live, läste detta på ett annat forum:
"Din ISP sparar förmodligen din dators mac adress och känner därför inte igen din box, lösningen på detta är att köpa en router, alternativt att antingen (beroende på isp) vänta en viss tid med allt ur kopplat, eller ringa supporten när du vill byta mac adress.
En router är klart att föredra, glöm bara inte att den kommer ha samma mac adress problem när du kopplar in den första gången så antingen får du vänta eller ringa supporten."
Men du kanske redan har en router?
edit: jag hade alltså nätverkskabeln först in i datorn och försökte sen sätta in den i xboxen.
Om det är mac-adressen som spökar så går det att ändra xboxens macadress till samma som nätverkskortet i datorn. Så fick jag göra innan jag hade köpt ett extra nätverkskort till datorn.
Nu är jag säkert långt efter vad gäller nyheter men jag såg det här nyligt och jag undrar om någon annan konsoll kommer kunna spela mot/med PC-användare.