Vikten fortsätter rasa, stiger väl snart igen. Körde ett benpass idag och filmade poseringen som vanligt varannan vecka. Har börjat träna på morgonen med bara lite eaa och protein i magen, har konstigt nog energi då. I bakhuvudet cirkulerar tankar kring att jag kanske bränner lite brunt fett. Införskaffade musik igen efter ett långt uppehåll för några dagar sen, känns väldigt bra.
Först en film på vaderna som nu börjar se lite freakigare ut, känns riktigt skönt. Sen är det väl lite fusk med strypningen.
Poseringen. Höger axel är rejält fuckad, ska ta och få den tilltryckt.
Och en bild på röven som börjar se hårdare ut , svårt att fånga på bild dock.
Gör mitt bästa för att tillfredställa läsarnas behov
Citat:
Du har inga dietkänningar än då? Hur blev det förra dieten, blev du trött/seg/osugen på aktivitet/abnormalt matsugen någon gång?
Jodå, under 7.5-8% så kommer allt det där, har beklagat mig i diet-tråden men jag vet att det är så det är. Bara härda ut. Lättirriterad? Check. Seg? Check. Svårt att ta mig för saker? Check. Dietben? Check, det här är nästan den värsta just nu. Alltid sugen på mat? Check, vid lite tid över så funderar jag på mat. Men generellt mår jag bättre den här dieten än förra. Men 11 veckor kvar också så ska väl inte säga för mkt.
Ryggträning idag. Nöjd med en sjua på 140 i t-baren.
Jag vet inte om jag skrev det men jag tror att mitt viktras kan bero på att jag varit ledig och därför stressat ned vilket har gjort att kroppen släpper vikt. Plus mer frekventa toabesök.