hur mycket amino rush måste man dricka för att få tillbaka den massan då?
Vet i fanken men nu är det bara tre tillfällen kvar med olika blandningar så om du står ut i en månad kanske jag komma med ngt som liknar ett hyffsat svar
1 x 10 x 225 kg
1 x 1 x 310 kg
5 x 6 x 360 kg (1 min vila)
3 min vila
2 x 10 x 290 kg (1 min vila)
1 x 8 x 290 kg
Fick avbryta passet pga massiv huvudvärk efter tredje setet. Skillanden mot 2 min vila mellan seten som jag körde förra veckan jämfört med idag var påtaglig. Återhämtning var långt ifrån lika bra och när 10-repparna påbörjades märktes det tydligt att mjölksyran inte hann försvinna alls i lika stor grad som vid 2 minuters vila.
Jag är troligtvis rätt dåligt tränad men jag har svårt att förstå hur vissa klarar av att köra tungt med kortare vila än 1 minut som det talas om på vissa ställen. Vikterna ovan är 90 % respektive 75 % av 1 RM för mig.
Har ont i axlar och rygg nu så jag kan inte köra ordentligt så det du såg på gymet var rehabträning. Om jag får bukt med lederna blir det tyngre träning och mer skrivande framöver. Tills dess får jag nöja mig med benträningen som är det enda som funkar just nu.
1 x 10 x 225 kg
1 x 1 x 310 kg
5 x 6 x 360 kg (1 min vila)
3 min vila
5 x 10 x 290 kg (2 min vila)
Jobbigt pass, främst pga. huvudvärk nästan rakt igenom. Dock kändes det inte speciellt jobbigt i benen på 10-repparna som det gjort förrut. Ökade vilotiden till 2 min de sista fem seten och det kändes bra men jag ska försöka jobba mig ner mot 1 min med tiden.