Söndag: Tränade frivändning idag 4x10x65kg sedan dragonflags, skivstångs rotation, baksidan av axlar i cabelcross maskin, viktade chins, och avslutade med viktade ab wheeelies!
Måndag: tänkte vila idag men icke, tränade tunga goodmornings på 95kg och 115kg sedan valde jag att kötta på magen ännu hårdare har haft träningsvärk hela dagen men tränade den lika hårt idag nu får den vila till lördag fredag minst, kommer gråta imorgon..
Torsdag: Blev marklyft idag första gången på länge 30.8 var senast jag körde tungt 17.10 tog jar stelamarklyft från upphöjning.. Sedan böj med skivstång övanför huvet, sedan vadpressar som jag fick väldigt ont i vaderna av..
Lördag: Blev ett pass i pighouse idag, hade träningsvärk i hela ryggen man valde ändå att träna bocklyft gick upp till 3x5x230 och sedan 280 lyfte dock bara hakvvägs eftersom det började ta sjukt i latsen Sedan tricep och lätta chins
Dagens Pass: Blev mycket FU bänk idag började med 2x20x20, 2x6x50, 5x80, 6x110, 5x120, 5x115, 5x110, 6x105, 4x100, 4x95, 7x90 sedan flyes med 15kg hantlar och explosiva tricep pushdown på 40-50kg.. Riktigt eländig uthållighet i tricep dom dog bort redan på 5x115 i FU bänken
Vikten innan passet låg på 84,5kg Tänkte komma och träna till PH på lördag ska nån av ni dit då???
Måndag Blev måndags träning idag med Evil 8 på 16min 20sek körde lugnare tempo eftersom jag var sliten och eftersom det fanns folk ivägen.. Sedan olika former av chins med KV+20kg sedan sittande rodd på 90kg och avslutningsvis flyes med 10kg och 15kg vikter avslutade med stretching 8min
Fredag: Blev smalbänk idag med 4x8x100kg sedan lite hantelpress och 4set skivstångsrotation följt av lite spänst/explosivitets hopp över häckar och stretching