Kul "träningsfilm också!" (det var du näst längst bak va?)
Ditt kostupplägg ser inte dumt ut heller!! (ser sjukt goda ut, var får du tag i dom och vad är priset?)
Danke! Sommarlovet är typ här (bara tentorna kvar) så nu kommer man förhoppningsvis öka snabbare då man får ordentligt med vila mellan passen.
Vid 0:50 så står jag näst längst till höger. Tyvärr(?) så hade dom ju tagit ut växellådan och motorn ur bilen så vi lyfte ju bara chassit, men jäkligt kul var det!
Dom är riktigt nice
Köper 2st för 10kr på en liten affär som ligger precis vid skolan, har dock sett att vissa Ica säljer dom ganska billigt också för att dom går ut nu i maj.
Det kan se ut som att ErnstP håller i stången men det är endast för att motverka gungning i sidled. Vanligtvis springer han heller inte runt i gymmet utan tröja men han hade bråttom idag och började byta om innan jag var klar.
Visste att jag skulle tappa många reps i hantelpressen om jag gick upp på 31orna men kände att det var värt det för att förhoppningsvis kunna öka bättre i fortsättningen (annars byter jag övning).
Helt okej pass ändå med tanke på att jag kom direkt från en 4-timmarstena.
Väldigt bra ökat i bänkrodden! Och belt squaten såg grym ut!!
Thanks! Jo det blir ju lätt så med nya övningar, man lär sig flytta gränser.
Citat:
Ursprungligen postat av Koettman
Den där böj-varianten är ganska cool. Men inte lika cool som ErnstP som glider runt i bar överkropp och David Seaman frisyr! All respekt till han.
Starka pass. Kronlyften såg dock väl lätta ut.
Mentzers fysik var riktigt brutal.
ErnstP återkommer när han vet hur 90-talets bästa fotbollsmålvakt ser/såg ut.
Spanx. Jo dom är lätta fram till sista typ. En till och jag är säker på att jag hade krökt ryggen. Jag har en del att jobba på inom det området med tekniken och att kunna pressa mig till max i kronlyft och liknande övningar.
Ibland tycker jag att jag har liknande struktur som Mentzer
290510 - 3B
Benpress (4-8LN, WM):
11x350 +10kg, +2 rep
25x280 +10kg, -2 rep (jämför med det jag visualiserade mig göra förra passet eftersom jag inte hann med WM )
Ja det har ju inträffat att jag Streakat tillställningar med klädkod Högtidsdräkt,
nu saknas bara den där trailer-park mustachen så kan jag streaka Rellos med värdighet.
Ja det har ju inträffat att jag Streakat tillställningar med klädkod Högtidsdräkt,
nu saknas bara den där trailer-park mustachen så kan jag streaka Rellos med värdighet.
Den där DC-varianten på Pec-Dec verkar galen. Sett några resultat av den?
Fest är bra. Är man själv glad blir musklerna glada. Eller nått.
Fö. anamade jag din muskeldiet och käkade glass PWO. Fruktat tryck av det
Jag körde den varje A-pass i en hel blast enligt rekommendation, sen dess tycker jag att mina kassa strutar faktiskt har börjat växa till sig lite.
Exakt, så därför blev det fest igår också..
Med andra ord kass dagsform även idag. Noterade förra gången att jag fått sämre ROM i lårcurlen så jag bättrade på det idag, men sänkte vikten.
030610 - 1B
Stångcurl (11-20rp):
16x47,5 +2,5kg, -3 rep
Pinwheelcurls (10-20ss):
23x16 - tyckte formen var rätt kass förra gången så jag sänkte vikten, kanske lite för mycket.
Ville göra ett försök på maj månads intense set of the month och göra en 50-reppare i böjen utan stopp. Det blev för mycket mjölksyra i korsryggen så jag fick racka tillbaka vikten två gånger, ta ett par andetag och sen böja igen. Riktigt trött i benen blev jag inte heller, bara i korsryggen.
Det verkar som att det kan bli fest imorgon igen. Först ska jag på studentmottagning och sen vidare till en kandidatexamensmottagning. Får se vart kvällen slutar men det blir ju bra uppladdning inför lördagens pass, uppenbarligen