2010-12-20, 22:22
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Apjavel
Vart har ödmjukheten tagit vägen?
|
Den är satt åt sidan för att en NORMAL och KONKRET diskussion ska äga rum, där man faktiskt får ut svar istället för massa daltande, vad är det svåra i det?
Är det så jävla svårt att förstå att man kanske vill ha trådar här som inte ser ut såhär?
Användare A
"Hej, jag undrar om blablabla blir blablabla"
Användare King Grub:
"Läs om det här
Engelsk studie
Engelsk studie
Engelsk studie
Engelsk studie"
Användare A:
"Okej jag tar det där som att det inte fungerar att göra blablabla"
Diskussionen död.
Kul? Nej.
|
|
|
2010-12-20, 22:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2008
|
Ganska sorligt hur lätt ni grabbar blir ledsna på grund av Martins inlägg. Vill varken i verkliga livet se eller ens visualisera er i en hetsig debatt då jag med hög säkerhet vågar förutspå att ni illa kvikt börjat gråta som ett litet barn vid avslag gällande leksaksköp.
Att ingen iheller faktiskt ger sig på själva debatten gällande proteinet och upptaget utan istället hoppar in i tråden för att ge sig på Martin för att påstå att han på ett jätte-taskigt sätt ger sig på forumets medlemmar är ganska ironiskt.
|
|
|
2010-12-20, 22:26
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av RockyBalboa
Ganska sorligt hur lätt ni grabbar blir ledsna på grund av Martins inlägg. Vill varken i verkliga livet se eller ens visualisera er i en hetsig debatt då jag med hög säkerhet vågar förutspå att ni illa kvikt börjat gråta som ett litet barn vid avslag gällande leksaksköp.
Att ingen iheller faktiskt ger sig på själva debatten gällande proteinet och upptaget utan istället hoppar in i tråden för att ge sig på Martin för att påstå att han på ett jätte-taskigt sätt ger sig på forumets medlemmar är ganska ironiskt.
|
Om du nu tycker att det är ironiskt, Varför kommenterar du nu då utan att tillföra något om just debatten gällande proteinet och upptaget?
|
|
|
2010-12-20, 22:32
|
|
Banned User
|
Citat:
|
Jag håller med, jag började skämmas när folk kallade Grandmaster för "elak", vad fan är det här, nått jävla skämt?
Det bästa som sagts på det här forumet de 2 åren jag har varit medlem här har skrivits idag.
Synd bara att Grub valde att dra fram sitt konflikträdda kort och försvinna med svansen mellan benen så fort Grandmaster började ifråga sätta honom med fakta, siffror och studier.
|
|
|
2010-12-20, 22:36
|
|
Tar mig fram...
Reg.datum: Oct 2005
|
Citat:
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pansartax
Jag håller med, jag började skämmas när folk kallade Grandmaster för "elak", vad fan är det här, nått jävla skämt?
Det bästa som sagts på det här forumet de 2 åren jag har varit medlem här har skrivits idag.
Synd bara att Grub valde att dra fram sitt konflikträdda kort och försvinna med svansen mellan benen så fort Grandmaster började ifråga sätta honom med fakta, siffror och studier.
|
Debatten lämnade ämnet och drog in på att GM minsann skulle visa att KG hade fel i sitt resonemang. Så det var ingen annan som började det hela.
Rocky: Tycker du det någonsin är okej att ge sig på forumets medlemmar?
Pansartax: Ge exempel på vad som var så bra?
they install Windows."
– Anonymous
|
|
|
2010-12-20, 22:36
|
|
Registred User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Chaan
I vilken nivå är dina proteiner (eventuellt) spjälkade när du äter dom?
Mat tar ungefär ett dygn att passera. Svara på det först så kan säkert någon komma med ett tips.
|
Fast man tar inte upp peptider och aminosyror i hela tarmen.
Jag syftade på "vanlig mat" för övrigt.
|
|
2010-12-20, 22:39
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Apos78
Pansartax: Ge exempel på vad som var så bra?
|
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...7&postcount=74
Det här inlägget var bra, hur kan du inte tycka det?
Edit: Bara första mening var ju vinnande "Du tror. Jag resonerar och sätter saker i ett sammanhang. Skillnad." , hade jag pysslat med signaturmatieral så hade det här varit det.
Senast redigerad av Pansartax den 2010-12-20 klockan 22:40.
|
|
|
2010-12-20, 22:43
|
|
Äger Strikt!
Reg.datum: Jun 2007
|
Vad pratar ni om i tråden nu, protein eller trollande groupies?
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Var har jag räknat fel?
