Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheOne
Risk att du blir förföljd av andra, trevligare skäl pga (tack vare) de där.  Ser super ut som vanligt.
|
Man får väl hoppas att bilderna håller sig på slutna träningsforum.
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Grymt snyggt! Ser harmoniskt ut också, skulle väl vara mer rygg då för att hitta nåt att gnälla på. Både vidd och tjocklek. Det tror jag hade balanserat ut fysiken till opti-nivå.
|
I'm workin' on it sir! Jag kör ju rolf-roddar nu! Bör inte ta lång tid
Citat:
Ursprungligen postat av Jode
Du har inte ådragit dig någon enorm vätska vad man kan se direkt. Folk brukar annars kunna svälla rätt så rejält. Du ser onekligen ut att ha ett sjujävla tryck i kroppen! Riktigt fina linjer.
Och nästa gång ska jag givetvis hälsa och byta några ord! 
När du ligger som du gör nu, ca 3300kcal-3400kcal hur pass mycket överskott uppskattar du att du ligger på då?
|
Det har faktiskt gått överraskande bra med min PCD (post cycle diet) och hålla tillbaka vätskeretentionen.
Hållt rätt bra i tyglarna med både mat- och saltintaget. Fortsatt gå mina >10k steg/dag också.
När jag ligger på ~2900 så står jag still i vikt. Så jag överslagsräknar med ~4-500 kcal.
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
Fantastiskt fin form Rassk! Feta ådror ftw! Bra jobbat på baksida ben =)
|
Jobbar vidare på baksida!
Citat:
Ursprungligen postat av Mass-Tech
Du står framför en tegelvägg, men ändå är det du som är hårdast på bilden.
Det säger en hel del.
|
Stenar är mjuka, rassk är hård?
Citat:
Ursprungligen postat av agazza
fruktansvärt härlig symmetri, du har måtten jag önskar att jag hade motivation till att träna mig till 
|
u crzy bro. it aint even hard.
Citat:
Ursprungligen postat av Sparven från Minsk
Dags att ligga på lite energiplus nu då och ge tusan att dieta ett tag
Bygg massa, bygg!!
Ska bli asnice på vår lilla hbg träff att se dig träna!
|
Ska faktiskt börja dieta igen för att kunna mecka med pcd/pdd (post cycle diet/post diet diet) och testa hur jag reagerar på olika tömning/laddnings-strategier. Vi ses den 21e! Laddar redan!
Recension av höstdieten 2011 (inför dc11 - af180+)
Effektivitet
Det säger väl sig själv. Jag kom ner i ~7% underhudsfett utan att ens svettas.
Legat på strax över 2600 kcal varje dag med en "refeed" och snittat
-0.6kg/vecka med 0% förlust i prestation (styrka).
Vilket man kan (om man vågar) dra en direkt parallell till nära 0% förlorad fettfri massa.
10/10
Ansträngning
Var inte ens jobbigt. Jag har inte tagit ett enda "cardiosteg" på hela dieten.
Det enda jobbiga var att ro roddmaskin på max i 60sek efter varje pass de sista 2 veckorna (vilket inte ens ingick i dieten).
9/10
Humör
Psyket var stabilt hela vägen fram till 1½ vecka innan tävling, då började det sakta dala tillsammans med motivationen. Jag hade en period mitt i dieten då jag cyklade kolhydraterna med +/- 100g mellan träning/vilodagar vilket resulterade i att humöret pendlade. Men det stabiliserades så fort jag stabiliserade kolhydratsintaget.
9/10
Tidsplanering
Jag gav mig själv exakt 64 dagar (inklusive tömning/laddning). Dvs 9 veckor.
Det var en lagom lång diet, varken för lång eller för kort.
Dock hade jag kunnat behöva en extra vecka för att bli riktigt krispig.
8/10
Hunger
Jag kan räkna antalet gånger jag blev hungrig utan att få äta något under hela dieten på en hand (det betyder <5 ggr).
10/10
Sammanfattat
Väldigt nöjd med dieten. Det finns inte mycket jag behöver ändra på.
Har lärt mig en del om tidsplanering och hungerkontroll.
9/10
peace out dietlovers