Citat:
Ursprungligen postat av The_RobRoy
Jäkligt sant, det är förklaringen på frågan varför tjejerna inte stannar hemma och festar. Det är en hatkärlek självklart vill dom inte att någon full-kille tafsar dom på rattarna, men samtidigt älskar dom uppmärksamheten av killar som intresserade av dom.
|
Jag har djat lite genom åren och det jag sett på gayklubbar jag spelat på motsäger helt detta om att den stora majoriteten av tjejer skulle bara vara ute efter att dansa. En polare som var med vid ett tillfälle vinkade till mig vilket den mest uppmärksamhetskåta tjejen på stället råkade se (en 8a). Hon trodde han vinkade till henne 1min senare var dom i en taxi påväg till honom. Efter att hon köpt en shoot till honom
Har sett hela tjejgäng stå och strippa på bord, taffsat på gaykillar, försöka omvända gaykillar osv osv tillslut höjde man gränsen för tjejerna på detta stället så det var killar 18 tjejer 23 :-D
Ja menar om tjejer vill gå ut för att bara dansa då går man lätt till ett gayställe för killar. Och det jag såg var helt ombytta roller från tjejernas sida.