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Kunde jag ersätta alla träningens effekter med ett piller, skulle jag, och sitta hemma och spela datorspel och äta paj i stället.
|
|
|
|
2010-12-20, 22:44
|
|
Tar mig fram...
|
Citat:
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...7&postcount=74
Det här inlägget var bra, hur kan du inte tycka det?
Edit: Bara första mening var ju vinnande "Du tror. Jag resonerar och sätter saker i ett sammanhang. Skillnad." , hade jag pysslat med signaturmatieral så hade det här varit det.
|
Jag har inte sagt om jag tycker något är bra eller inte. Det där är en hypotes, precis som mer frekventa proteinintag och MPS är en hypotes. Det svåra är att slå fast vad som faktiskt stämmer och sedan på något sätt applicera detta på enskilda individer och på större folkgrupper. Det har ingen gjort ännu.
they install Windows."
– Anonymous
|
|
|
2010-12-20, 22:47
|
|
Registred User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
|
Eller så var det rätt mycket fail att anta att motparten är fem år gammal och inte kommer fram till vad han tror på genom att resonera och sätta saker i ett sammanhang.
Det går att vara saklig utan att vara dryg. Är målet med en diskussion att komma fram till något så är det inte så smart att vara nedlåtande och överdrivet kaxig, eftersom det slöar ner tempot (som vi precis sett).
|
|
2010-12-20, 22:54
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Apos78
Det har ingen gjort ännu.
|
Nej och det blir inte bättre av att ni kallar den ena parten i diskussionen för orättvis, dryg, elak och stöddig?
Jag tror att Grub är tillräckligt vuxen för att klara av en debatt där han inte blir behandlad som "Kung", förstod inte alls vad fan ni hade hade med saken att göra? Låt dem hållas bara, de är bägge två vuxna och det är inte direkt så de slåss på riktigt.
|
|
|
2010-12-20, 22:57
|
|
Äger Strikt!
|
Citat:
Nej och det blir inte bättre av att ni kallar den ena parten i diskussionen för orättvis, dryg, elak och stöddig?
Jag tror att Grub är tillräckligt vuxen för att klara av en debatt där han inte blir behandlad som "Kung", förstod inte alls vad fan ni hade hade med saken att göra? Låt dem hållas bara, de är bägge två vuxna och det är inte direkt så de slåss på riktigt.
|
Kanske du ska reflektera över om dina egna inlägg i tråden gjorde mycket annat än att trissa upp stämningen innan du pekar finger?
|
Citat:
Var har jag räknat fel?
|
Citat:
Kunde jag ersätta alla träningens effekter med ett piller, skulle jag, och sitta hemma och spela datorspel och äta paj i stället.
|
|
|
|
2010-12-20, 22:59
|
|
Tar mig fram...
|
Citat:
|
Helt ärligt så får Grub ta sina egna strider. Det jag påpekade var bara sättet GM uttryckte sig på. Och jag minns inte att jag använde några direkt nedsättande glåpord om GM. Men du verkar ändå ha följt diskussionen flitigt, trots att du tydligen såg den som meningslös.
they install Windows."
– Anonymous
|
|
|
2010-12-20, 23:01
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kischen
Kanske du ska reflektera över om dina egna inlägg i tråden gjorde mycket annat än att trissa upp stämningen innan du pekar finger? 
|
Det har varit mitt syfte också, jag har inte direkt försökt göra något annat än tvinga Grub att konfrontera sina egna åsikter, vilket han gjorde men blev överrumplad och utvecklade någon sorts konflikträdsla på kuppen och försvann i tomma intet.
Apos78: Intressant att du säger att Grub ska ta sina egna strider när det var du som började förstöra hela diskussionen tillsammans med Los; http://www.kolozzeum.com/forum/showp...6&postcount=90
Om du inte gillar hur diskussionen förs så kan du alltid logga ut. Jag har tyckt att diskussionen varit både intressant och givande, tills vissa personer började kalla GM för en massa tråkigheter.
Senast redigerad av Pansartax den 2010-12-20 klockan 23:06.
|
|
|
2010-12-20, 23:11
|
|
Äger Strikt!
|
Citat:
Det har varit mitt syfte också, jag har inte direkt försökt göra något annat än tvinga Grub att konfrontera sina egna åsikter, vilket han gjorde men blev överrumplad och utvecklade någon sorts konflikträdsla på kuppen och försvann i tomma intet.
|
Jag kan köpa att GM ger Grub en match och utmanar lite, men du? Jag måste ha missat dig totalt. Är du kunnig nog att tycka att Grub ska göra ditt och datt?
|
Citat:
Var har jag räknat fel?
|
Citat:
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:52.
|

|