Min disk och/eller dator håller fortfarande på att krångla.
Jag trodde att det var min SSD-systemdisk som var problemet, så jag skickade in den på service. Under tiden installerade jag Windows på min SATA-disk, men det var problematiskt och jag fick upp ett felmeddelande under installationen. Efter några försök gav jag upp och när jag kom tillbaka hade datorn gjort någon form av chkdsk på sig själv, men sedan gick det att installera. Knepigt. Möjligen är det alltså min SATA-disk som krånglat och gett mig blåskärmar under en längre tid.
Nu fick jag tillbaka min SSD och skulle installera om Windows på den. Jag har kopplat ur SATA-disken, och mitt under installationen får jag upp samma felmeddelande. Det är inte skivan det är fel på, för jag har testat två, tre olika installationer, men de ger alla samma felmeddelande. Vad kan det vara för fel? Jag har pratat med KG här en del och tydligen kan det vara annan hårdvara, t.ex minnen, men jag undrar om det kanske inte är något moderkortsfel också?
Såhär ser i alla fall felmeddelandet ut. Jelp, jag är rätt desperat efter en fungerande dator.