Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Eller så hade han tagit ett nej för ett nej.
Du kan ju försöka förklara logiskt varför det är vettigt att han ska förutsätta att det är en bra sak att fortsätta fråga någon som inte är intresserad.
Du har även tidigare frågat varför killar tycks mer intresserade av "jakten", grattis men du gör ju det hela till en jakt. En kille som är intresserad av dig men även respekterar dig kommer inte att fortsätta tjata. Om du tror att hans fortsätta tjatande är någon sorts garanti om att "omgzhantyckernogjagärspeciellochvärdattjobbaf ör" så är du ute och cyklar.
Det är knappast "dig" han är intresserad av och du är knappast den enda han har visat intresse för.
|
Vad ni är söta som ska analysera så mycket om mig

Jag blir faktiskt lite smickrad.
Man kan säga nej på olika sätt.. ".Nej jag har inte tid idag" till ett mer bestämt "Nej , jag vill inte träffa dig". Sen beror det också på hur han frågar en fråga och med vilken attityd.
Sen undrar jag varför är det här är så viktigt för er? Jag klandrar inte dig eller någon annan på forumet hur ni sköter erat dejting/kärleksliv? Vad vill ni få ut av detta? har ni elelr du kanske varit med en tjej som är som mig och känt er rådissade? Därför ni har så mycket agg och tycker det är fel? Det är väl strunt samma egentligen vad jag tycker? Eller kanske är det viktigt.?
Det finns också ett ordspråk som heter "Det man inte kan få vill man ha" Hur kommer det sig till exempel att den killen man visar minst intresse för är den som jagar en?
Killen kanske sms:ar fram å tillbaka med henne han är intresserad av. den dagen hon slutar tvärt att höra av sig skapar en osäkerhet som automatiskt gör att att han blir mer attraherad av henne. helt plötsligt blev hon mer värd o hans ögon och han vill inte förlora henne. Han kommer konstant börja tänka på henne.. "varför hör hon inte av sig" "är hon inte längre intresserad" "vad gjorde jag för fel" alla dessa frågor kommer automatiskt att trigga igång ännu mer begär å intresse. Du vet ju själv hur du kände med din tjej när du skrev till mig i alla dina PM om henne. eller hur?
Jag är dessutom väldigt noga med vem jag träffar å vill träffa jag vill känna lite på vart hans gränser går. Klarar han inte att jag inte har tid att ses några gånger och blir sur å tvär å dissar mig å dejtar en lättare tjej så är det upp till honom. jag blir inte arg. Då vet jag att han inte är min typ. Kan han fortfarande behålla lugnet å vara cool i sig själv vet jag att killen har det jag önskar och han är värd att spendera tid med på både det ena å det andra sättet.